E-commerce blog
Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.
Kategorie
Rozporządzenie o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów (GPSR) w e-commerce – Co musisz wiedzieć?
Już 13 grudnia 2024 roku wejdzie w życie Rozporządzenie o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów, którego celem jest zapewnienie wyższego poziomu ochrony konsumentów na terenie Unii Europejskiej. Jakie zmiany przynosi GPSR? Jak przygotować sklep internetowy na nowe regulacje?
Magento,E-commerce,Biznes,Porady
Europejski Akt o Dostępności – Co musisz wiedzieć o dostosowaniu Twojego e-commerce do wytycznych WCAG 2.1?
Już 28 czerwca 2024 każdy sklep internetowy będzie musiał być dostosowany do Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA). Sprawdź, co musisz zrobić.
Pimcore vs Akeneo. Jaki system PIM dla dużego e-commerce wybrać?
Zastanawiasz się, który system PIM będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Na rynku znajdziesz dziś kilkanaście interesujących platform. W przypadku średniej i dużej organizacji wybór ogranicza się jednak do dwóch: Pimcore oraz Akeneo. Która z nich sprawdzi się lepiej? Przedstawiamy porównanie Pimcore vs Akeneo.
Bezpieczeństwo Magento – Jak zabezpieczyć Magento przed podatnością CosmicString?
W związku z rosnącą popularnością platformy Magento, coraz częściej jest ona celem cyberprzestępców, co wymusza stałą kontrolę i dbanie o jej zabezpieczenia. W ostatnim czasie głośno zrobiło się o podatności CosmicString, która stanowi realne zagrożenie dla witryn opartych na Magento. Na czym polega ten atak, kto jest najbardziej narażony i jak skutecznie się przed nim zabezpieczyć? Wyjaśniamy!
Optymalizacja koszyka zakupowego. Jak zapobiegać porzucaniu zamówień?
Statystyki porzucania koszyków mogą być dla sprzedawców druzgocące – nawet 70% użytkowników nie decyduje się na przejście z koszyka do finalizacji transakcji. Powody bywają różne, dlatego warto działać kompleksowo: zarówno od strony technologicznej, jak i sprzedażowej. Optymalizacja koszyka w sklepie internetowym to pierwszy krok do tego, aby zatrzymać klienta w procesie zakupowym aż do sakramentalnego „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Jak rozwijać sprzedaż w e-commerce poprzez up-selling i cross-selling?
Celem działalności e-commerce jest zysk. A mówiąc ściślej – duża sprzedaż i notowanie coraz wyższych zysków. W tym kontekście pomóc mogą strategie up-selling oraz cross-selling, które (o ile są dobrze wykorzystane) będą w stanie podkręcić wyniki. Czym jest upselling i crossselling? Jak wdrożyć te praktyki w swoim sklepie internetowym? Sprawdź odpowiedzi na najważniejsze pytania.
5 powodów, dla których Magento to najlepsza platforma e-commerce do sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)
We współczesnym e-commerce omnichannel nie jest już wyłącznie modnym buzz-wordem – jest podstawową strategią rozwoju wielu organizacji. Klienci chcą kupować wielokanałowo: inspirować się social mediami, zamawiać w sieci i odbierać stacjonarnie, oglądać stacjonarnie i zamawiać w sieci. Daj im tę możliwość – poznaj potencjał Magento omnichannel i stwórz platformę e-commerce, która na każdym froncie walki o konsumenta oferuje mu najlepsze doświadczenia zakupowe.
Jak utrzymać klienta w e-commerce? Buduj relacje, których będzie zazdrościć Ci konkurencja
Stara prawda sprzedażowa głosi: zdobycie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie obecnego. Ta zależność sprawdza się również w e-commerce – a może przede wszystkim w e-commerce, bo przecież technologia daje nam mnóstwo sposobów na przyciąganie i lojalizowanie użytkowników. Sprawdź, jak utrzymać klientów sklepu internetowego i budować z nimi długofalowe relacje, które zaowocują zaangażowaniem i wartościowymi powrotami.
Pokolenie Z w e-commerce. Jak kupuje pokolenie Z?
Nie potrafią funkcjonować bez dostępu do sieci, są niecierpliwi i roszczeniowi, a ich umiejętność skupienia uwagi to poziom mniej więcej muszki owocówki. Właśnie tak prezentuje się stereotypowy obraz młodych ludzi z generacji Z. Ile w nim prawdy i czy pokolenie Z w e-commerce ma szansę wywołać znaczącą rewolucję? Przedstawiamy kompleksową charakterystykę „zetek” – ze szczególnym uwzględnieniem zwyczajów zakupowych.
Zalety headless w e-commerce. Czy i Ty stracisz głowę dla headless?
Czy e-commerce straciło głowę dla headless? Wygląda na to, że tak! Architektura headless nie jest już trendem – powoli staje się standardem. Dowiedz się, na czym polega i jaką przewagę możesz zyskać dzięki wdrożeniu sklepu internetowego w tej technologii.