Katalogi produktów online – daj się znaleźć w sieci

Internetowy katalog produktów to potężne narzędzie marketingowe. Swoją ofertę zaprezentujesz w nim jak w najpiękniejszej sklepowej witrynie: szczegółowo, ale przejrzyście i efektownie. A oprócz tego: zaktualizujesz go w kilka minut, udostępnisz jednym kliknięciem czy łatwo dostosujesz do różnych grup odbiorców. Daj się znaleźć w sieci – nawet jeśli nie sprzedajesz online.

Internetowy katalog produktów – proste rozwiązanie, korzyść na wielu poziomach

Katalog produktów online to prezentacja oferty biznesowej na stronie www. Pozwala na przedstawienie asortymentu w czytelny, przejrzysty sposób: z podziałem na kategorie, galerią zdjęć i video, szczegółową specyfikacją, angażującym opisem czy materiałami do pobrania. Z zalet takiej formy prezentacji produktów i usług korzystają producenci, hurtownicy, dystrybutorzy oraz właściciele sklepów stacjonarnych i przedsiębiorcy działający online, którzy nie chcą sprzedawać towarów bezpośrednio w e-sklepie.

Co zyskasz dzięki internetowemu katalogowi produktów?

Ikona SEO

Zwiększenie ruchu z wyszukiwarek

Nawet 65% doświadczeń użytkowników z marką rozpoczyna się od wyników wyszukiwania. Wysoka pozycja strony w Google daje ogromną przewagę nad konkurencją. Katalog produktów online można pozycjonować tak skutecznie, jak zwykłe witryny, zwiększając rozpoznawalność marki i skalując sprzedaż.

Ikona wzrost

Usprawnienie procesu sprzedażowego

Uwolnij czas i energię swoich handlowców. Internetowy katalog produktów usprawnia obsługę zapytań, umożliwia tworzenie ofert dla różnych grup odbiorców czy daje dostęp do indywidualnych cen. Można udostępnić go w e-mailu, wiadomości na Messengerze, a nawet w SMS-ie – to kwestia kilku kliknięć.

Ikona agility

Niższy koszt dystrybucji i aktualizacji

Aktualizacja cen, zmiany w ofercie czy choćby poprawa literówki to w materiałach drukowanych kosztowne zadanie. Zarządzanie katalogiem produktów online jest o wiele łatwiejsze – w każdej chwili kilkoma kliknięciami wprowadzisz wszystkie modyfikacje. To główny powód, dla którego taką formę prezentacji oferty wybierają nawet przedsiębiorcy działający wyłącznie offline.

Ikona koszyk zakupowy

Profesjonalna prezentacja produktów i usług

Informacja to waluta, która nie traci na wartości. Jeśli użytkownik zainteresowany asortymentem nie znajdzie jej u Ciebie, bez skrupułów przejdzie do konkurencji. Wirtualny katalog produktów umożliwia Ci zaprezentowanie oferty w taki sposób, aby klient nie tylko uzyskał wszystkie potrzebne dane, ale i zdecydował, że to właśnie u Ciebie chce dokonać zakupu.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Katalog produktów na WordPress – Twoja oferta × możliwości technologii

W Ageno rekomendujemy stworzenie strony z katalogiem produktów opartej o WordPress. To najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią (CMS), który oferuje wiele rozbudowanych funkcjonalności – również w zakresie prezentacji oferty. Jest stabilny, bezpieczny i wydajny, a także łatwy w rozbudowie.

Katalog produktów online oparty o WordPress pozwala między innymi:

  • wyświetlać produkty z dowolnymi parametrami,
  • uporządkować produkty w wielopoziomowe kategorie i tagi,
  • filtrować asortyment tak, aby klienci łatwo znaleźli poszukiwane towary,
  • wyszukiwać produkty w inteligentnej wyszukiwarce,
  • importować i eksportować towary za pomocą arkuszy CSV,
  • składać zapytania ofertowe,
  • obsługiwać wiele wersji językowych,
  • wykorzystywać mechanizmy cross- i up-sellingowe.

A wszystko to z pięknym designem i doskonałym user experience.

Dowiedz się więcej o WordPress

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

PRO

Wyższy poziom e-handlu: kompletna platforma e-commerce PIM + B2B + B2C

Martes Sport

Ekstremalne przyspieszenie: pomogliśmy zredukować czas dostawy z 7 dni do 24 godzin

Safety First

Transformacja cyfrowa: od salonu stacjonarnego do e-commerce B2C/B2B i Diamentu Forbesa

Prezentuj ofertę swojej firmy jak profesjonalista

Stwórzmy katalog online dla Twojego biznesu

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Alicja Ptaszkiewicz

Alicja Ptaszkiewicz

Marrodent - Marketing Manager

Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Paulina Kitlas

Paulina Kitlas

Healthily – Szefowa projektu

Świetni ludzie i firma. Pracuję w marketingu internetowym ponad 15 lat i Ageno zdecydowanie się wyróżnia jeżeli chodzi o profesjonalizm zarówno w zakresie wykonywanych zleceń jak i kontaktu z klientem. Zespół z którym można czuć się bezpiecznie. Naprawdę świetny partner.
Przemysław Golba

Przemysław Golba

Martes Sport – E-commerce manager

W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.  
Karolina Śladkowska

Karolina Śladkowska

Mobee Dick – Head of People Operations

Wraz z Ageno współpracowałam przy wdrożeniu e-commerce Magento 2 dla jednego z polskich sklepów online. Zespół realizujący prace developerskie służył swoją wiedzą i wsparciem technicznym przez cały okres trwania projektu.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.