Korporacyjne strony internetowe – cyfrowa wizytówka organizacji
Strony internetowe dla firm i korporacji to nie tylko adres w sieci. To coś znacznie ważniejszego – element identyfikacji wizualnej, który odzwierciedla tożsamość organizacji: jej misję, kulturę, filozofię działania. Każda składowa takiej witryny powinna być spójna ze sposobem, w jaki firma komunikuje się ze swoim otoczeniem. Profesjonalna strona korporacyjna daje przewagę. Nawet (a może zwłaszcza?) na początku drogi.
Serwisy korporacyjne. Dlaczego duże organizacje potrzebują wyjątkowych rozwiązań?
Strony internetowe dla firm o statusie korporacji są nie tylko zasygnalizowaniem ich obecności w sieci. Stanowią źródło informacji o profilu czy strukturze organizacji oraz perspektywach jej rozwoju. Kierowane są nie tylko do potencjalnych i aktualnych klientów, ale też interesariuszy, udziałowców, inwestorów czy pracowników – obecnych i przyszłych. Z tego powodu muszą realizować wiele różnych funkcji, co przekłada się na złożoną strukturę.
W Ageno wiemy, jak to poukładać – tworzeniem korporacyjnych oraz firmowych stron internetowych zajmujemy się już od ponad 10 lat.
- Projektujemy czytelną architekturę informacji i intuicyjne user flow, dzięki czemu użytkownicy witryny z łatwością docierają do najbardziej szczegółowych danych.
- Opracowujemy makiety oraz projekt graficzny dopasowany do corporate identity i odzwierciedlający wartości organizacji.
- Wdrażamy witrynę zgodnie z najnowocześniejszymi standardami programistycznymi, a także zapewniamy jej utrzymanie i rozwój.
Strony internetowe dla firm i korporacji – 4 filary profesjonalizmu
Wydajność i skalowalność
Liczby są nieubłagane. Jeśli strona nie wczyta się w ciągu 3 sekund, nawet 53% użytkowników ją opuści. W przypadku korporacji ma to jeszcze większe znaczenie – dużym organizacjom stawia się wysokie wymagania. Przemyślany stack technologiczny, efektywne zaplecze serwerowe i odpowiednio zaprojektowana struktura gwarantują wydajność strony internetowej i ułatwiają jej rozbudowę.
Łatwość administrowania
Firmowe strony internetowe często zarządzane są przez wiele osób, a nawet działów: HR, marketingu, finansów. Witryna korporacyjna musi mieć Intuicyjny, łatwy w obsłudze panel administracyjny i możliwość przyznawania użytkownikom uprawnień o różnych stopniach dostępu. Ważne są także zaawansowane opcje zarządzania treścią – co gwarantuje np. wdrożenie WordPress.
Funkcjonalność
Strona korporacyjna musi być funkcjonalna na wielu poziomach. Jest bazą wiedzy o ofercie, zasadach współpracy i strukturze organizacyjnej, medium przekazującym dane finansowe, raporty czy sprawozdania, a czasem także kanałem komunikacji w procesie rekrutacyjnym. Wybór odpowiednich funkcjonalności pozwala dopasować ją do potrzeb różnych grup odbiorców.
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo danych jest priorytetem. Korporacje i organizacje o złożonej strukturze mają tego szczególną świadomość – w końcu to kwestia ich wiarygodności. Strony internetowe dla firm muszą być dobrze zabezpieczone i regularnie aktualizowane. Wysoka jakość kodu, uporządkowana, szczelna struktura i stały support to w przypadku witryn korporacyjnych podstawa cyberbezpieczeństwa.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii





Strony internetowe dla firm i korporacji × Ageno
W Ageno projektujemy i tworzymy firmowe strony internetowe dla korporacji i organizacji o złożonej strukturze, wykorzystując najwyższe standardy UX/UI oraz elastyczne systemy CMS (m.in. Wordpress), również w technologii headless.
W pakiecie z wydajnością, funkcjonalnością i nowoczesnym designem gwarantujemy:
- pełną responsywność witryny,
- dostosowanie do publikacji różnych wersji językowych,
- dostosowanie do wymogów SEO,
- integrację z wewnętrznymi i zewnętrznymi systemami czy katalogami produktów,
- zgodność z WCAG.
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów w swoich branżach
4,9 z 62 opinii


Martes Sport
realizacja
Ekstremalne przyspieszenie: pomogliśmy zredukować czas dostawy z 7 dni do 24 godzin
Stwórzmy dla Twojej firmy najlepszą cyfrową wizytówkę
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii





Julia Krzysztofiak-Szopa
Yieldbird – International Operations Manager
Łukasz Matuszewski
Proxter


Rafał Nycz
Iguana Group


Konrad Wocko
Wocko – CEO
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.