

PRO. Wyższy poziom e-handlu: kompletna platforma e-commerce PIM + B2B + B2C
Nowoczesna platforma PIM + e-commerce B2B + e-commerce B2C dla lidera w branży narzędzi pomiarowych. Integracja z licznymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie.
Branże
Narzędzia
Budownictwo
Usługi
Wdrożenia e-commerce
Wdrożenia PIM
Projektowanie UX/UI
Utrzymanie i rozwój e-commerce
Integracje e-commerce
Rozwiązania
Integracje e-commerce
ERP (Enterprise Resources Planning)
WMS (Warehouse Management Software)
OMS (Order Management System)
PIM (Product Information Management)
O kliencie
Firma PRO od ponad 30 lat zajmuje się produkcją narzędzi i urządzeń pomiarowych. Jest niekwestionowanym liderem branży: największym producentem w Polsce i jednym z 5 największych w Europie. Znakiem rozpoznawczym marki stały się charakterystyczne czerwone poziomnice produkowane w 100% w Polsce. W ofercie PRO znajdują się również urządzenia laserowe i optyczne, łaty murarskie, posadzkarskie i tynkarskie, kątownice, miary i taśmy oraz inne urządzenia pomiarowe stosowane w budownictwie.


Lider branży 🥇
PRO to marka dla profesjonalistów, którzy od narzędzi używanych w codziennej pracy wymagają jak najwięcej. Firma od wielu lat pozostaje liderem rynku. W jej produkty można zaopatrzyć się u 5 tysięcy partnerów handlowych, a eksport odbywa się aż do 28 krajów świata. Koncentracja na nienagannej jakości oraz konsekwentne działanie według koncepcji Design Thinking zaowocowały wieloma prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami, między innymi w niemieckim konkursie iF Design Award czy Złotym Medalem na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2023. W 2022 roku firma PRO po raz kolejny znalazła się w gronie przedsiębiorstw wyróżnionych Diamentami Miesięcznika Forbes – zestawienia najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.
Polecam usługi firmy Ageno za rzetelność i profesjonalizm działania. Zlecone zadania dostarczane są w terminie, fachowo i dokładnie. Bardzo dobry kontakt umożliwia wypracowanie satysfakcjonujących efektów.
Tomasz Piskorz
E-commerce Manager, PRO
Cel projektu
Celem projektu było stworzenie katalogu produktów online oraz rozwinięcie zautomatyzowanej sprzedaży online w wielu językach w kanałach B2C i B2B na platformie e-commerce opartej o Magento 2.
Dotychczas klienci PRO mogli korzystać jedynie z prostego katalogu produktów – bez możliwości dokonywania zamówień online. Jednym z najważniejszych etapów wdrożenia stała się integracja platformy z wieloma systemami zarządzania przedsiębiorstwem: PIM, ERP, WMS, OMS i innymi.


Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii





Wyzwania projektowe
Platforma e-commerce zrealizowana dla firmy PRO już w początkowych założeniach miała nie być prostym sklepem internetowym, lecz kompleksowym narzędziem biznesowym, które umożliwia efektywną interakcję z klientami i usprawnia sprzedaż oraz wiele złożonych procesów wewnętrznych.
Kluczowym aspektem projektu stało się harmonijne połączenie dwóch modeli sprzedaży – B2C i B2B, stworzenie sprawnego modelu zarządzania asortymentem oraz integracja z systemami działającymi wewnątrz firmy.
artykuł na blogu
Wszystko o Magento, co musisz wiedzieć, aby dobrze wybrać
platformę e-commerce
Strategia i zakres prac
- Analiza przedwdrożeniowa.
- Badania i projekt UX/UI.
- Wdrożenie systemu PIM opartego o Pimcore umożliwiającego zarządzanie informacją produktową.
- Wdrożenie wielojęzycznej platformy sprzedażowej multistore B2C i B2B opartej o Magento 2.
- Zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanych funkcjonalności dla klientów biznesowych B2B.
- Integracje z systemami wewnętrznymi: ERP, PIM, WMS, OMS.
Co dalej? Rozwój i utrzymanie
Po udanym uruchomieniu platformy kontynuujemy pracę w trybie ciągłym. Zajmujemy się bieżącym utrzymaniem oraz rozwojem systemu, kładąc nacisk na dalsze usprawnienia procesów, nowe funkcjonalności, utrzymanie ciągłości funkcjonowania platformy, aktualizacje i inne prace.
Efekty projektu
Przed rozpoczęciem współpracy marka PRO dysponowała prostym, nieusystematyzowanym katalogiem produktów online, który nie odpowiadał na wyzwania współczesnego e-commerce – nie dawał możliwości dokonywania zakupów ani integracji z innymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie.
W efekcie sprawnej współpracy powstała nowoczesna platforma e-commerce, która umożliwia sprzedaż w kanałach B2B i B2C, a także usprawnia przepływ informacji w firmie dzięki integracjom z systemami zarządzania przedsiębiorstwem, w tym wdrożonym również przez Ageno systemem PIM. System odciążył handlowców z realizacji zamówień, umożliwiając im pracę nad pogłębianiem relacji z klientami hurtowymi.
- Umożliwienie sprzedaży B2B i B2C.
- Usprawnienie przepływu informacji w firmie.
- Automatyzacja procesów.




artykuł na blogu
Dlaczego Twój e-commerce potrzebuje systemu PIM?
Korzyści z wdrożenia PIM
Podsumowanie
- Wdrożenie wielojęzycznej platformy sprzedażowej B2C i B2B opartej o Magento 2.
- Integracje z wieloma systemami zarządzania przedsiębiorstwem.
- Nietypowe, dedykowane funkcjonalności.
Przed
Prosty katalog produktów online (bez możliwości dokonywania zamówień, niepołączony z systemami wewnętrznymi), który nie odpowiadał na wyzwania współczesnego e-commerce i hamował rozwój marki w kanałach internetowych.
Po
Nowoczesna platforma e-commerce B2C i B2B zintegrowana z takimi narzędziami, jak ERP, WMS, OMS czy wdrożony od zera system PIM, która w pełni realizuje współczesne standardy, otwierając perspektywy na dynamiczny rozwój marki.
Porozmawiajmy o Twoim projekcie
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii



Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.