Optymalizacja wydajności i konwersji e-commerce
Niezależnie od tego, jak działa Twój sklep internetowy – może działać lepiej: wydajniej, szybciej, skuteczniej. W e-commerce każda sekunda ma znaczenie. Nawet 70% użytkowników przyznaje, że szybkość witryny wpływa na ich gotowość do zakupów. Zleć nam optymalizację sklepu internetowego opartego o Magento i wykorzystaj pełen potencjał e-commerce.
Optymalizacja e-commerce Magento – co można poprawić?
Optymalizacja sklepu internetowego to poprawa jego działania w celu zwiększenia efektywności – i w rezultacie zwiększenia ruchu, satysfakcji klientów oraz sprzedaży. Może obejmować różne obszary funkcjonowania e-commerce: od bazy danych, zasobów i kodu, przez infrastrukturę, wydajność i bezpieczeństwo, aż po SEO, UX czy poszczególne funkcjonalności.
Optymalizacja ścieżki konwersji
Optymalizacja sklepu internetowego może dotyczyć także UX i projektowania ścieżki zakupowej klienta. Analizujemy projekt i układ strony, proces wyboru produktów, składania zamówienia oraz finalizacji transakcji, a także treści sprzedażowe i marketingowe, aby wyodrębnić miejsca wymagające udoskonalenia.
Optymalizacja funkcjonalności
Magento to system, którego możliwości można poszerzać za pomocą dodatkowych modułów i pluginów. Niekiedy jednak poszczególne funkcjonalności wpływają na swoje działanie, generując problemy. W ramach optymalizacji e-commerce weryfikujemy ustawienia poszczególnych części systemu, aby znaleźć i usunąć nieprawidłowości.
Optymalizacja wydajności sklepu internetowego
Optymalizacja wydajności e-commerce to dostosowanie platformy tak, aby maksymalnie podkręcić jej efektywność. Obejmuje testy obciążeniowe, analizę kodu w celu wykrycia nieprawidłowości i diagnozę problemów wydajnościowych, a także dopasowanie infrastruktury do potrzeb biznesu, by wykluczyć zbędne funkcjonalności.
Optymalizacja techniczna e-commerce
Analizujemy stack technologiczny, aby zidentyfikować miejsca, które negatywnie wpływają na działanie platformy. Optymalizujemy bazę danych, silnik sklepu i jego konfigurację, kod PHP oraz wydajność serwera.
Jak przebiega optymalizacja
e-commerce w Ageno?
- Badamy potrzeby biznesowe i analizujemy działanie platformy e-commerce w wybranych obszarach.
- Przygotowujemy plan optymalizacji e-commerce z uwzględnieniem celów i strategii działań.
- Wdrażamy zaplanowane zmiany i testujemy ich efekty.
- Zakres i efekty działań przedstawiamy w raporcie wraz z rekomendacjami dalszych zmian.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii





Korzyści z optymalizacji sklepu internetowego
- Poprawa wydajności i szybkości działania platformy e-commerce.
- Usunięcie nieprawidłowości wpływających na działanie sklepu.
- Udoskonalenie ścieżki zakupowej użytkownika.
- Wzrost konwersji i sprzedaży.
- Identyfikacja obszarów, które mogą wpłynąć na rozwój e-commerce.
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów w swoich branżach
4,9 z 62 opinii


Squaber
realizacja
Według wielu najlepsza aplikacja do zarządzania portfelem akcji dla inwestorów indywidualnych
Safety First
realizacja
Transformacja cyfrowa: od salonu stacjonarnego do e-commerce B2C/B2B i Diamentu Forbesa
Sprawdź, czy Twój e-commerce może działać lepiej
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii





Julia Krzysztofiak-Szopa
Yieldbird – International Operations Manager
Łukasz Matuszewski
Proxter


Rafał Nycz
Iguana Group


Konrad Wocko
Wocko – CEO
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.