Platforma zakupowa B2B – bo przyszłość biznesu
rozstrzyga się online

Według analityków Gartnera do 2025 roku nawet 80% interakcji w sprzedaży B2B będzie odbywać się online. Ta perspektywa zmienia w handlu B2B wszystko: model pracy, ścieżki dotarcia do klienta, zadania handlowców. Nie czekaj, aż rynek zweryfikuje, czy nadążasz za zmianami – już teraz przeprowadź swój biznes przez cyfrową transformację. Platforma zakupowa B2B to najważniejszy krok w stronę nowoczesnej sprzedaży.

E-commerce wkracza do B2B

Czy wiesz, że przyszłość handlu B2B nierozerwalnie wiąże się z e-commerce?

  • 90% przedsiębiorców oferujących produkty i usługi dla biznesu planuje rozwijać sprzedaż online
  • 86% firm o dochodach powyżej 100 mln zł prowadzi sprzedaż B2B e-commerce
  • 95% przedsiębiorców widzi pozytywne efekty wdrożenia e-commerce B2B
  • 7,72 tryliona dolarów wynosi globalna sprzedaż e-commerce B2B

(źródło: raporty B2B E-commerce NOW 2022 Izby Gospodarki Elektronicznej i Future of sales 2025 Gartnera)

Sprzedawaj skutecznie w B2BSprzedawaj w B2B

Obierz kierunek na nowoczesną sprzedaż w e-commerce B2B

Platforma zakupowa B2B to system, który umożliwia realizację procesów handlowych online. Automatyzuje, optymalizuje i przyspiesza każdy z etapów sprzedaży: od prezentacji oferty, przez finalizację transakcji, aż po obsługę zamówienia i zarządzanie relacjami z klientem. Z jego możliwości korzystają producenci, hurtownicy, dystrybutorzy i przedsiębiorstwa oferujące produkty, usługi czy rozwiązania dla biznesu.

Prosty katalog online może być niewystarczający. Firmy coraz częściej decydują się na nowoczesne, wielokanałowe platformy, które dostarczają kupującym komplet informacji i przeprowadzają ich przez proces zakupu tak szybko, prosto i intuicyjnie, jak Zalando, Allegro czy IKEA.

Ikona programowanie

Inteligenta wyszukiwarka

Wyszukiwarka znajdująca to, czego szukają Twoi klienci. Szybko zwróci wynik bez względu na to, czy użytkownik wpisze numer produktu albo nazwę czy zrobi literówkę.

Ikona rakieta

Szybko, szybciej

Nowoczesna technologia napędzająca interfejs naszego rozwiązania B2B zapewnia błyskawiczną i wydajną pracę.

Ikona zbiory danych

Hurtowo

Wygodny interfejs umożliwia masowe dodawanie produktów do koszyka i przejście do zamówienia w sekundę. Klienci mogą powtórzyć takie zamówienie jednym kliknięciem.

Ikona network

Integracje

Zawsze na czasie – zawsze jednolite dane dzięki wydajnym integracjom z Twoim ERP czy systemem finansowo-księgowym i aktualizacjom w czasie rzeczywistym.

Ikona dyskusja

Marketing

Możliwość stosowania spójnych strategii sprzedażowych i zaawansowanych kampanii marketingowych jak w systemach B2C – tylko lepiej, bo z opcją dostosowania promocji i rabatów dla różnych grup klientów.

Ikona podanie dłoni

Komunikacja z klientem

Ogłoszenia, promocje, newslettery, wszystkie informacje w jednym miejscu – spójna komunikacja między handlowcem a klientem na platformie B2B.

Ikona otwarta dłoń ze spływającym na nią dolarem

Indywidualne cenniki dla kontrahentów

Autoryzacja dostępu do systemu B2B umożliwia użytkownikowi przeglądanie katalogu produktów wraz z indywidualnymi cenami.

Ikona Open Source

Wielomagazynowość

Możliwość korzystania z wielu magazynów połączonych w jeden.

Ikona wzrost

I o wiele więcej

Zaawansowana analityka, system raportowania, historia zamówień, kontrola dystrybucji, kalendarz dostaw, stały dostęp do faktur i rozliczeń, limity handlowe i blokady, różne opcje rozliczeń, wielowalutowość i wielojęzyczność.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Sprzedawaj więcej i sprawniej

Każdy klient biznesowy to konsument. Doświadczenia z zakupów B2C mocno rezonują na proces decyzyjny w B2B. Szczególnie dziś, gdy na kluczowych stanowiskach dokonuje się zmiana pokoleniowa: decyzje podejmuje generacja, która dorastała wraz ze światem cyfrowym i właściwie nie pamięta rzeczywistości przedinternetowej.

To tendencja globalna, przynosząca zmianę, której nie da się uniknąć. Sektor B2B staje właśnie przed dużym wyzwaniem – ale i przed niemałą szansą. To od Ciebie zależy, na co spożytkujesz potencjał swojego biznesu: na pokonywanie przeszkód czy wykorzystywanie możliwości. Wdrożenie platformy B2B jest szansą. Bezdyskusyjnie.

Ikona rakieta

Zwiększaj zyski

Automatyzacja działań + obniżenie kosztów marketingu i promocji + kontrola procesów eliminująca błędy + lepsze dopasowanie oferty do potrzeb kontrahentów + usprawnienie płatności. Rachunek jest prosty: wdrożenie platformy sprzedażowej B2B to zysk w tak wielu obszarach, że zignorowanie tej szansy byłoby kosztowną stratą.

Ikona podanie dłoni

Docieraj do nowych klientów

Cold calling przestał działać. Nawet 70% wiedzy o produkcie klienci B2B zdobywają na własną rękę. Nie potrzebują kontaktu z handlowcem, bo źródłem informacji jest dla nich internet. Dzięki platformie B2B możesz pozycjonować się w wyszukiwarkach czy korzystać z rozwiązań AdTech – i być ze swoją ofertą dokładnie tam, gdzie są Twoi klienci.

Ikona wzrost

Obniżaj koszty sprzedaży

Platforma zakupowa B2B automatyzuje proces sprzedaży hurtowej. Twoim pracownikom daje czas i energię na inne zadania, a klientom – możliwość składania zamówień 24/7, zawsze aktualne informacje o ofercie i spersonalizowane rekomendacje produktowe. Cross-selling i up-selling nigdy nie były prostsze w realizacji.

Ikona network

Sprzedawaj na rynkach zagranicznych

Na rodzimym rynku robi się za ciasno? Platforma zakupowa B2B może obsługiwać wiele języków i wiele walut. Pozwala też na łatwe tłumaczenie i lokalizację treści sprzedażowych czy marketingowych i znacznie ułatwia ekspansję na rynki międzynarodowe. Wyjdź ze swoją ofertą poza granice – i ograniczenia offline’u.

Technologie zasilające B2B

Magento

Kosmicznie wydajne. Tak funkcjonalne, że przekracza wyobrażenia. O nieograniczonych możliwościach rozbudowy. Magento 2 to najlepsza platforma dla e-commerce B2B. Oferuje m.in. możliwość zarządzania klientami B2C i B2B w ramach jednego sklepu, wysoką elastyczność w zakresie obsługi zamówień, wielopoziomowy system cenowy – a wszystko to z zachowaniem najwyższego customer experience.

Dowiedz się więcej o MagentoWięcej o Magento

Pimcore

Elastyczny, skalowalny, zbudowany z wykorzystaniem najnowocześniejszego stosu technologicznego. Pimcore to jeden z najlepszych systemów zarządzania informacją produktową (PIM). Dzięki niemu możesz zarządzać danymi o produktach z jednego, scentralizowanego miejsca – szybko, wygodnie i bez błędów, tak, aby Twoi klienci otrzymywali zawsze aktualne i spersonalizowane informacje.

Dowiedz się więcej o PimcoreWięcej o Pimcore

Platforma B2B – zbudowana z potrzeb, nie z wyobrażeń

Sprzedaż w B2B to nie sprint. To maraton. W procesie decyzyjnym uczestniczy średnio 6 osób, a cały proces trwa wiele tygodni. Nie ma tutaj miejsca na „wydaje mi się” – po żadnej ze stron. Platforma zakupowa B2B musi powstać na potrzebach biznesu i wymaganiach rynku, a nie na wyobrażeniach.

W Ageno dobrze to rozumiemy. E-commerce tworzymy z naciskiem na „commerce”. W ogólnym rozrachunku liczą się przecież liczby: sprzedaż, wynik, zwrot z inwestycji. W ciągu ponad 10 lat pracy nad projektami e-commerce wypracowaliśmy procedury wdrożenia, które łączą stronę technologiczną z perspektywą biznesową.

Etapy wdrożenia

Planujemy

Zanim zaczniemy projektować, analizujemy, pytamy i odkrywamy zawiłości branży. Musimy zrozumieć Twój biznes, strukturę sprzedaży i specyfikę rynku, dlatego przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową i realizujemy cykl spotkań projektowych.

Tworzymy

Na podstawie przygotowanej strategii projektujemy makiety i interfejs użytkownika (UX/UI), a następnie rozpoczynamy etap programowania. Tworzymy architekturę dopasowaną do systemów IT Twojej firmy – tych istniejących i tych, których możesz potrzebować w przyszłości – i przeprowadzamy migracje danych oraz integracje z zewnętrznymi rozwiązaniami.

Testujemy

We współpracy z Twoim zespołem. Pracujemy według metodyk zwinnych (Scrum, Kanban, Scumban), dostarczając kolejne funkcjonalności w krótkich odcinkach czasowych. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić postępy i kształtować efekty naszych działań.

Rozwijamy

Po uruchomieniu platformy B2B oferujemy usługi utrzymania i rozwoju. Tworzymy skalowalne rozwiązania, które można wszechstronnie rozbudowywać. E-commerce, napędzany kolejnymi innowacjami, nieustannie się zmienia.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Wejdź do świata e-commerce – Twoi klienci już tutaj są

Porozmawiajmy o platformie B2BPorozmawiajmy o B2B

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji