Mock-up sklepu internetowego Fitanu na smartfonie

Fitanu. Bezkompromisowa jakość: kompletna platforma e-commerce dla B2C klasy premium

Dedykowana kompletna platforma e-commerce odpowiadająca na potrzeby klienta premium, zrealizowana dla lidera branży sportowej z grupy kapitałowej Martes Sport.

Klient

Fitanu

Współpraca z Ageno

Od 2012 roku

Technologie
Magento 2 PIM

Zobacz online

Branże

Sport    Moda

Usługi

Optymalizacja e-commerce
Konsulting e-commerce
Projektowanie UX/UI
Integracje e-commerce
Migracje e-commerce
Wdrożenia e-commerce
Utrzymanie i rozwój e-commerce

Rozwiązanie

E-commerce B2C
Pimcore

Integracje e-commerce

ERP    FK    Wewnętrzne systemy firmy

Powiązane projekty

Martes Sport

zrealizowanych
zadań

800+

commitów w
repozytorium GIT

3500+

największa
baza danych

5000+

warsztatów projektowych

38

wersji językowych

7

O kliencie

Fitanu to sklep internetowy, który oferuje klientom renomowane, znane na całym świecie marki premium takie jak: Calvin Klein, Coqui, Dynafit, EA7 Emporio Armani, Fila, Karl Lagerfeld, Lacoste czy Save The Duck. Jego właścicielem jest grupa Martes Sport, największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej. Koncept projektu opiera się na unikalnym połączeniu mody i sportu – podążaniu za trendami, ale z zachowaniem najwyższej funkcjonalności. Sukces sklepu internetowego sprawił, że Fitanu rozszerzyło swoje działania poza digital – prowadzi obecnie kilka showroomów w największych miastach Polski.

Order Dobra Marka 2019

Fitanu zostało wyróżnione prestiżowym orderem Dobra Marka 2019 – Jakość, Zaufanie, Renoma, przyznawanym markom, które cieszą się największym zaufaniem i sympatią konsumentów. O wyróżnieniu decyduje m.in. siła marketingowa marki, jakość prezentowana przez daną usługę oraz wyniki badań konsumenckich.

Cel projektu

Odpowiedź na potrzeby klienta premium

Celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie od podstaw kompletnej platformy e-commerce B2C. Fitanu.com miało korzystać z dotychczasowych doświadczeń grupy Martes Sport, ale jednocześnie będąc zupełnie odrębnym projektem, skierowanym do klienta premium, który oczekuje unikalnych doświadczeń, wysokiej jakości i braku kompromisów.

Dedykowane wdrożenie Magento 2

Fitanu to koncept od początku nastawiony na spełnianie wysokich standardów i dynamiczny rozwój – dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie platformy sprzedażowej Magento 2. To elastyczny, wydajny i skalowalny system, który umożliwia szeroką personalizację i wdrażanie najbardziej złożonych funkcjonalności.

Design oddający istotę marki

Design Fitanu.com miał w pełni oddawać istotę marki – celem było zaprojektowanie interfejsu nowoczesnego i wyprzedzającego trendy, ale jednocześnie minimalistycznego i w pełni funkcjonalnego.

Analiza przedwdrożeniowa

Od samego początku nasza współpraca z zespołem Fitanu opierała się na rozmowie. Ustalenia, przemyślenia i burze mózgów. Przed przystąpieniem do pracy nad projektem spędziliśmy wiele godzin na analizie potrzeb klienta oraz oczekiwań jego grupy docelowej. W tym czasie pewne koncepcje upadły, a niektóre ewoluowały. Podczas warsztatów projektowych zebraliśmy szereg danych, które pozwoliły nam na doprecyzowanie wymagań, stworzenie listy założeń oraz określenie technologii i prac koniecznych do realizacji wdrożenia.

Sklep internetowy Fitanu na ekranach smartfonów

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Wyzwania projektowe

Złożone wymagania

Wdrożenie platformy e-commerce Fitanu.com wiązało się z wyzwaniami na wielu polach:

  • designu: prezentacja markowego produktu renomowanej marki, tak, aby zainteresować wymagającego klienta zarówno z polski, jak i zagranicy;
  • wielomagazynowości: połączenie wielu magazynów;
  • mnogości integracji: połączenie wielu narzędzi działających w dojrzałej organizacji oraz integracje ze zróżnicowanymi metodami płatności i dostawy tak, by działanie sklepu było intuicyjne zarówno dla użytkownika, jak i administratorów.

Presja czasu

Wdrożenie projektu odbywało się pod dużą presją czasu. Już na etapie pierwszych rozmów stało się jasne, że koncepcja designu sklepu będzie ulegała rozwojowi. Dzięki pracy zespołowej i jasno określonym priorytetom uruchomiliśmy projekt zgodnie z harmonogramem.

artykuł na blogu

Branża sportowa w e-commerce – nasycona czy perspektywiczna?

Przejdź do artykułu

Realizacja projektu

  • Pełna integracja z systemem ERP
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
  • Projekt UX/UI
  • Wdrożenie sklepu internetowego na Magento
  • Audyt wydajności
  • Wdrożenie Pimcore

W pierwszej kolejności uruchomiliśmy polską wersję sklepu. Następnie skupiliśmy się na realizacji kolejnych wersji językowych: niemieckiej, czeskiej, słowackiej, austriackiej, węgierskiej i rumuńskiej. Wersje międzynarodowe sklepu różnią się wieloma elementami, m.in. językiem, metodami dostawy, płatności, walutami, dostępnością produktów, istnieją również różnice kulturowe i związane z integracjami. Każda z wersji językowych charakteryzuje się licznymi automatyzacjami i optymalizacjami zaprojektowanymi pod wymagania konkretnych rynków.

Połączenie z aplikacją klubowicza

Sklep jest połączony z aplikacją klubowicza, która daje dostęp do specjalnych obniżonych cen na wybrane produkty, dopasowane do aktualnego sezonu lub okazji. Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie i założeniu konta klienci mogą korzystać z obniżek i wyjątkowych ofert w sklepie internetowym i sklepach stacjonarnych.

Sklep internetowy Fitanu na ekranie laptopa
Maksymilian Śleziak

Dzięki dokładnej analizie oczekiwań klienta oraz jego grupy docelowej mogliśmy określić, że najistotniejszą wartością Fitanu.pl będzie prostota, a zarazem innowacyjność. Obie te cechy powinny zawierać się w intuicyjnym interfejsie, nastawionym na użyteczność i podkreślającym wysoką jakość oferowanych produktów.

Maksymilian Śleziak

Ageno

Co dalej? Rozwój i utrzymanie

Uruchomienie nowego sklepu wraz ze wszystkimi koniecznymi integracjami zakończyliśmy pełnym sukcesem. Po tym etapie płynnie zajęliśmy się utrzymaniem i rozwojem sklepu, kładąc nacisk na usprawnienia oraz optymalizację procesów, a także systematyczne aktualizacje oprogramowania. Dbamy o bieżące utrzymanie i rozwój platformy – przeprowadziliśmy m.in. szeroką ekspansję międzynarodową. Klient może liczyć na opiekę i pełne wsparcie związane z zarządzaniem e-commerce, a także doradztwo i otwartość na rozwijanie projektu zgodnie z najnowszymi trendami.

Efekty projektu

Fitanu to koncept nastawiony na dostarczanie zupełnie nowej jakości i spełnianie wymagań klientów premium. Wdrożenie e-commerce wiązało się z wyzwaniami na wielu polach: technologii, użyteczności, designu. Zaprojektowaliśmy i uruchomiliśmy kompletną platformę sprzedażową opartą o Magento 2, która umożliwia nowoczesną prezentację produktów premium, płynnie przeprowadza użytkownika przez proces zakupowy i ułatwia zarządzanie digitalowym obliczem marki, również na rynkach zagranicznych.

  • Wdrożenie platformy e-commerce Magento.
  • Integracja z systemem ERP, finansowo-księgowym i innymi pracującymi wewnątrz rozwiniętej organizacji.
  • Implementacja systemu zarządzającego wieloma magazynami według specyficznych reguł.
  • Wdrożenie licznych zindywidualizowanych rozwiązań dopasowanych do potrzeb projektu.
  • Szybkie uruchomienie wersji międzynarodowych.
Sklep internetowy Fitanu na ekranie monitora

Podsumowanie

  1. Migracja rozwiniętej platformy e-commerce z PrestaShop na Magento 2.
  2. Przygotowanie bazy wdrożeniowej przyspieszającej uruchomienie kolejnych projektów marki Martes Sport.
  3. Wdrożenie systemu PIM ułatwiającego zarządzanie informacją produktową.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno

CampRest

Przyjazna użytkownikom i wydajna: dedykowana aplikacja webowa dla firmy z branży turystycznej

camprest logo

Gres

Wdrożenie platformy e-commerce na Magento 2 dla firmy z branży płytek ceramicznych

gres logo

Iguana B2B

Wdrożenie hurtowni online na Magento w nowoczesnym wydaniu B2B Headless

logo iguana group

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.