Korporacyjne strony internetowe – cyfrowa wizytówka organizacji

Strony internetowe dla firm i korporacji to nie tylko adres w sieci. To coś znacznie ważniejszego – element identyfikacji wizualnej, który odzwierciedla tożsamość organizacji: jej misję, kulturę, filozofię działania. Każda składowa takiej witryny powinna być spójna ze sposobem, w jaki firma komunikuje się ze swoim otoczeniem. Profesjonalna strona korporacyjna daje przewagę. Nawet (a może zwłaszcza?) na początku drogi.

Serwisy korporacyjne. Dlaczego duże organizacje potrzebują wyjątkowych rozwiązań?

Strony internetowe dla firm o statusie korporacji są nie tylko zasygnalizowaniem ich obecności w sieci. Stanowią źródło informacji o profilu czy strukturze organizacji oraz perspektywach jej rozwoju. Kierowane są nie tylko do potencjalnych i aktualnych klientów, ale też interesariuszy, udziałowców, inwestorów czy pracowników – obecnych i przyszłych. Z tego powodu muszą realizować wiele różnych funkcji, co przekłada się na złożoną strukturę. 

 

W Ageno wiemy, jak to poukładać – tworzeniem korporacyjnych oraz firmowych stron internetowych zajmujemy się już od ponad 10 lat.

  • Projektujemy czytelną architekturę informacji i intuicyjne user flow, dzięki czemu użytkownicy witryny z łatwością docierają do najbardziej szczegółowych danych.
  • Opracowujemy makiety oraz projekt graficzny dopasowany do corporate identity i odzwierciedlający wartości organizacji.
  • Wdrażamy witrynę zgodnie z najnowocześniejszymi standardami programistycznymi, a także zapewniamy jej utrzymanie i rozwój.

Strony internetowe dla firm i korporacji – 4 filary profesjonalizmu

Ikona rakieta

Wydajność i skalowalność

Liczby są nieubłagane. Jeśli strona nie wczyta się w ciągu 3 sekund, nawet 53% użytkowników ją opuści. W przypadku korporacji ma to jeszcze większe znaczenie – dużym organizacjom stawia się wysokie wymagania. Przemyślany stack technologiczny, efektywne zaplecze serwerowe i odpowiednio zaprojektowana struktura gwarantują wydajność strony internetowej i ułatwiają jej rozbudowę.

Ikona narzędzia

Łatwość administrowania

Firmowe strony internetowe często zarządzane są przez wiele osób, a nawet działów: HR, marketingu, finansów. Witryna korporacyjna musi mieć Intuicyjny, łatwy w obsłudze panel administracyjny i możliwość przyznawania użytkownikom uprawnień o różnych stopniach dostępu. Ważne są także zaawansowane opcje zarządzania treścią – co gwarantuje np. wdrożenie WordPress.

Ikona agility

Funkcjonalność

Strona korporacyjna musi być funkcjonalna na wielu poziomach. Jest bazą wiedzy o ofercie, zasadach współpracy i strukturze organizacyjnej, medium przekazującym dane finansowe, raporty czy sprawozdania, a czasem także kanałem komunikacji w procesie rekrutacyjnym. Wybór odpowiednich funkcjonalności pozwala dopasować ją do potrzeb różnych grup odbiorców.

Ikona tarcza bezpieczeństwa

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo danych jest priorytetem. Korporacje i organizacje o złożonej strukturze mają tego szczególną świadomość – w końcu to kwestia ich wiarygodności. Strony internetowe dla firm muszą być dobrze zabezpieczone i regularnie aktualizowane. Wysoka jakość kodu, uporządkowana, szczelna struktura i stały support to w przypadku witryn korporacyjnych podstawa cyberbezpieczeństwa.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Strony internetowe dla firm i korporacji × Ageno

W Ageno projektujemy i tworzymy firmowe strony internetowe dla korporacji i organizacji o złożonej strukturze, wykorzystując najwyższe standardy UX/UI oraz elastyczne systemy CMS (m.in. Wordpress), również w technologii headless.

 

W pakiecie z wydajnością, funkcjonalnością i nowoczesnym designem gwarantujemy:

  • pełną responsywność witryny,
  • dostosowanie do publikacji różnych wersji językowych,
  • dostosowanie do wymogów SEO,
  • integrację z wewnętrznymi i zewnętrznymi systemami czy katalogami produktów,
  • zgodność z WCAG.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Fitanu

Bezkompromisowa jakość: kompletna platforma e-commerce dla B2C klasy premium

Nocar

Turbodoładowanie: 143% więcej transakcji i 159% więcej ruchu po wdrożeniu Magento

Martes Sport

Ekstremalne przyspieszenie: pomogliśmy zredukować czas dostawy z 7 dni do 24 godzin

Stwórzmy dla Twojej firmy najlepszą cyfrową wizytówkę

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Julia Krzysztofiak-Szopa

Julia Krzysztofiak-Szopa

Yieldbird – International Operations Manager

Firma Ageno pracuje szybko i terminowo, a co najważniejsze — iteracyjnie, dzięki czemu zlecając im projekt, cały czas mogliśmy śledzić, czy Ageno realizuje go zgodnie z naszą wizją. Kiedy tylko mieliśmy uwagi do projektu, ludzie z Ageno od razu potrafili skorygować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co zaoszczędziło obu stronom wiele czasu. Polecam współpracę z Ageno!
testimonial

Łukasz Matuszewski

Proxter

Wyśmienity kontakt, błyskawiczna realizacja, doskonałej jakości design i kod HTML/CSS, duży nacisk na usability. Jednym słowem — perfekcja!
Rafał Nycz

Rafał Nycz

Iguana Group

Wyśmienity kontakt, doskonałej jakości kod i szczegóły, duży nacisk na usability.
Konrad Wocko

Konrad Wocko

Wocko – CEO

Doświadczenie w projektowaniu interfejsów webowych, UX/UI oraz doradztwie związanym z serwisami internetowymi Ageno potwierdziło na przestrzeni kilku lat współpracy. Ludzie tworzący Ageno to pasjonaci wszystkiego, co związane jest z nowymi technologiami. Praca z nimi zawsze przynosi świetne efekty. W ciągu naszej kilkuletniej współpracy powstało wiele projektów odnoszących sukces biznesowy w internecie.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji



    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.