Audyt sklepu internetowego

Potencjalny klient Twojego sklepu internetowego jest bezlitośnie niecierpliwy. Masz zaledwie 3 sekundy, aby przekonać go, że warto u Ciebie zostać. Dlatego zadbaj o maksymalną wydajność swojego
e-commerce – zleć nam audyt sklepu internetowego, by zidentyfikować słabsze strony platformy i maksymalnie podkręcić jej możliwości.

Audyt sklepu internetowego: małe zmiany, które dają duże zmiany

Czy sekunda to dużo? W e-commerce tak. Swego czasu Amazon obliczył, że każde opóźnienie strony o sekundę kosztowałoby ich 1,6 biliona dolarów rocznie. W przypadku Walmarta, amerykańskiej sieci supermarketów, każda sekunda mniej na wczytywaniu się ich platformy oznacza wzrost konwersji o 2%. Mozilla Firefox, przyspieszając ładowanie swojej witryny, zdobyła w skali roku o 60 milionów użytkowników więcej.

  • Małe liczby dają duże liczby.
  • Małe zmiany dają duże zmiany.

A przecież skuteczność Twojego e-commerce zależy nie tylko od jego szybkości, ale też wydajności, bezpieczeństwa czy użyteczności. Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować wszystkie „wąskie gardła” oraz słabe strony i daje gotowy przepis na zmiany, które poprawią działanie witryny.

Korzyści z audytu e-commerce

Ikona network

Potencjał do rozwoju

Znając słabe punkty platformy, wiesz, co musisz poprawić, aby rozwijać swój e-commerce. To otwiera pole do dalszego wzrostu – pozwala lepiej zaplanować zmiany i zmniejsza ryzyko nietrafionych inwestycji.

Ikona wzrost

Wzrost sprzedaży

Nawet połowa potencjalnych klientów opuści Twój sklep internetowy, jeśli witryna nie załaduje się w ciągu 3 sekund. Audyt e-commerce nie tylko wskaże miejsca wypływające na spadki wydajność, ale też pozwoli prześledzić ścieżkę użytkownika i zidentyfikować przeszkody w procesie zakupowym, które obniżają konwersję.

Ikona rakieta

Wyższa wydajność platformy
e-commerce

Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować „wąskie gardła” serwisu – miejsca, które spowalniają jego działanie i wpływają na spadki konwersji. Dzięki wdrożeniu zalecanych w analizie zmian i usunięciu błędów w kodzie można zoptymalizować infrastrukturę, poprawić szybkość i zwiększyć wydajność.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Kiedy przeprowadzić audyt sklepu internetowego?

  • Raz na 2–3 lata.
  • Kiedy sklep długo nie był aktualizowany, często ulega awariom lub ma przestarzały design.
  • Gdy statystyki wykazują duży współczynnik odrzuceń, a sklep nie zarabia.
  • Kiedy odnotowujesz wzrost ruchu, ale większa liczba odwiedzających nie przekłada się na konwersję.
  • Przed rozpoczęciem dużej kampanii promocyjnej.
  • Gdy planujesz modernizację rozwiązania e-commerce lub migrację na inną platformę.

Co składa się na audyt sklepu internetowego Magento?

  • Ocena architektury systemowej (konfiguracji systemu, integracji, produktów, poprawności wdrożenia danych strukturalnych).
  • Ocena konfiguracji środowiska serwerowego.
  • Monitoring wydajności i kodu.
  • Test ścieżki użytkownika oraz analiza UX/UI.
  • Kontrola szybkości ładowania się sklepu oraz zasobów.
  • Analiza contentu.
  • Analiza widoczności w sieci oraz elementów możliwych do zoptymalizowania pod względem SEO.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Squaber

Według wielu najlepsza aplikacja do zarządzania portfelem akcji dla inwestorów indywidualnych

Fitanu

Bezkompromisowa jakość: kompletna platforma e-commerce dla B2C klasy premium

PRO

Wyższy poziom e-handlu: kompletna platforma e-commerce PIM + B2B + B2C

Sprawdźmy, czy Twój e-commerce może działać lepiej

Porozmawiajmy o audycie

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Zobacz więcej opinii
Julia Krzysztofiak-Szopa

Julia Krzysztofiak-Szopa

Yieldbird – International Operations Manager

Firma Ageno pracuje szybko i terminowo, a co najważniejsze — iteracyjnie, dzięki czemu zlecając im projekt, cały czas mogliśmy śledzić, czy Ageno realizuje go zgodnie z naszą wizją. Kiedy tylko mieliśmy uwagi do projektu, ludzie z Ageno od razu potrafili skorygować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co zaoszczędziło obu stronom wiele czasu. Polecam współpracę z Ageno!
testimonial

Łukasz Matuszewski

Proxter

Wyśmienity kontakt, błyskawiczna realizacja, doskonałej jakości design i kod HTML/CSS, duży nacisk na usability. Jednym słowem — perfekcja!
Rafał Nycz

Rafał Nycz

Iguana Group

Wyśmienity kontakt, doskonałej jakości kod i szczegóły, duży nacisk na usability.
Konrad Wocko

Konrad Wocko

Wocko – CEO

Doświadczenie w projektowaniu interfejsów webowych, UX/UI oraz doradztwie związanym z serwisami internetowymi Ageno potwierdziło na przestrzeni kilku lat współpracy. Ludzie tworzący Ageno to pasjonaci wszystkiego, co związane jest z nowymi technologiami. Praca z nimi zawsze przynosi świetne efekty. W ciągu naszej kilkuletniej współpracy powstało wiele projektów odnoszących sukces biznesowy w internecie.

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji



    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.