Optymalizacja wydajności i konwersji e-commerce

Niezależnie od tego, jak działa Twój sklep internetowy – może działać lepiej: wydajniej, szybciej, skuteczniej. W e-commerce każda sekunda ma znaczenie. Nawet 70% użytkowników przyznaje, że szybkość witryny wpływa na ich gotowość do zakupów. Zleć nam optymalizację sklepu internetowego opartego o Magento i wykorzystaj pełen potencjał e-commerce.

Optymalizacja e-commerce Magento – co można poprawić?

Optymalizacja sklepu internetowego to poprawa jego działania w celu zwiększenia efektywności – i w rezultacie zwiększenia ruchu, satysfakcji klientów oraz sprzedaży. Może obejmować różne obszary funkcjonowania e-commerce: od bazy danych, zasobów i kodu, przez infrastrukturę, wydajność i bezpieczeństwo, aż po SEO, UX czy poszczególne funkcjonalności.

Ikona zbiory danych

Optymalizacja ścieżki konwersji

Optymalizacja sklepu internetowego może dotyczyć także UX i projektowania ścieżki zakupowej klienta. Analizujemy projekt i układ strony, proces wyboru produktów, składania zamówienia oraz finalizacji transakcji, a także treści sprzedażowe i marketingowe, aby wyodrębnić miejsca wymagające udoskonalenia.

Ikona network

Optymalizacja funkcjonalności

Magento to system, którego możliwości można poszerzać za pomocą dodatkowych modułów i pluginów. Niekiedy jednak poszczególne funkcjonalności wpływają na swoje działanie, generując problemy. W ramach optymalizacji e-commerce weryfikujemy ustawienia poszczególnych części systemu, aby znaleźć i usunąć nieprawidłowości.

Ikona wspinaczka górska

Optymalizacja wydajności sklepu internetowego

Optymalizacja wydajności e-commerce to dostosowanie platformy tak, aby maksymalnie podkręcić jej efektywność. Obejmuje testy obciążeniowe, analizę kodu w celu wykrycia nieprawidłowości i diagnozę problemów wydajnościowych, a także dopasowanie infrastruktury do potrzeb biznesu, by wykluczyć zbędne funkcjonalności.

Ikona Open Source

Optymalizacja techniczna e-commerce

Analizujemy stack technologiczny, aby zidentyfikować miejsca, które negatywnie wpływają na działanie platformy. Optymalizujemy bazę danych, silnik sklepu i jego konfigurację, kod PHP oraz wydajność serwera.

Jak przebiega optymalizacja
e-commerce w Ageno?

  1. Badamy potrzeby biznesowe i analizujemy działanie platformy e-commerce w wybranych obszarach.
  2. Przygotowujemy plan optymalizacji e-commerce z uwzględnieniem celów i strategii działań.
  3. Wdrażamy zaplanowane zmiany i testujemy ich efekty.
  4. Zakres i efekty działań przedstawiamy w raporcie wraz z rekomendacjami dalszych zmian.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Korzyści z optymalizacji sklepu internetowego

  • Poprawa wydajności i szybkości działania platformy e-commerce.
  • Usunięcie nieprawidłowości wpływających na działanie sklepu.
  • Udoskonalenie ścieżki zakupowej użytkownika.
  • Wzrost konwersji i sprzedaży.
  • Identyfikacja obszarów, które mogą wpłynąć na rozwój e-commerce.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Sprawdź, czy Twój e-commerce może działać lepiej

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji