E-commerce dla producentów

55% klientów woli kupować bezpośrednio od producentów niż od sprzedawców detalicznych, którzy w swojej ofercie mają asortyment różnych marek. I to trend na fali wznoszącej – sprzedaż bezpośrednia do konsumenta (D2C) dynamicznie się rozwija. E-commerce dla producentów będzie w najbliższych latach coraz bardziej gorącym tematem.

Producenci
Pracownik w hali produkcyjnej
Pracownik w hali produkcyjnej

Schemat wdrożenia e-commerce dla producentów

Sprzedaż w modelu D2C (direct-to-consumer) intensywnie się rozwija. Nic dziwnego, skoro już 55% klientów woli kupować bezpośrednio od producentów niż od sprzedawców detalicznych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak Magento, pozwala płynne zarządzać sprzedażą B2C i B2B.

Schemat wdrożenia e-commerce
Schemat wdrożenia e-commerce

Odkryj potencjał sprzedaży D2C z e-commerce dla producentów

Umów konsultację

E-commerce dla producentów – sprzedaż B2C i B2B

Producencie! Czy wiesz, ile tracisz, oddając sprzedaż swoich produktów w ręce pośredników? To nie tylko marża – to także w pewnym stopniu utrata kontroli nad wizerunkiem marki i doświadczeniem zakupowym odbiorcy końcowego.

E-commerce dla producentów ma przed sobą solidne perspektywy wzrostu. Konsumenci chętnie wybierają zakupy bezpośrednio od marek. Sprzedaż w modelu D2C (direct-to-consumer) intensywnie się rozwija, zarówno w Polsce, jak i Europie czy USA – to pokłosie pandemii. Dzięki platformie e-commerce możesz kierować swoją ofertę zarówno do klientów detalicznych, jak i biznesowych. Istnieją systemy, takie jak Magento, które umożliwiają płynne zarządzanie sprzedażą B2C i B2B.

Co zyskasz dzięki własnemu e-commerce?

Ikona DNA

Twoja marka na Twoich zasadach

W ofercie sprzedawcy detalicznego czy hurtownika Twoje produkty są tylko jednymi z wielu. W Twojej ofercie – jedynym słusznym wyborem. Dzięki e-commerce dla producentów możesz budować świadomość swojej marki wśród konsumentów i świadomie kształtować jej wizerunek oraz komunikację marketingową.

Ikona wycieczka górska

Kontrola doświadczeń klienta

Sprzedając za pośrednictwem własnej platformy e-commerce, masz pełną kontrolę nad kształtowaniem customer experience swoich odbiorców. Dodatkowo takie działania, jak wsparcie zakupowe czy zaangażowanie w obsługę klienta pozwala lojalizować konsumentów. Lojalny klient to najlepszy ambasador marki.

Ikona otwarta dłoń ze spływającym na nią dolarem

Większa wartość ze sprzedaży

E-commerce dla producentów pozwala markom w pełni kontrolować ceny produktów i przejmować marże, które do tej pory należały do retailerów. Dzięki temu możliwe jest skalowanie wartości z każdej sprzedaży i utrzymywanie większej konkurencyjności na rynku – przy jednoczesnym zachowaniu rentowności.

Ikona dyskusja

Bezcenna wiedza o kliencie

Sprzedając w e-commerce D2C, masz wgląd w najcenniejsze dane: czego poszukują i jak kupują Twoi klienci. Dzięki tej wiedzy lepiej rozumiesz potrzeby i motywacje swoich odbiorców, a przez to precyzyjniej dopasowujesz do nich ofertę.

Ikona rakieta

Szybsza reakcja na zmiany

E-commerce dla producentów to szansa na szybsze wprowadzanie na rynek nowych produktów i szybszą reakcję na zmiany. Time-to-market ma ogromne znaczenie w tak dynamicznie zmieniających się branżach, jak moda, beauty czy elektronika.

Zakład produkcyjny
Zakład produkcyjny

Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce

W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się 
trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?

 

Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.

Zobacz naszą ofertę

artykuł na blogu

Sprzedaż D2C w internecie – nowy model biznesowy na nowe czasy

Przejdź do artykułu

E-commerce dla producentów – dopasowany do biznesu

E-commerce dla producentów to szansa na zwiększanie zysków, docieranie do nowych klientów i budowanie świadomości brandu. Ale to także wyzwania. Sprzedaż bezpośrednia wymaga zaprojektowania zupełnie nowych procesów biznesowych, szczególnie w zakresie logistyki i obsługi klienta.

 

Platforma e-commerce dla producentów musi być więc elastyczna, skalowalna i konfigurowalna. Sprawdź, jakie funkcje najskuteczniej wspierają sprzedaż D2C.

Elastyczna platforma e-commerce

Każdy biznes ma swoją specyfikę. Platforma e-commerce, dla producentów zwłaszcza, powinna być elastyczna – aby umożliwić wdrożenie najbardziej złożonych czy customizowanych funkcji. Systemy Open Source, takie jak Magento, dają pod tym względem ogromne możliwości.

Zaawansowane integracje

Wejście do e-commerce otwiera perspektywy na sprzedaż wielokanałową: na marketplace’ach, w social mediach, poprzez łączenie kanałów online i offline. Kluczem są jednak integracje platformy sprzedażowej z zewnętrznymi i wewnętrznymi (firmowymi) systemami.

Swobodne zarządzanie promocjami

Sprzedaż D2C to szansa na swobodne kształtowanie polityki cenowej. Platforma e-commerce dla producentów powinna umożliwiać wielostopniowe zarządzanie promocjami – aby jeszcze skuteczniej docierać do klientów.

Łatwa optymalizacja SEO

Sprzedając online, musisz łatwo dać się znaleźć. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO) to fundamentalna część działań marketingowych w e-commerce. Wybierz platformę, która ułatwia optymalizację SEO – dzięki temu witryna Twojego sklepu szybciej znajdzie się na wyższych pozycjach.

Doskonała informacja produktowa

Ponad 50% klientów chętnie odwiedza strony marek, ponieważ producenci prezentują bardziej szczegółowe informacje niż dystrybutorzy. Wyczerpujące, dokładne dane o produktach to bezcenna wartość dla odbiorców. Sprawne zarządzanie informacją o produktach umożliwiają systemy PIM.

Rozwój bez ograniczeń

Platforma e-commerce dla producentów powinna być także skalowalna, czyli łatwa w rozbudowie o kolejne funkcjonalności oraz zwiększaniu wydajności – aby nie ograniczała rozwoju organizacji i nadążała za zmianami w sprzedaży online.

Firma produkcyjna
Firma produkcyjna

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Cyfrowa transformacja Twojego biznesu z Ageno

Jesteśmy agencją e-commerce, która od ponad 10 lat specjalizuje się we wdrożeniach średnich, dużych i bardzo dużych platform sprzedażowych, również tych opartych na silniku Magento. W codziennej pracy łączymy perspektywę technologiczną i biznesową. Tworzymy rozwiązania, które realnie wspierają biznes, dając organizacjom przestrzeń do zrównoważonego rozwoju.

 

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, czy e-handel to dobra droga dla Twojej organizacji, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem e-commerce.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Nocar

Turbodoładowanie: 143% więcej transakcji i 159% więcej ruchu po wdrożeniu Magento

Safety First

Transformacja cyfrowa: od salonu stacjonarnego do e-commerce B2C/B2B i Diamentu Forbesa

Iguana B2B

Wdrożenie hurtowni online na Magento w nowoczesnym wydaniu B2B Headless

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Alicja Ptaszkiewicz

Alicja Ptaszkiewicz

Marrodent - Marketing Manager

Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Paulina Kitlas

Paulina Kitlas

Healthily – Szefowa projektu

Świetni ludzie i firma. Pracuję w marketingu internetowym ponad 15 lat i Ageno zdecydowanie się wyróżnia jeżeli chodzi o profesjonalizm zarówno w zakresie wykonywanych zleceń jak i kontaktu z klientem. Zespół z którym można czuć się bezpiecznie. Naprawdę świetny partner.
Przemysław Golba

Przemysław Golba

Martes Sport – E-commerce manager

W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.  
Karolina Śladkowska

Karolina Śladkowska

Mobee Dick – Head of People Operations

Wraz z Ageno współpracowałam przy wdrożeniu e-commerce Magento 2 dla jednego z polskich sklepów online. Zespół realizujący prace developerskie służył swoją wiedzą i wsparciem technicznym przez cały okres trwania projektu.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.