E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Generacja silver na e-zakupach. Jak e-commerce powinno odpowiadać na potrzeby seniorów?

Według danych GUS do roku 2050 osoby starsze będą stanowić ponad 40% naszej populacji – to prawie o połowę więcej niż obecnie. E-handel nie może ignorować ich potrzeb i wymagań, bo straciłby pokaźną grupę klientów. Jak radzą sobie seniorzy w e-commerce, w jaki sposób kupują i jakie mają oczekiwania? Nie musisz śledzić raportów – wszystkie potrzebne informacje o generacji silver w e-commerce znajdziesz tutaj.

Czytaj więcej

Targi eHandlu 2023 – event e-commerce, na którym nie może Cię zabraknąć

27 października 2023, Warszawa, hala EXPO XXI. Zapisz tę datę i to miejsce w kalendarzu i wpadnij na 24. Targi eHandlu – największe branżowe wydarzenie tej jesieni. Spotkasz tutaj dostawców rozwiązań i usług e-commerce (w tym nas!) i odkryjesz nowe perspektywy rozwoju swojego biznesu.

Czytaj więcej

Odkryj korzyści e-commerce B2B. Digital rewolucjonizuje biznes – czy jesteś na to gotowy?

86% firm, które generują przychody przekraczające 100 milionów złotych, prowadzi sklep internetowy. Transformacja cyfrowa w handlu B2B już się dokonała – a przepaść pomiędzy organizacjami działającymi i niedziałającymi w e-commerce będzie się tylko powiększać. To ostatni moment, aby ją przeskoczyć. Odkryj korzyści e-commerce B2B i sprawdź, jakie perspektywy otwiera przed Twoją firmą internetowy kanał sprzedaży.

Czytaj więcej

Sprzedaż D2C w internecie – nowy model biznesowy na nowe czasy

Producencie! Czy zdajesz sobie sprawę, że oddając dystrybucję swoich produktów w ręce pośredników, tracisz nie tylko kontrolę nad marżą, ale i nad tym, jak klienci postrzegają Twoją markę? Coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące ze sprzedaży bezpośredniej – a największy wpływ ma na to rosnąca popularność e-commerce D2C.

Czytaj więcej

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Szukasz sposobów na to, jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym? Mamy 2 wiadomości. Dobrą – istnieje wiele obszarów, które można ulepszyć, aby zawalczyć o lepszą sprzedaż. I nieco sprowadzającą na ziemię – nie wystarczy raz odhaczyć podpunktów z poniższej listy. Optymalizacja konwersji powinna być cyklicznym procesem, a nie jednorazowym działaniem, które w magiczny sposób przyniesie spektakularne efekty.

Czytaj więcej

¾ e-konsumentów docenia ekologiczny e-commerce. Czy Twój sklep spełnia ich wymagania?

Czy e-commerce – ze swoją folią pakową, styropianem w przesyłkach i kurierami pokonującymi rocznie tysiące kilometrów – może być ekologiczny? A i owszem, może. Co więcej: konsumenci oczekują, że będzie. Sprawdź, na jakich fundamentach zbudować ekologiczny e-commerce i dlaczego warto to robić – nie tylko dla środowiska.

Czytaj więcej

5 rzeczy o skutecznej sprzedaży w e-commerce, których uczy nas Allegro

Jaki sklep internetowy przyszedłby Ci na myśl, gdyby poproszono Cię o spontaniczne podanie „pierwszego lepszego”? Allegro? OLX? Zalando? Ankietowani w badaniu Gemius E-commerce w Polsce 2022 wymieniali właśnie te witryny. A w dalszej kolejności: Amazon, Aliexpress i Vinted. Marketplace’y cieszą się w Polsce ogromną popularnością – i mogą nauczyć nas kilku rzeczy o tym, jak powinna wyglądać skuteczna sprzedaż w e-commerce.

Czytaj więcej

Dedykowany sklep internetowy czy Magento? Wybierz mądrze!

Jeśli w Waszej organizacji rozważacie wdrożenie dedykowanej platformy e-commerce, z pewnością doskonale znacie wszystkie zalety takiego rozwiązania. My jednak chcielibyśmy opowiedzieć Wam o alternatywie: szybszej w uruchomieniu, mniej kosztownej i zdecydowanie łatwiej skalowalnej. Interesującą przeciwwagą dla systemów customizowanych jest bowiem Magento. Sprawdź, co będzie lepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy: dedykowany sklep internetowy czy Magento?

Czytaj więcej

Piękno z dostawą pod drzwi. Jak radzi sobie branża kosmetyczna w e-commerce?

W ekonomii funkcjonuje pojęcie tzw. efektu szminki – w czasach kryzysu gospodarczego konsumenci oszczędzają, ale… nie na wszystkim. Na przykład nie na kosmetykach. Sektor beauty dobrze poradził sobie z zawirowaniami rynku, które wywołała pandemia, a potem wojna na Ukrainie, inflacja i rosnące ceny energii. A jak wypada branża kosmetyczna w e-commerce? Równie dobrze!

Czytaj więcej

7 powodów, dla których Magento może dać Ci realną przewagę nad największym konkurentem

Nie bez powodu takie marki, jak Nike, Ford czy Castorama budują swoją obecność online z wykorzystaniem Magento. To platforma, która może przynieść realną przewagę konkurencyjną – daje przestrzeń na tworzenie wizjonerskich rozwiązań i nieskrępowany rozwój. Przekonaj się, dlaczego Magento jest najlepszym wyborem dla firm, które patrzą szerzej i mierzą wyżej.

Czytaj więcej