E-commerce B2B Avioly
E-commerce B2B Avioly

Innowacyjna platforma międzynarodowej sprzedaży B2B dla lidera fotelików dziecięcych

Wdrożenie zaawansowanego systemu e-commerce B2B dla polskiego producenta fotelików samochodowych.

Klient

Karwala

Współpraca z Ageno

Od 2020 roku

Projekt

Wdrożenie e-commerce B2B

Zobacz online

Branża

Producenci

Foteliki samochodowe

Dziecięca / akcesoria dla dzieci

Rozwiązania

E-commerce B2B

roboczogodzin

5000+

rynki zagraniczne

3

dni od 1. kontaktu do podpisania umowy

10

O kliencie

Avioly to platforma e-commerce B2B polskiego producenta dziecięcych fotelików samochodowych Karwala. Misją firmy jest tworzenie najwyższej jakości fotelików dziecięcych premium, spełniających najbardziej wyśrubowane normy bezpieczeństwa, a także poszerzanie wiedzy i świadomości na temat bezpiecznego podróżowania z dziećmi.

Fotelik samochodowy
Fotelik samochodowy

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Wyzwania projektowe

W jaki sposób przeprowadzić transformację cyfrową działu dystrybucji dużego producenta z branży dziecięcej? Wiązało się to z wieloma wyzwaniami.

  • Zaawansowane mechanizmy polityki rabatowej – rabatów retrospektywnych oraz ich analityki.
  • Cyfryzacja zaawansowanych procesów biznesowych, które dotychczas były realizowane manualnie.
  • Budowa integracji między platformami o różnym stopniu zaawansowania technologicznego.
    Analiza złożonych procesów handlowych oraz zaprojektowanie i odwzorowanie ich w systemie B2B.
  • Dobór technologii do budowy nowoczesnej bazy wdrożeniowej MVP do dalszego rozwoju.
  • Dostosowanie działalności biznesowej do przestrzeni online.
  • Optymalizacja procesów w organizacji z wykorzystaniem odpowiedniej technologii.

Z przyjemnością polecam firmę Ageno jako partnera w dziedzinie e-commerce. Pracujemy z nimi od lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z ich usług. Ageno wyróżnia się nie tylko wysokiej jakości usługami, ale także otwartością i profesjonalnym doradztwem. Zawsze możemy liczyć na ich wsparcie i dobry kontakt. Ich oferta jest zróżnicowana i zawsze dostosowana do naszych potrzeb. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować i polecamy ich jako solidnego i godnego zaufania partnera w dziedzinie e-commerce.

Izabela Cyprych

E-commerce Manager, Avionaut

artykuł na blogu

Najlepsza platforma B2B – dedykowana, SaaS czy Open Source?

Przejdź do artykułu

Strategia i zakres prac

Analiza przedwdrożeniowa

Dzięki bliskiej, multidyscyplinarnej współpracy z zespołem Avioly oraz głębokiemu zrozumieniu branży i celów biznesowych zidentyfikowaliśmy potrzeby klienta końcowego i dostarczyliśmy rozwiązania, które odpowiadają jego specyficznym wymaganiom.

Transformacja cyfrowa

Wdrożenie kompletnej platformy e-commerce B2B stało się kluczowym elementem strategii rozwoju firmy w erze cyfrowej. Wykorzystując najnowsze technologie i Magento 2, uruchomiliśmy nowoczesny system B2B, który stał się wizytówką firmy.

Wdrożenie B2B

Platforma hurtowa B2B Avioly została wyposażona w dedykowane funkcje wspierające procesy handlowe: personalizowane produkty, elastyczne rozliczenia, zaawansowane rabatowanie retrospektywne, cenniki i wiele więcej.

Niestandardowe rozwiązania

W ramach wdrożenia e-commerce Avioly zaprojektowaliśmy dwa potężne, strategiczne dla rozwoju marki rozwiązania niestandardowe – rabaty retrospektywne oraz analitykę służącą do weryfikacji marżowości użytkowników systemu.

Wielojęzyczność i wielowalutowość

Platforma oprócz wersji polskiej została uruchomiona również z powodzeniem na rynkach czeskim i niemieckim, z uwzględnieniem specyfiki, lokalnych standardów i przyzwyczajeń związanych z logistyką, płatnościami.

Lojalizacja klientów

Wprowadzenie systemu rabatowania retrospektywnego (retrorabatów) umożliwiło nagradzanie lojalności klientów i zachęca ich do zwiększania wartości średniego koszyka zakupowego, przez co zwiększa się zasięg marki.

Analityka dla użytkowników systemu B2B

Zaawansowana analityka biznesowa dla użytkownika B2B umożliwia zbadanie wyników sprzedaży produktów: weryfikując dane sprzedażowe, klienci biznesowi mogą zidentyfikować trendy, odkryć nowe możliwości i zoptymalizować działania.

Wskazówka

System e-commerce Open Source jest oprogramowaniem o otwartym kodzie źródłowym. Oznacza to, że można go bez opłat pobrać i zainstalować, a następnie dowolnie modyfikować i rozwijać. Do najpopularniejszych platform sprzedażowych Open Source należy m.in. Magento. Wybierając taki system, Twoja firma nie jest uzależniona od dostawcy – staje się wyłącznym właścicielem platformy sprzedażowej. Uruchomienie i rozwój takiego oprogramowania wymaga jednak dużej wiedzy technicznej, więc należy je oddać w ręce specjalistów.

Fotelik Avionaut
Fotelik Avionaut

Efekty

Po zakończonym sukcesem wdrożeniu platformy firma osiągnęła zamierzone cele związane z transformacją cyfrową. Rozbudowana obecność online umożliwiła nie tylko zwiększenie zasięgu działalności, ale również skutecznie przyciągnęła uwagę nowych klientów biznesowych.

 

  1. Transformacja cyfrowa od podstaw.
  2. Wdrożenie platformy sprzedażowej B2B opartej na nowoczesnej technologii.
  3. Funkcjonalności ściśle dopasowane do potrzeb, wymagań i oczekiwań użytkowników końcowych.
  4. Bieżące wsparcie, rozwój i utrzymanie rozwiązania „24/7/365”.
  5. Gotowość do ekspansji na kolejne rynki zagraniczne.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.