E-commerce blog
Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.
Kategorie
Rozporządzenie o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów (GPSR) w e-commerce – Co musisz wiedzieć?
Już 13 grudnia 2024 roku wejdzie w życie Rozporządzenie o Ogólnym Bezpieczeństwie Produktów, którego celem jest zapewnienie wyższego poziomu ochrony konsumentów na terenie Unii Europejskiej. Jakie zmiany przynosi GPSR? Jak przygotować sklep internetowy na nowe regulacje?
Porady,Ageno,Zarządzanie Projektem
Definition of Done w Ageno
Wspierając przejrzystość w projekcie, wszyscy w zespole muszą wiedzieć, co to właściwie oznacza, że dane wymaganie jest zrobione/gotowe/ukończone. Poznaj listę kryteriów, które musi spełnić każde z wymagań, aby można było uznać, że zostało ukończone.
Magento,E-commerce,Biznes,Porady
Europejski Akt o Dostępności – Co musisz wiedzieć o dostosowaniu Twojego e-commerce do wytycznych WCAG 2.1?
Już 28 czerwca 2025 każdy sklep internetowy będzie musiał być dostosowany do Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA). Sprawdź, co musisz zrobić.
Pimcore vs Akeneo. Jaki system PIM dla dużego e-commerce wybrać?
Zastanawiasz się, który system PIM będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Na rynku znajdziesz dziś kilkanaście interesujących platform. W przypadku średniej i dużej organizacji wybór ogranicza się jednak do dwóch: Pimcore oraz Akeneo. Która z nich sprawdzi się lepiej? Przedstawiamy porównanie Pimcore vs Akeneo.
Bezpieczeństwo Magento – Jak zabezpieczyć Magento przed podatnością CosmicString?
W związku z rosnącą popularnością platformy Magento, coraz częściej jest ona celem cyberprzestępców, co wymusza stałą kontrolę i dbanie o jej zabezpieczenia. W ostatnim czasie głośno zrobiło się o podatności CosmicString, która stanowi realne zagrożenie dla witryn opartych na Magento. Na czym polega ten atak, kto jest najbardziej narażony i jak skutecznie się przed nim zabezpieczyć? Wyjaśniamy!
Optymalizacja koszyka zakupowego. Jak zapobiegać porzucaniu zamówień?
Statystyki porzucania koszyków mogą być dla sprzedawców druzgocące – nawet 70% użytkowników nie decyduje się na przejście z koszyka do finalizacji transakcji. Powody bywają różne, dlatego warto działać kompleksowo: zarówno od strony technologicznej, jak i sprzedażowej. Optymalizacja koszyka w sklepie internetowym to pierwszy krok do tego, aby zatrzymać klienta w procesie zakupowym aż do sakramentalnego „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
Jak rozwijać sprzedaż w e-commerce poprzez up-selling i cross-selling?
Celem działalności e-commerce jest zysk. A mówiąc ściślej – duża sprzedaż i notowanie coraz wyższych zysków. W tym kontekście pomóc mogą strategie up-selling oraz cross-selling, które (o ile są dobrze wykorzystane) będą w stanie podkręcić wyniki. Czym jest upselling i crossselling? Jak wdrożyć te praktyki w swoim sklepie internetowym? Sprawdź odpowiedzi na najważniejsze pytania.
5 powodów, dla których Magento to najlepsza platforma e-commerce do sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)
We współczesnym e-commerce omnichannel nie jest już wyłącznie modnym buzz-wordem – jest podstawową strategią rozwoju wielu organizacji. Klienci chcą kupować wielokanałowo: inspirować się social mediami, zamawiać w sieci i odbierać stacjonarnie, oglądać stacjonarnie i zamawiać w sieci. Daj im tę możliwość – poznaj potencjał Magento omnichannel i stwórz platformę e-commerce, która na każdym froncie walki o konsumenta oferuje mu najlepsze doświadczenia zakupowe.
Jak utrzymać klienta w e-commerce? Buduj relacje, których będzie zazdrościć Ci konkurencja
Stara prawda sprzedażowa głosi: zdobycie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie obecnego. Ta zależność sprawdza się również w e-commerce – a może przede wszystkim w e-commerce, bo przecież technologia daje nam mnóstwo sposobów na przyciąganie i lojalizowanie użytkowników. Sprawdź, jak utrzymać klientów sklepu internetowego i budować z nimi długofalowe relacje, które zaowocują zaangażowaniem i wartościowymi powrotami.
Pokolenie Z w e-commerce. Jak kupuje pokolenie Z?
Nie potrafią funkcjonować bez dostępu do sieci, są niecierpliwi i roszczeniowi, a ich umiejętność skupienia uwagi to poziom mniej więcej muszki owocówki. Właśnie tak prezentuje się stereotypowy obraz młodych ludzi z generacji Z. Ile w nim prawdy i czy pokolenie Z w e-commerce ma szansę wywołać znaczącą rewolucję? Przedstawiamy kompleksową charakterystykę „zetek” – ze szczególnym uwzględnieniem zwyczajów zakupowych.