Optymalizacja wydajności i konwersji e-commerce

Niezależnie od tego, jak działa Twój sklep internetowy – może działać lepiej: wydajniej, szybciej, skuteczniej. W e-commerce każda sekunda ma znaczenie. Nawet 70% użytkowników przyznaje, że szybkość witryny wpływa na ich gotowość do zakupów. Zleć nam optymalizację sklepu internetowego opartego o Magento i wykorzystaj pełen potencjał e-commerce.

Optymalizacja e-commerce Magento – co można poprawić?

Optymalizacja sklepu internetowego to poprawa jego działania w celu zwiększenia efektywności – i w rezultacie zwiększenia ruchu, satysfakcji klientów oraz sprzedaży. Może obejmować różne obszary funkcjonowania e-commerce: od bazy danych, zasobów i kodu, przez infrastrukturę, wydajność i bezpieczeństwo, aż po SEO, UX czy poszczególne funkcjonalności.

Ikona zbiory danych

Optymalizacja ścieżki konwersji

Optymalizacja sklepu internetowego może dotyczyć także UX i projektowania ścieżki zakupowej klienta. Analizujemy projekt i układ strony, proces wyboru produktów, składania zamówienia oraz finalizacji transakcji, a także treści sprzedażowe i marketingowe, aby wyodrębnić miejsca wymagające udoskonalenia.

Ikona network

Optymalizacja funkcjonalności

Magento to system, którego możliwości można poszerzać za pomocą dodatkowych modułów i pluginów. Niekiedy jednak poszczególne funkcjonalności wpływają na swoje działanie, generując problemy. W ramach optymalizacji e-commerce weryfikujemy ustawienia poszczególnych części systemu, aby znaleźć i usunąć nieprawidłowości.

Ikona wspinaczka górska

Optymalizacja wydajności sklepu internetowego

Optymalizacja wydajności e-commerce to dostosowanie platformy tak, aby maksymalnie podkręcić jej efektywność. Obejmuje testy obciążeniowe, analizę kodu w celu wykrycia nieprawidłowości i diagnozę problemów wydajnościowych, a także dopasowanie infrastruktury do potrzeb biznesu, by wykluczyć zbędne funkcjonalności.

Ikona Open Source

Optymalizacja techniczna e-commerce

Analizujemy stack technologiczny, aby zidentyfikować miejsca, które negatywnie wpływają na działanie platformy. Optymalizujemy bazę danych, silnik sklepu i jego konfigurację, kod PHP oraz wydajność serwera.

Jak przebiega optymalizacja
e-commerce w Ageno?

  1. Badamy potrzeby biznesowe i analizujemy działanie platformy e-commerce w wybranych obszarach.
  2. Przygotowujemy plan optymalizacji e-commerce z uwzględnieniem celów i strategii działań.
  3. Wdrażamy zaplanowane zmiany i testujemy ich efekty.
  4. Zakres i efekty działań przedstawiamy w raporcie wraz z rekomendacjami dalszych zmian.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Korzyści z optymalizacji sklepu internetowego

  • Poprawa wydajności i szybkości działania platformy e-commerce.
  • Usunięcie nieprawidłowości wpływających na działanie sklepu.
  • Udoskonalenie ścieżki zakupowej użytkownika.
  • Wzrost konwersji i sprzedaży.
  • Identyfikacja obszarów, które mogą wpłynąć na rozwój e-commerce.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Gres

Wdrożenie platformy e-commerce na Magento 2 dla firmy z branży płytek ceramicznych

Safety First

Transformacja cyfrowa: od salonu stacjonarnego do e-commerce B2C/B2B i Diamentu Forbesa

Martes Sport

Ekstremalne przyspieszenie: pomogliśmy zredukować czas dostawy z 7 dni do 24 godzin

Sprawdź, czy Twój e-commerce może działać lepiej

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Alicja Ptaszkiewicz

Alicja Ptaszkiewicz

Marrodent - Marketing Manager

Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Paulina Kitlas

Paulina Kitlas

Healthily – Szefowa projektu

Świetni ludzie i firma. Pracuję w marketingu internetowym ponad 15 lat i Ageno zdecydowanie się wyróżnia jeżeli chodzi o profesjonalizm zarówno w zakresie wykonywanych zleceń jak i kontaktu z klientem. Zespół z którym można czuć się bezpiecznie. Naprawdę świetny partner.
Przemysław Golba

Przemysław Golba

Martes Sport – E-commerce manager

W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.  
Karolina Śladkowska

Karolina Śladkowska

Mobee Dick – Head of People Operations

Wraz z Ageno współpracowałam przy wdrożeniu e-commerce Magento 2 dla jednego z polskich sklepów online. Zespół realizujący prace developerskie służył swoją wiedzą i wsparciem technicznym przez cały okres trwania projektu.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.