E-commerce blog
Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.
Kategorie
Zalety headless w e-commerce. Czy i Ty stracisz głowę dla headless?
Czy e-commerce straciło głowę dla headless? Wygląda na to, że tak! Architektura headless nie jest już trendem – powoli staje się standardem. Dowiedz się, na czym polega i jaką przewagę możesz zyskać dzięki wdrożeniu sklepu internetowego w tej technologii.
WooCommerce vs Magento – która platforma e-commerce dla Twojej firmy?
Uwaga, spoiler: z porównaniem „WooCommerce vs Magento” to jest tak, że właściwie nie ma czego porównywać – bo to dwa całkiem inne systemy, przeznaczone dla zupełnie innych organizacji. Poznaj różnice między WooCommerce a Magento, a także ich słabe i mocne strony, i przekonaj się, która z platform będzie lepszym wyborem dla Twojego biznesu.
8 sygnałów świadczących o tym, że Magento to dobry wybór dla Twojej firmy
Na tle innych platform e-commerce Magento prezentuje się jak samochód wyścigowy. Daje olbrzymie możliwości, ale nie każdy w pełni je wykorzysta. I tak, jak nie kupuje się Lexusa RC (5,4-litrowy silnik V8, 500 KM, wyczynowe zawieszenie), aby wozić dzieci do przedszkola, tak nie wybiera się Magento, aby sprzedawać kilkanaście prostych produktów. Sprawdź, dla kogo Magento będzie więc odpowiednią platformą – podajemy 8 przesłanek, które świadczą o tym, że ten system i Twoja firma to właściwy match.
Jak zoptymalizować wyszukiwarkę w sklepie internetowym?
Co robisz, jeśli w sklepie stacjonarnym (na przykład markecie budowlanym 😬) nie możesz znaleźć jakiegoś produktu? Po którejś z rzędu pętelce między regałami prosisz o pomoc pracownika. W e-commerce takim pracownikiem jest wyszukiwarka. Zależy od niej sporo, bo przede wszystkim zadowolenie użytkownika. Dowiedz się, jak zoptymalizować wyszukiwarkę w sklepie internetowym – i zawalcz o wyższą konwersję, sprzedaż i przychody.
6 kroków do tego, jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce
Tak, doskonale wiemy, że zwroty w sklepie internetowym to zmora sprzedawców: zajmują czas i generują koszty. A czy Ty wiesz, że wcale nie muszą oznaczać wyłącznie kłopotów? Dowiedz się, jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce i zamienić je w przewagę konkurencyjną, która wyróżni Twoją markę na tle konkurentów.
Narzędzia,E-commerce,Web development
React Native vs Flutter. Jaką technologię wybrać do Twojego projektu e-commerce?
Przyspiesz tworzenie aplikacji i obniż koszty dzięki multiplatformowym frameworkom do tworzenia aplikacji mobilnych Flutter i React Native.
System PIM: SaaS czy Open Source? Wybierz świadomie
Jaki system PIM wybrać: SaaS czy Open Source? SaaS jest jak mieszkanie na wynajem: to mniejsza inwestycja, jednak wiąże się z większymi ograniczeniami. Open Source możemy porównać do domu budowanego według gotowego projektu: na start trzeba wydać więcej, ale za to zyskuje się większą elastyczność w dopasowywaniu go do własnych potrzeb. Który system lepiej sprawdzi się w średniej i dużej organizacji? Sprawdź!
Najlepsza platforma B2B – dedykowana, SaaS czy Open Source?
Decyzja w zarządzie zapadła: wdrażacie e-commerce B2B. Teraz czas na wybór technologii. Jakie rozwiązanie będzie lepsze dla średniej i dużej organizacji: dedykowana platforma B2B czy gotowy system SaaS lub Open Source? Przedstawiamy plusy i minusy każdej opcji i podpowiadamy, na jakie aspekty zwrócić uwagę, aby wybrać rozwiązanie najlepsze z możliwych – skrojone idealnie pod potrzeby przedsiębiorstwa.
Unified commerce – strategia, która zrewolucjonizuje sprzedaż online
Branża e-commerce rozwija się w ekspresowym tempie – jeśli nie nadążasz za zmianami, możesz przegrać walkę o portfele klientów. Do niedawna to omnichannel był jednym z dominujących trendów w handlu elektronicznym, który pozwalał zyskać istotną przewagę nad konkurencją. Niektórzy idą jednak o krok dalej i decydują się na wdrożenie tzw. unified commerce. Na czym polega ta strategia i czym różni się od handlu wielokanałowego? Sprawdź odpowiedzi na najważniejsze pytania!
Mity o e-commerce B2B, które być może powstrzymują Cię przed działaniem
Ceny, produkty i procesy w handlu B2B są zbyt skomplikowane, aby przenieść go do internetu? Klienci biznesowi nie chcą kupować online, bo cenią sobie kontakt z handlowcem? E-commerce B2B to tak ogromna inwestycja, że mogą sobie na nią pozwolić tylko wielkie korporacje? Jeśli przy którymś z tych pytań w Twojej głowie pojawiło się wielkie „OJ TAK”, koniecznie czytaj dalej. Obalamy największe mity o e-commerce B2B.