E-commerce dla branży home & decor

Zmieniające się w ostatnich latach oczekiwania i zwyczaje zakupowe konsumentów przemeblowały branżę wyposażenia i dekoracji wnętrz. Coraz większy udział w rynku ma kanał online – i to nieodwracalny trend. Wkrótce rozwiązania e-commerce w home & decor mogą nie być jedynie modnym dodatkiem, a jednym z filarów sprzedaży. Czy Twoja organizacja jest na to gotowa?

Sklep internetowy home and decor wyposażenie wnętrz
Home and decor w e-commerce
Home & decor w e-commerce

Schemat wdrożenia e-commerce w branży home & decor

E-commerce w branży home & decor to nie tylko sprzedaż, ale cała ścieżka zakupowa – od inspiracji przez decyzję zakupową aż do wsparcia po zakupie. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak Magento, pozwala na tworzenie skalowalnych i elastycznych sklepów internetowych, które skutecznie odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku.

Schemat wdrożenia e-commerce
Schemat wdrożenia e-commerce

Czas na przemeblowanie – skaluj sprzedaż
dzięki e-commerce

Umów konsultację

Platforma e-commerce dla branży wyposażenia wnętrz – bądź tam, gdzie Twoi klienci

Transformacja cyfrowa to naturalny etap rozwoju niemal każdej organizacji, również tej w branży meblarskiej. Digitalizację wymuszają zmiany zachowań zakupowych konsumentów. Kanał online stopniowo zwiększa swój udział w ogólnej sprzedaży – zarówno mebli, jak i wyposażenia wnętrz. Szacuje się, że do 2025 roku sięgnie 22%.

Home & decor w sieci: od inspiracji do zakupu

Rozwiązania e-commerce w branży home & decor zyskują na znaczeniu nie tylko pod względem sprzedaży końcowej: tego ostatniego kroku na ścieżce zakupowej klienta. Również początek zakupów coraz częściej dzieje się w internecie. Niemal 80% konsumentów deklaruje, że inspiracje dotyczące wyposażenia wnętrz znajduje w sieci. W przypadku mebli procent jest niższy, ale nadal znaczący – ponad 30% osób zainteresowanych zakupem mebli uskutecznia webrooming, czyli przegląda ofertę sklepów meblarskich przed wizytą w salonie.

 

Obecność w e-commerce powoli staje się obowiązkowa. Nawet jeśli Twój klient nie zdecyduje się na zakup stołu czy szafy w internecie, z całą pewnością swoje poszukiwania zacznie właśnie tutaj.

Pokoleniowe zmiany zachowań konsumentów

Coraz większą siłę nabywczą mają dziś młodsze pokolenia – millenialsi i Zetki – które doskonale poruszają się w rzeczywistości internetowej, a zakupy w e-commerce traktują jako coś zupełnie normalnego i naturalnego. Ale zmiany zachowań konsumenckich obserwujemy także wśród przedstawicieli starszych generacji. Coraz częściej do e-commerce logują się Silversi, czyli osoby po 55. roku życia.

Home & decor: możliwości, które dają przewagę

Ikona network

Działasz szerzej

Lokalny salon czy globalne możliwości? Dzięki e-commerce możesz docierać do nowych segmentów rynku, eksportować produkty do innych krajów i budować międzynarodowy zasięg swojej organizacji.

Ikona wzrost

Sprzedajesz więcej

36% kupujących potrzebuje nawet miesiąca, aby zdecydować się na zakup nowych mebli. E-commerce skraca ten proces – bo przeglądanie, wybieranie i finalizacja zamówienia odbywa się w jednym miejscu.

Ikona koszyk zakupowy

Trafiasz precyzyjniej

W e-commerce dokładnie wiesz, jak klient porusza się po sklepie i na co zwraca uwagę. Dzięki danym analitycznym możesz dopracować swoją ofertę, aby lepiej niż konkurencja spełniać oczekiwania odbiorców.

Sklepy wnętrzarskie w e-commerce
Sklepy wnętrzarskie w e-commerce

Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce

W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się 
trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?

 

Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.

Zobacz naszą ofertę

artykuł na blogu

Branża meblarska w e-commerce: kierunki rozwoju,
szanse i wyzwania

Przejdź do artykułu

Wyzwania branży wyposażenia wnętrz w e-commerce

Kastomizacja produktów

Stół na wymiar, wybór okleiny, zmiana uchwytów, konfiguracja wnętrza szafy według indywidualnych potrzeb – branżą meblarską rządzi kastomizacja, czyli możliwość personalizacji zamówienia poprzez zmianę wymiarów, koloru lub materiału. Rozwiązania e-commerce dla branży home & decor muszą oferować tę funkcjonalności, bo klienci po prostu tego oczekują.

 

Systemem, który gwarantuje możliwość kastomizacji asortymentu, jest Magento – jedna z najlepszych platform e-commerce, rozwijana z myślą o potrzebach średnich i dużych organizacji. Magento oferuje aż 6 typów produktów, w tym produkty konfigurowalne oraz „wirtualne”, tworzone według szczegółowych specyfikacji klientów.

Skuteczny omnichannel

Przyszłością branży home & decor jest omnichannel – sprzedaż wielokanałowa, w której każdy z kanałów marki przynosi klientowi spójne doświadczenia zakupowe. Chociaż konsumenci najczęściej finalizują zakupy w salonach stacjonarnych, ich droga zakupowa zaczyna się o wiele wcześniej: w e-commerce. Sklep internetowy w branży meblowej powinien dostarczać wszystkich niezbędnych informacji o produkcie czy oferować możliwość sprawdzenia jego dostępności w salonie.

 

Precyzyjne połączenie świata online i offline jest szczególnie ważne w przypadku mebli. Dla branży drobnego wyposażenia wnętrz, dekoracji i akcesoriów większe znaczenie ma aspekt inspiracyjny – prezentowanie produktów w kanałach nastawionych na estetykę, czyli Pinterest i Instagram. Integracja z social mediami jest w home & decor sprawdzonym kanałem docierania do nowych grup odbiorców.

Webrooming na miarę XXI wieku

Platforma e-commerce dla branży home & decor powinna także umożliwiać atrakcyjną i szczegółową prezentację produktów. Wyczerpujące opisy z dokładnym omówieniem parametrów czy zdjęcia lub filmy przedstawiające meble i dodatki w konkretnym wnętrzu – to podstawa.

 

Fantastyczne efekty daje także wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), która pozwala użytkownikowi sprawdzić, jak dany produkt będzie prezentował się w jego salonie czy łazience.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Magento: nowoczesna platforma e-commerce w branży wyposażenia wnętrz

Różnorodność asortymentu, funkcja personalizacji, integracje z różnymi kanałami, wykorzystanie na szeroką skalę nowoczesnych technologii – branża home & decor jest branżą wymagającą i dlatego potrzebuje wyjątkowych rozwiązań. Takich jak Magento 2.

 

Magento to wydajna, elastyczna i skalowalna platforma e-commerce, która skutecznie odpowiada na potrzeby średnich i dużych organizacji – również tych działających w branży wyposażenia wnętrz. Skalowanie sprzedaży umożliwiające takie funkcje Magento, jak:

  • rozbudowane możliwości sprzedaży na wielu rynkach, w wielu walutach i wielu językach;
  • wielomagazynowość – łatwe zarządzanie zapasami w różnych lokalizacjach;
  • łatwa integracja z zewnętrznymi oraz wewnętrznymi systemami i narzędziami, m.in. PIM, ERP, systemy magazynowo-księgowe itd.;
  • zarządzanie asortymentem poprzez różne typy produktów;
  • rozbudowane funkcje marketingowo-promocyjne;
  • łatwa integracja z innymi kanałami sprzedaży, m.in. marketplace’ami.
Więcej o Magento
Logo Magento

artykuł na blogu

7 powodów, dla których Magento może dać Ci
realną przewagę nad największym konkurentem

Przejdź do artykułu
Branża wyposażenia wnętrz w e-commerce
Branża wyposażenia wnętrz w e-commerce

E-commerce w home & decor – pora na Twój ruch

Rozszerzenie sprzedaży o kanał online jest dla wielu organizacji skutecznym katalizatorem wzrostu. Wdrożenie e-commerce to jednak zaledwie początek drogi. Żeby dojść daleko, trzeba dobrze zaplanować tę wirtualną podróż: przepływ procesów w przedsiębiorstwie, architekturę danych, rozwiązania i technologie. W Ageno od ponad 10 lat zajmujemy się wdrożeniami e-commerce B2C, B2B oraz D2C. Łączymy perspektywę technologiczną i biznesową, tak, aby projektować rozwiązania, które skutecznie wspierają sprzedaż.

 

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, czy e-handel to dobra droga dla Twojej organizacji, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem e-commerce.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Safety First

Transformacja cyfrowa: od salonu stacjonarnego do e-commerce B2C/B2B i Diamentu Forbesa

PRO

Wyższy poziom e-handlu: kompletna platforma e-commerce PIM + B2B + B2C

CampRest

Przyjazna użytkownikom i wydajna: dedykowana aplikacja webowa dla firmy z branży turystycznej

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Alicja Ptaszkiewicz

Alicja Ptaszkiewicz

Marrodent - Marketing Manager

Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Paulina Kitlas

Paulina Kitlas

Healthily – Szefowa projektu

Świetni ludzie i firma. Pracuję w marketingu internetowym ponad 15 lat i Ageno zdecydowanie się wyróżnia jeżeli chodzi o profesjonalizm zarówno w zakresie wykonywanych zleceń jak i kontaktu z klientem. Zespół z którym można czuć się bezpiecznie. Naprawdę świetny partner.
Przemysław Golba

Przemysław Golba

Martes Sport – E-commerce manager

W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.  
Karolina Śladkowska

Karolina Śladkowska

Mobee Dick – Head of People Operations

Wraz z Ageno współpracowałam przy wdrożeniu e-commerce Magento 2 dla jednego z polskich sklepów online. Zespół realizujący prace developerskie służył swoją wiedzą i wsparciem technicznym przez cały okres trwania projektu.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.