

Fitanu. Bezkompromisowa jakość: kompletna platforma e-commerce dla B2C klasy premium
Dedykowana kompletna platforma e-commerce odpowiadająca na potrzeby klienta premium, zrealizowana dla lidera branży sportowej z grupy kapitałowej Martes Sport.
Branże
Sport Moda
Usługi
Optymalizacja e-commerce
Konsulting e-commerce
Projektowanie UX/UI
Integracje e-commerce
Migracje e-commerce
Wdrożenia e-commerce
Utrzymanie i rozwój e-commerce
Rozwiązanie
Integracje e-commerce
ERP FK Wewnętrzne systemy firmy
Powiązane projekty
zrealizowanych
zadań
800+
commitów w
repozytorium GIT
3500+
największa
baza danych
5000+
warsztatów projektowych
38
wersji językowych
7
O kliencie
Fitanu to sklep internetowy, który oferuje klientom renomowane, znane na całym świecie marki premium takie jak: Calvin Klein, Coqui, Dynafit, EA7 Emporio Armani, Fila, Karl Lagerfeld, Lacoste czy Save The Duck. Jego właścicielem jest grupa Martes Sport, największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej. Koncept projektu opiera się na unikalnym połączeniu mody i sportu – podążaniu za trendami, ale z zachowaniem najwyższej funkcjonalności. Sukces sklepu internetowego sprawił, że Fitanu rozszerzyło swoje działania poza digital – prowadzi obecnie kilka showroomów w największych miastach Polski.
Order Dobra Marka 2019
Fitanu zostało wyróżnione prestiżowym orderem Dobra Marka 2019 – Jakość, Zaufanie, Renoma, przyznawanym markom, które cieszą się największym zaufaniem i sympatią konsumentów. O wyróżnieniu decyduje m.in. siła marketingowa marki, jakość prezentowana przez daną usługę oraz wyniki badań konsumenckich.
Cel projektu
Odpowiedź na potrzeby klienta premium
Celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie od podstaw kompletnej platformy e-commerce B2C. Fitanu.com miało korzystać z dotychczasowych doświadczeń grupy Martes Sport, ale jednocześnie będąc zupełnie odrębnym projektem, skierowanym do klienta premium, który oczekuje unikalnych doświadczeń, wysokiej jakości i braku kompromisów.
Dedykowane wdrożenie Magento 2
Fitanu to koncept od początku nastawiony na spełnianie wysokich standardów i dynamiczny rozwój – dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie platformy sprzedażowej Magento 2. To elastyczny, wydajny i skalowalny system, który umożliwia szeroką personalizację i wdrażanie najbardziej złożonych funkcjonalności.
Design oddający istotę marki
Design Fitanu.com miał w pełni oddawać istotę marki – celem było zaprojektowanie interfejsu nowoczesnego i wyprzedzającego trendy, ale jednocześnie minimalistycznego i w pełni funkcjonalnego.
Analiza przedwdrożeniowa
Od samego początku nasza współpraca z zespołem Fitanu opierała się na rozmowie. Ustalenia, przemyślenia i burze mózgów. Przed przystąpieniem do pracy nad projektem spędziliśmy wiele godzin na analizie potrzeb klienta oraz oczekiwań jego grupy docelowej. W tym czasie pewne koncepcje upadły, a niektóre ewoluowały. Podczas warsztatów projektowych zebraliśmy szereg danych, które pozwoliły nam na doprecyzowanie wymagań, stworzenie listy założeń oraz określenie technologii i prac koniecznych do realizacji wdrożenia.


Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii





Wyzwania projektowe
Złożone wymagania
Wdrożenie platformy e-commerce Fitanu.com wiązało się z wyzwaniami na wielu polach:
- designu: prezentacja markowego produktu renomowanej marki, tak, aby zainteresować wymagającego klienta zarówno z polski, jak i zagranicy;
- wielomagazynowości: połączenie wielu magazynów;
- mnogości integracji: połączenie wielu narzędzi działających w dojrzałej organizacji oraz integracje ze zróżnicowanymi metodami płatności i dostawy tak, by działanie sklepu było intuicyjne zarówno dla użytkownika, jak i administratorów.
Presja czasu
Wdrożenie projektu odbywało się pod dużą presją czasu. Już na etapie pierwszych rozmów stało się jasne, że koncepcja designu sklepu będzie ulegała rozwojowi. Dzięki pracy zespołowej i jasno określonym priorytetom uruchomiliśmy projekt zgodnie z harmonogramem.
Realizacja projektu
- Pełna integracja z systemem ERP
- Integracje z zewnętrznymi systemami
- Projekt UX/UI
- Wdrożenie sklepu internetowego na Magento
- Audyt wydajności
- Wdrożenie Pimcore
W pierwszej kolejności uruchomiliśmy polską wersję sklepu. Następnie skupiliśmy się na realizacji kolejnych wersji językowych: niemieckiej, czeskiej, słowackiej, austriackiej, węgierskiej i rumuńskiej. Wersje międzynarodowe sklepu różnią się wieloma elementami, m.in. językiem, metodami dostawy, płatności, walutami, dostępnością produktów, istnieją również różnice kulturowe i związane z integracjami. Każda z wersji językowych charakteryzuje się licznymi automatyzacjami i optymalizacjami zaprojektowanymi pod wymagania konkretnych rynków.
Połączenie z aplikacją klubowicza
Sklep jest połączony z aplikacją klubowicza, która daje dostęp do specjalnych obniżonych cen na wybrane produkty, dopasowane do aktualnego sezonu lub okazji. Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie i założeniu konta klienci mogą korzystać z obniżek i wyjątkowych ofert w sklepie internetowym i sklepach stacjonarnych.






Dzięki dokładnej analizie oczekiwań klienta oraz jego grupy docelowej mogliśmy określić, że najistotniejszą wartością Fitanu.pl będzie prostota, a zarazem innowacyjność. Obie te cechy powinny zawierać się w intuicyjnym interfejsie, nastawionym na użyteczność i podkreślającym wysoką jakość oferowanych produktów.
Maksymilian Śleziak
Ageno
Co dalej? Rozwój i utrzymanie
Uruchomienie nowego sklepu wraz ze wszystkimi koniecznymi integracjami zakończyliśmy pełnym sukcesem. Po tym etapie płynnie zajęliśmy się utrzymaniem i rozwojem sklepu, kładąc nacisk na usprawnienia oraz optymalizację procesów, a także systematyczne aktualizacje oprogramowania. Dbamy o bieżące utrzymanie i rozwój platformy – przeprowadziliśmy m.in. szeroką ekspansję międzynarodową. Klient może liczyć na opiekę i pełne wsparcie związane z zarządzaniem e-commerce, a także doradztwo i otwartość na rozwijanie projektu zgodnie z najnowszymi trendami.
Efekty projektu
Fitanu to koncept nastawiony na dostarczanie zupełnie nowej jakości i spełnianie wymagań klientów premium. Wdrożenie e-commerce wiązało się z wyzwaniami na wielu polach: technologii, użyteczności, designu. Zaprojektowaliśmy i uruchomiliśmy kompletną platformę sprzedażową opartą o Magento 2, która umożliwia nowoczesną prezentację produktów premium, płynnie przeprowadza użytkownika przez proces zakupowy i ułatwia zarządzanie digitalowym obliczem marki, również na rynkach zagranicznych.
- Wdrożenie platformy e-commerce Magento.
- Integracja z systemem ERP, finansowo-księgowym i innymi pracującymi wewnątrz rozwiniętej organizacji.
- Implementacja systemu zarządzającego wieloma magazynami według specyficznych reguł.
- Wdrożenie licznych zindywidualizowanych rozwiązań dopasowanych do potrzeb projektu.
- Szybkie uruchomienie wersji międzynarodowych.




Podsumowanie
- Migracja rozwiniętej platformy e-commerce z PrestaShop na Magento 2.
- Przygotowanie bazy wdrożeniowej przyspieszającej uruchomienie kolejnych projektów marki Martes Sport.
- Wdrożenie systemu PIM ułatwiającego zarządzanie informacją produktową.
Porozmawiajmy o Twoim projekcie
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii



Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.