Mock-up aplikacji Squaber na smartfonie

Squaber. Według wielu najlepsza aplikacja do zarządzania portfelem akcji

Aplikacja wspomagająca indywidualnego inwestora w analizie sygnałów docierających z rynku Giełdy Papierów Wartościowych poprzez ekspresowe przekazanie skomplikowanych danych giełdowych i automatyczną analizę finansową wszystkich spółek.

Klient

Squaber

Współpraca z Ageno

Od 2019 roku

Technologie
PWA WordPress
ReactJS
React Native

Zobacz online

Branże

Finanse

Usługi

Projektowanie UX/UI

Integracje e-commerce

Firebase TradingView

Zadań zrealizowanych
przed uruchomieniem

500+

Commitów w
repozytorium GIT

1000+

Roboczogodzin

2000+

O kliencie

Squaber to aplikacja, która wspiera inwestora indywidualnego w inwestowaniu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Wsparcie jest realizowane poprzez powiadamianie użytkownika o wartych uwagi informacjach dotyczących spółek, w jakie inwestuje. Aplikacja dokonuje również automatycznej analizy finansowej wszystkich spółek poprzez porównywanie i sprawdzanie ich dynamiki.

Aplikacja Squaber na ekranie smartfona

Cel projektu

Klient miał wcześniej aplikację webową oraz mobilną, jednak były one stworzone przy użyciu przestarzałej technologii, która w pewnym momencie uniemożliwiła dalsze utrzymanie i przede wszystkim rozwój serwisu. Naszym celem było umożliwienie szerokiego rozwoju, skalowalności i wysokiego poziomu dostępności platformy sprzedażowej.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Wyzwania projektowe

W jaki sposób przekazać i zaprezentować odbiorcy bardzo dużą ilość skomplikowanych danych związanych z Giełdą Papierów Wartościowych tak, aby były one zrozumiałe? Złożone dane najlepiej odzwierciedlić w czytelnej formie graficznej, poprzedzonej realizacją wielu iteracji projektowania UX i elementów UI. To właśnie przejrzystość i prostota w przekazywaniu licznych, bardzo skomplikowanych informacji stanowiły dla nas największe wyzwanie.

artykuł na blogu

PWA czy aplikacja natywna w e-commerce

Przejdź do artykułu

Strategia i zakres prac

Stworzenie aplikacji webowej i natywnych aplikacji dostępnych w App Store dla iOS i Google Play na Android.

  • Frontend Development
  • Audyt wydajności
  • Bieżące utrzymanie i rozwój platformy
  • Projektowanie UX/UI

Analiza przedwdrożeniowa

Zanim rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem, zebraliśmy szereg informacji, dzięki którym mogliśmy określić potrzeby i wymagania klienta, a także specyficznej grupy docelowej. Analiza przedwdrożeniowa umożliwiła wskazanie najważniejszego celu działań, jakim było odświeżenie wyglądu w przyswajalnej formie z nastawieniem na ogólne usprawnienie działania całego systemu. Należy wspomnieć o specyficznej grupie docelowej aplikacji – użytkownikiem serwisu jest osoba, która zna rynek giełdowy, a korzystanie ze Squabera ma prezentować mu konkretną, skondensowaną wiedzę.

Analiza UX

Badanie grupy docelowej, a także potrzeb klienta umożliwiło nam wskazanie kluczowych wymagań: stworzenia designu aplikacji dostosowanego do najnowszych trendów, usprawnienia komunikacji użytkownika z systemem, a także dostarczenia odbiorcy możliwie najprostszego i najbardziej efektywnego sposobu pozyskiwania informacji.

Realizacja

Określony z góry termin był paliwem napędowym do działania. Realizacja założeń przebiegała pod sporą presją czasu i nie było mowy o dłuższym wahaniu. Dzięki odpowiednim działaniom, sprawnym decyzjom i pracy zespołowej wdrożyliśmy wszystkie wymagania klienta, m.in. zrealizowaliśmy widok portfeli, które umożliwiają prowadzenie dziennika działalności inwestycyjnej, w przejrzysty sposób zaprezentowaliśmy liczne informacje, jak dane spółek, zmiany procentowe, inne wartości i dodatkowe informacje.

Proces projektowania aplikacji Squaber

Efekty

  • Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
  • Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
  • Integracja z systemami: Firebase, TradingView.

Klient dysponuje aplikacją korzystającą z najnowszych dostępnych rozwiązań oraz stworzoną w sposób, który umożliwia stały rozwój (który dzieje się na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).

Co dalej? Rozwój i utrzymanie

Etap utrzymania i rozwoju opiera się na usprawnianiu istniejących już funkcjonalności oraz – wraz z potrzebami klienta i użytkowników – dodawaniem nowych opcji. Zapewnienie rozszerzalności stanowiło jeden z wymogów klienta po to, aby w przyszłości możliwe było dodawanie nowych funkcjonalności do aplikacji.

Podsumowanie

  1. Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
  2. Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
  3. Integracja z systemami: Firebase, TradingView.

Przed

Przestarzała aplikacja, która ze względu na technologię blokowała rozwój oferowanych usług.

Po

Aplikacja, która korzysta z najnowszych dostępnych rozwiązań i jest stworzona tak, aby umożliwiać stały rozwój (który postępuje na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno

CampRest

Przyjazna użytkownikom i wydajna: dedykowana aplikacja webowa dla firmy z branży turystycznej

camprest logo

Gres

Wdrożenie platformy e-commerce na Magento 2 dla firmy z branży płytek ceramicznych

gres logo

Iguana B2B

Wdrożenie hurtowni online na Magento w nowoczesnym wydaniu B2B Headless

logo iguana group

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.