Katalogi produktów online – daj się znaleźć w sieci
Internetowy katalog produktów to potężne narzędzie marketingowe. Swoją ofertę zaprezentujesz w nim jak w najpiękniejszej sklepowej witrynie: szczegółowo, ale przejrzyście i efektownie. A oprócz tego: zaktualizujesz go w kilka minut, udostępnisz jednym kliknięciem czy łatwo dostosujesz do różnych grup odbiorców. Daj się znaleźć w sieci – nawet jeśli nie sprzedajesz online.
Internetowy katalog produktów – proste rozwiązanie, korzyść na wielu poziomach
Katalog produktów online to prezentacja oferty biznesowej na stronie www. Pozwala na przedstawienie asortymentu w czytelny, przejrzysty sposób: z podziałem na kategorie, galerią zdjęć i video, szczegółową specyfikacją, angażującym opisem czy materiałami do pobrania. Z zalet takiej formy prezentacji produktów i usług korzystają producenci, hurtownicy, dystrybutorzy oraz właściciele sklepów stacjonarnych i przedsiębiorcy działający online, którzy nie chcą sprzedawać towarów bezpośrednio w e-sklepie.
Co zyskasz dzięki internetowemu katalogowi produktów?
Zwiększenie ruchu z wyszukiwarek
Nawet 65% doświadczeń użytkowników z marką rozpoczyna się od wyników wyszukiwania. Wysoka pozycja strony w Google daje ogromną przewagę nad konkurencją. Katalog produktów online można pozycjonować tak skutecznie, jak zwykłe witryny, zwiększając rozpoznawalność marki i skalując sprzedaż.
Usprawnienie procesu sprzedażowego
Uwolnij czas i energię swoich handlowców. Internetowy katalog produktów usprawnia obsługę zapytań, umożliwia tworzenie ofert dla różnych grup odbiorców czy daje dostęp do indywidualnych cen. Można udostępnić go w e-mailu, wiadomości na Messengerze, a nawet w SMS-ie – to kwestia kilku kliknięć.
Niższy koszt dystrybucji i aktualizacji
Aktualizacja cen, zmiany w ofercie czy choćby poprawa literówki to w materiałach drukowanych kosztowne zadanie. Zarządzanie katalogiem produktów online jest o wiele łatwiejsze – w każdej chwili kilkoma kliknięciami wprowadzisz wszystkie modyfikacje. To główny powód, dla którego taką formę prezentacji oferty wybierają nawet przedsiębiorcy działający wyłącznie offline.
Profesjonalna prezentacja produktów i usług
Informacja to waluta, która nie traci na wartości. Jeśli użytkownik zainteresowany asortymentem nie znajdzie jej u Ciebie, bez skrupułów przejdzie do konkurencji. Wirtualny katalog produktów umożliwia Ci zaprezentowanie oferty w taki sposób, aby klient nie tylko uzyskał wszystkie potrzebne dane, ale i zdecydował, że to właśnie u Ciebie chce dokonać zakupu.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii





Katalog produktów na WordPress – Twoja oferta × możliwości technologii
W Ageno rekomendujemy stworzenie strony z katalogiem produktów opartej o WordPress. To najpopularniejszy na świecie system zarządzania treścią (CMS), który oferuje wiele rozbudowanych funkcjonalności – również w zakresie prezentacji oferty. Jest stabilny, bezpieczny i wydajny, a także łatwy w rozbudowie.
Katalog produktów online oparty o WordPress pozwala między innymi:
- wyświetlać produkty z dowolnymi parametrami,
- uporządkować produkty w wielopoziomowe kategorie i tagi,
- filtrować asortyment tak, aby klienci łatwo znaleźli poszukiwane towary,
- wyszukiwać produkty w inteligentnej wyszukiwarce,
- importować i eksportować towary za pomocą arkuszy CSV,
- składać zapytania ofertowe,
- obsługiwać wiele wersji językowych,
- wykorzystywać mechanizmy cross- i up-sellingowe.
A wszystko to z pięknym designem i doskonałym user experience.
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów w swoich branżach
4,9 z 62 opinii


Martes Sport
realizacja
Ekstremalne przyspieszenie: pomogliśmy zredukować czas dostawy z 7 dni do 24 godzin
Prezentuj ofertę swojej firmy jak profesjonalista
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii





Julia Krzysztofiak-Szopa
Yieldbird – International Operations Manager
Łukasz Matuszewski
Proxter


Rafał Nycz
Iguana Group


Konrad Wocko
Wocko – CEO
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.