E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Lista wykluczeń stron odsyłających w Google Analytics dla polskich sklepów internetowych

Utrata źródła transakcji w Google Analytics to dość powszechny błąd w konfiguracji Google Analytics. Jego rozwiązaniem jest lista wykluczeń stron odsyłających.

Czytaj więcej

Jak tworzyć opisy kategorii i tytuły w sklepie internetowym?

Opisy i tytuły kategorii w sklepach internetowych są często zaniedbywanym elementem, a mają wpływ na poziom optymalizacji witryny pod kątem SEO. Jak tworzyć opisy kategorii, aby przemycić w nich wartość dla Klienta i zadowolić Googleboty?

Czytaj więcej

Jak nazywać pliki? Metodyka właściwego nazywania plików i folderów

Brak spójnej, semantycznej metodyki (nie metodologii) nazywania plików (nomenklatury) i folderów powoduje bałagan oraz częste nieporozumienia w organizacji. Jak nazywać pliki, aby lepiej zorganizować pracę, uporządkować dane i ułatwić sobie życie? Zapoznaj się z metodyką nazywania plików w Ageno.

Czytaj więcej

bezpieczenstwo-danych

Jak poprawić poziom bezpieczeństwa informacji w firmie?

Bezpieczeństwo w firmach często traktowane jest jako poboczny temat, którego się nie podejmuje, dopóki nie wystąpi awaria lub wyciek danych. W tym artykule, na bardzo podstawowym poziomie, przedstawię podstawy bezpieczeństwa informacji w małej i średniej firmie.

Czytaj więcej

Kickoff meeting. Jak zorganizować spotkanie startowe projektu?

Kickoff meeting, czyli  warsztaty startowe, to pierwsze spotkanie zespołu projektowego z Klientem, mające na celu podsumować wcześniejsze ustalenia oraz wzbudzić entuzjazm po obu stronach projektu.

Czytaj więcej

Metoda MoSCoW – jak określać priorytety w projektach e-commerce

MoSCoW to technika priorytetyzacji wykorzystywana podczas zarządzania projektami oraz przy tworzeniu analiz biznesowych projektów informatycznych. Metoda MoSCoW pozwala wypracować wzajemne zrozumienie pomiędzy wszystkimi uczestnikami  (interesariuszami) projektu i taki też jest jej cel.

Czytaj więcej

Jak tworzyć opisy produktów?

Sprzedawców dzieli się na dwa typy. Jedni traktują swój zawód jako misję, drudzy jako przykry obowiązek. Jedni sprzedają, drudzy tylko stoją za ladą. Tak samo jest z opisami produktów w e-commerce – to właśnie one są Twoimi wirtualnymi sprzedawcami. Mogą sprawić, że klienci będą zostawiać u Ciebie grube miliony. Mogą też sprawić, że na Twojej stronie nie będzie żadnego ruchu. Co wybierasz? Dowiedz się, jak tworzyć opisy produktów, aby wzbudzać zainteresowanie i zwiększać sprzedaż!

Czytaj więcej

System PIM  –  właściwe przechowywanie informacji produktowej

Tysiące zdjęć, filmów, tytułów, opisów, nagłówków, do tego wciąż pojawiające się nowe produkty w ofercie i zmieniające się wymagania SEO – zarządzanie taką ilością danych często przysparza wiele problemów. Z rozwiązaniem przychodzą systemy PIM.

Czytaj więcej

Jak formatować wpisy na blogach firmowych?

Atrakcyjność wpisów na blogach firmowych ma duży wpływ na decyzję, czy artykuł zostanie przeczytany czy nie.

Czytaj więcej

Jak tworzyć wpisy na blogu firmowym?

Content marketing to strategia pozyskiwania Klientów poprzez tworzenie interesujących, przydatnych treści. Dobrze zrealizowana potrafi być skuteczna. Zobacz, jak pisać, by zainteresować i zatrzymać potencjalnych Klientów na dłużej.

Czytaj więcej