E-commerce dla branży sportowej

Sport to dynamika, pasja i bezustanne przekraczanie barier. A sport w e-commerce? To nieprzerwany wyścig: o uwagę odbiorców, najwyższą wydajność i pozycję w czołówce. Nowoczesna i wydajna platforma e-commerce dla branży sportowej pozwala wystartować w tej rywalizacji z pole position.

Sport w e-commerce
Sport w e-commerce
Sport w e-commerce

Schemat wdrożenia e-commerce w branży sportowej

Platforma e-commerce dla branży sportowej musi być taka, jak współczesny sport – w pełni skoncentrowana na celu. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak Magento, pozwala na tworzenie skutecznych sklepów internetowych, które realizują najbardziej śmiałe plany.

Schemat wdrożenia e-commerce
Schemat wdrożenia e-commerce

W wyścigu o lidera branży sportowej
startuj z pole position

Umów bezpłatną konsultację

Branża sportowa w e-handlu – ekscytujące perspektywy

Według danych zebranych przez ekspertów Statista, polski rynek odzieży i obuwia sportowego w 2021 roku był wart ponad 650 mln euro – branża sportowa za swoją wartość mogłaby więc na przykład wybudować półtora Stadionu Narodowego. A perspektywy jej rozwoju są jeszcze bardziej obiecujące: w kolejnych latach ma rosnąć średniorocznie o prawie 12% do wartości ok. miliarda euro w roku 2026 (to już ponad dwa Narodowe!).

 

Branża sportowa – a szczególnie jej najważniejsza odnoga, czyli odzież – dobrze radzi sobie również w e-commerce. Ubrania i obuwie sportowe są jedną z najchętniej kupowanych w internecie kategorii produktowych. Udział sprzedaży online w ogólnej sprzedaży tego sektora może w 2026 roku sięgnąć 43%. Prawdopodobnie prawie co drugi artykuł sportowy będzie zatem sprzedawany w internecie.

E-commerce dla branży sportowej. Co mówią liczby?

50% internautów w ciągu roku przynajmniej raz zamówiło w sieci odzież sportową.

35% sięga udział sprzedaży internetowej w ogólnej sprzedaży artykułów sportowych.

80% konsumentów szuka produktów sportowych w internecie.

Platforma e-commerce dla branży sportowej. Korzyści

Jakie korzyści może przynieść Twojej organizacji wdrożenie platformy e-commerce? W branży sportowej tak, jak w sporcie – konkurenci nieustannie walczą o to, aby wystartować lepiej, pobiec szybciej czy doskoczyć wyżej. E-commerce może dać organizacji realną przewagę, pozwalając zwiększyć dystans nawet o kilka długości.

Ikona żarówka

Bezcenna wiedza

Droga klienta do kasy nie jest prostym odcinkiem z punktu A do B. Bardziej przypomina slalom gigant – z wieloma przystankami i zmianami kierunków. Możliwości analitycznie, jakie dają współczesne platformy e-commerce, pozwalają dokładnie poznać tę drogę – i ułatwiają przygotowanie oferty idealnej.

praca zespołowa ikona

Zawsze na czasie

Platforma e-commerce pozwala sprawnie reagować na to, jak zmienia się rynek –  a w branży sportowej, którą rządzi duża sezonowość i wrażliwość na warunki makroekonomiczne, zmienia się dynamicznie. Sprzedaż online umożliwia precyzyjnie odpowiadanie na nowe potrzeby i wymagania odbiorców.

Ikona globus

Otwarte perspektywy

Sprzedaż zagraniczna nigdy nie była łatwiejsza. Zakres działania e-commerce dla branży sportowej można powiększać o kolejne kraje o wiele szybciej i prościej niż w przypadku sieci sklepów stacjonarnych. Jeśli Twoja organizacja ma międzynarodowe ambicje – w e-handlu granice tracą na znaczeniu.

Ikona Open

Sprzedaż 24/7

Sprzedając online, sprzedajesz 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu: o każdej porze dnia i nocy, w niedzielę i święta, do najróżniejszych lokalizacji. Platforma e-commerce otwiera przed organizacją z sektora sportowego możliwość prowadzenia aktywnych i niezwykle skutecznych działań handlowych.

Ikona agility

Automatyzacja procesów

E-commerce automatyzuje wiele procesów handlowych i związanych z obsługą klienta. Integracje z systemami wewnętrznymi, takimi jak ERP czy magazynowo-księgowe, pozwalają stworzyć wszechstronną, funkcjonalną architekturę, która upraszcza i przyspiesza działanie wielu obszarów przedsiębiorstwa.

Ikona dyskusja

Nowi odbiorcy

77% internautów kupuje online. Są wśród nich zarówno przedstawiciele aktywnych fizycznie młodszych pokoleń, jak i reprezentanci generacji Silver, którzy coraz częściej dbają o zdrowy styl życia. E-commerce dla branży sportowej to najłatwiejsza droga dotarcia do nowych grup odbiorców.

Sport
Sport

Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce

W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się 
trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?

 

Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.

Zobacz naszą ofertę

artykuł na blogu

Branża sportowa w e-commerce – nasycona czy perspektywiczna?

Przejdź do artykułu

Sklep internetowy dla branży sportowej – rozwiązania, które dają przewagę

Nowoczesna, wydajna i skuteczna. Platforma e-commerce dla branży sportowej musi być taka, jak współczesny sport – w pełni skoncentrowana na celu. Wykorzystaj potencjał najlepszych technologii, aby budować rozwiązania, które pozwalają realizować najbardziej śmiałe plany.

Magento 2

Magento 2 to jedna z największych platform e-commerce na świecie. Zasila takie marki ikony, jak Nike, Martes Sport czy Castorama. Oferuje wydajność, skalowalność i możliwości personalizacji niedostępne dla innych systemów. Nie bez powodu 20% największych e-commerce’ów na świecie wybrało właśnie Magento.

Poznaj możliwości Magento

PIM

Branża sportowa operuje szerokim i zróżnicowanym asortymentem – dlatego potrzebuje systemu do zarządzania informacją produktową (PIM). PIM jest centralną bazą danych o towarach. Przechowuje szczegółowe informacje produktowe i pozwala zarządzać nimi w sposób zautomatyzowany, tak, aby przyspieszać i usprawniać wewnątrzfirmowe procesy.

Dowiedz się więcej o PIM

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik
Rowerzystki
Rowerzystki

Ageno – sprawdzony partner w e-commerce

W Ageno od ponad 10 lat projektujemy, wdrażamy i optymalizujemy rozwiązania e-commerce dla średnich i dużych organizacji, pomagając im rosnąć i skalować sprzedaż. Każdy projekt rozpoczynamy analizą przedwdrożeniową, aby poznać specyfikę branży i jak najlepiej dostosować technologię do przepływu procesów oraz wyzwań, przed jakimi staje organizacja.

 

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem e-commerce i sprawdź, czy platforma handlowa dla branży sportowej to właściwy kierunek rozwoju Twojej organizacji.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji