E-commerce dla producentów

55% klientów woli kupować bezpośrednio od producentów niż od sprzedawców detalicznych, którzy w swojej ofercie mają asortyment różnych marek. I to trend na fali wznoszącej – sprzedaż bezpośrednia do konsumenta (D2C) dynamicznie się rozwija. E-commerce dla producentów będzie w najbliższych latach coraz bardziej gorącym tematem.

Producenci
Pracownik w hali produkcyjnej
Pracownik w hali produkcyjnej

Schemat wdrożenia e-commerce dla producentów

Sprzedaż w modelu D2C (direct-to-consumer) intensywnie się rozwija. Nic dziwnego, skoro już 55% klientów woli kupować bezpośrednio od producentów niż od sprzedawców detalicznych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak Magento, pozwala płynne zarządzać sprzedażą B2C i B2B.

Schemat wdrożenia e-commerce
Schemat wdrożenia e-commerce

Odkryj potencjał sprzedaży D2C z e-commerce dla producentów

Umów konsultację

E-commerce dla producentów – sprzedaż B2C i B2B

Producencie! Czy wiesz, ile tracisz, oddając sprzedaż swoich produktów w ręce pośredników? To nie tylko marża – to także w pewnym stopniu utrata kontroli nad wizerunkiem marki i doświadczeniem zakupowym odbiorcy końcowego.

E-commerce dla producentów ma przed sobą solidne perspektywy wzrostu. Konsumenci chętnie wybierają zakupy bezpośrednio od marek. Sprzedaż w modelu D2C (direct-to-consumer) intensywnie się rozwija, zarówno w Polsce, jak i Europie czy USA – to pokłosie pandemii. Dzięki platformie e-commerce możesz kierować swoją ofertę zarówno do klientów detalicznych, jak i biznesowych. Istnieją systemy, takie jak Magento, które umożliwiają płynne zarządzanie sprzedażą B2C i B2B.

Co zyskasz dzięki własnemu e-commerce?

Ikona DNA

Twoja marka na Twoich zasadach

W ofercie sprzedawcy detalicznego czy hurtownika Twoje produkty są tylko jednymi z wielu. W Twojej ofercie – jedynym słusznym wyborem. Dzięki e-commerce dla producentów możesz budować świadomość swojej marki wśród konsumentów i świadomie kształtować jej wizerunek oraz komunikację marketingową.

Ikona wycieczka górska

Kontrola doświadczeń klienta

Sprzedając za pośrednictwem własnej platformy e-commerce, masz pełną kontrolę nad kształtowaniem customer experience swoich odbiorców. Dodatkowo takie działania, jak wsparcie zakupowe czy zaangażowanie w obsługę klienta pozwala lojalizować konsumentów. Lojalny klient to najlepszy ambasador marki.

Ikona otwarta dłoń ze spływającym na nią dolarem

Większa wartość ze sprzedaży

E-commerce dla producentów pozwala markom w pełni kontrolować ceny produktów i przejmować marże, które do tej pory należały do retailerów. Dzięki temu możliwe jest skalowanie wartości z każdej sprzedaży i utrzymywanie większej konkurencyjności na rynku – przy jednoczesnym zachowaniu rentowności.

Ikona dyskusja

Bezcenna wiedza o kliencie

Sprzedając w e-commerce D2C, masz wgląd w najcenniejsze dane: czego poszukują i jak kupują Twoi klienci. Dzięki tej wiedzy lepiej rozumiesz potrzeby i motywacje swoich odbiorców, a przez to precyzyjniej dopasowujesz do nich ofertę.

Ikona rakieta

Szybsza reakcja na zmiany

E-commerce dla producentów to szansa na szybsze wprowadzanie na rynek nowych produktów i szybszą reakcję na zmiany. Time-to-market ma ogromne znaczenie w tak dynamicznie zmieniających się branżach, jak moda, beauty czy elektronika.

Zakład produkcyjny
Zakład produkcyjny

Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce

W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się 
trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?

 

Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.

Zobacz naszą ofertę

artykuł na blogu

Sprzedaż D2C w internecie – nowy model biznesowy na nowe czasy

Przejdź do artykułu

E-commerce dla producentów – dopasowany do biznesu

E-commerce dla producentów to szansa na zwiększanie zysków, docieranie do nowych klientów i budowanie świadomości brandu. Ale to także wyzwania. Sprzedaż bezpośrednia wymaga zaprojektowania zupełnie nowych procesów biznesowych, szczególnie w zakresie logistyki i obsługi klienta.

 

Platforma e-commerce dla producentów musi być więc elastyczna, skalowalna i konfigurowalna. Sprawdź, jakie funkcje najskuteczniej wspierają sprzedaż D2C.

Elastyczna platforma e-commerce

Każdy biznes ma swoją specyfikę. Platforma e-commerce, dla producentów zwłaszcza, powinna być elastyczna – aby umożliwić wdrożenie najbardziej złożonych czy customizowanych funkcji. Systemy Open Source, takie jak Magento, dają pod tym względem ogromne możliwości.

Zaawansowane integracje

Wejście do e-commerce otwiera perspektywy na sprzedaż wielokanałową: na marketplace’ach, w social mediach, poprzez łączenie kanałów online i offline. Kluczem są jednak integracje platformy sprzedażowej z zewnętrznymi i wewnętrznymi (firmowymi) systemami.

Swobodne zarządzanie promocjami

Sprzedaż D2C to szansa na swobodne kształtowanie polityki cenowej. Platforma e-commerce dla producentów powinna umożliwiać wielostopniowe zarządzanie promocjami – aby jeszcze skuteczniej docierać do klientów.

Łatwa optymalizacja SEO

Sprzedając online, musisz łatwo dać się znaleźć. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO) to fundamentalna część działań marketingowych w e-commerce. Wybierz platformę, która ułatwia optymalizację SEO – dzięki temu witryna Twojego sklepu szybciej znajdzie się na wyższych pozycjach.

Doskonała informacja produktowa

Ponad 50% klientów chętnie odwiedza strony marek, ponieważ producenci prezentują bardziej szczegółowe informacje niż dystrybutorzy. Wyczerpujące, dokładne dane o produktach to bezcenna wartość dla odbiorców. Sprawne zarządzanie informacją o produktach umożliwiają systemy PIM.

Rozwój bez ograniczeń

Platforma e-commerce dla producentów powinna być także skalowalna, czyli łatwa w rozbudowie o kolejne funkcjonalności oraz zwiększaniu wydajności – aby nie ograniczała rozwoju organizacji i nadążała za zmianami w sprzedaży online.

Firma produkcyjna
Firma produkcyjna

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Cyfrowa transformacja Twojego biznesu z Ageno

Jesteśmy agencją e-commerce, która od ponad 10 lat specjalizuje się we wdrożeniach średnich, dużych i bardzo dużych platform sprzedażowych, również tych opartych na silniku Magento. W codziennej pracy łączymy perspektywę technologiczną i biznesową. Tworzymy rozwiązania, które realnie wspierają biznes, dając organizacjom przestrzeń do zrównoważonego rozwoju.

 

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, czy e-handel to dobra droga dla Twojej organizacji, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem e-commerce.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji