E-commerce blog
Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.
Kategorie
Przykładowe wiadomości e-mail na potrzeby obowiązku informacyjnego RODO
Dowiedz się, jak przygotować skuteczne i zgodne z prawem komunikaty, zapewniające transparentność i budujące zaufanie w relacjach z klientami. Oto lista kilkunastu przykładowych wiadomości e-mail z informacjami o RODO z różnych branż.
RODO i e-commerce w 8 krokach
Krótki, nieformalny przewodnik, pozwalający zorientować się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy oparty o Magento do RODO. Artykuł ma charakter ogólny, podaje podstawowe informacje na temat nowych wymagań w kontekście branży e-commerce.
Wstępna analiza przedwdrożeniowa – warsztaty projektowe
Tworzenie projektu produktu to złożony, skomplikowany proces z wieloma niewiadomymi. W celu minimalizacji ryzyka związanego z tworzeniem produktu organizuje się discovery workshop. W Ageno nazywamy tę usługę wstępną analizą przedwdrożeniową. Czym jest analiza przedwdrożeniowa? Co to są warsztaty projektowe? Jak wygląda product discovery czy discovery workshop? Jaka jest agenda? Odpowiedzi na te pytania uzyskasz w tym artykule.
Jak przygotowywać raport? Wzór raportu projektowego
Do listy zadań kierownika projektu często należy tworzenie raportów tygodniowych, notatek służbowych, różnego rodzaju zestawień, sprawozdań i protokołów. W tym artykule postaram się możliwie krótko opisać, jak powinien wyglądać taki dokument.
Narzędzia dla copywriterów pomocne w codziennej pracy
Lista narzędzi internetowych przydatnych w pracy copywritera i pisarza.
Jak napisać dobry tytuł artykułu i nagłówki pod SEO? Przykłady tematów
Cykliczne publikowanie wpisów na blogach w branży e-commerce stało się dziś standardem. Rozrastający się blog potrafi jednak zabić kreatywność w wymyślaniu tematyki kolejnych tekstów. Z tego wpisu dowiesz się, jak napisać dobry tytuł artykułu, śródtytuły i nagłówki, które stanowią bardzo ważny element optymalizacji treści pod kątem SEO.
Lista wykluczeń stron odsyłających w Google Analytics dla polskich sklepów internetowych
Utrata źródła transakcji w Google Analytics to dość powszechny błąd w konfiguracji Google Analytics. Jego rozwiązaniem jest lista wykluczeń stron odsyłających.
Jak tworzyć opisy kategorii i tytuły w sklepie internetowym?
Opisy i tytuły kategorii w sklepach internetowych są często zaniedbywanym elementem, a mają wpływ na poziom optymalizacji witryny pod kątem SEO. Jak tworzyć opisy kategorii, aby przemycić w nich wartość dla Klienta i zadowolić Googleboty?
Jak nazywać pliki? Metodyka właściwego nazywania plików i folderów
Brak spójnej, semantycznej metodyki (nie metodologii) nazywania plików (nomenklatury) i folderów powoduje bałagan oraz częste nieporozumienia w organizacji. Jak nazywać pliki, aby lepiej zorganizować pracę, uporządkować dane i ułatwić sobie życie? Zapoznaj się z metodyką nazywania plików w Ageno.
Jak poprawić poziom bezpieczeństwa informacji w firmie?
Bezpieczeństwo w firmach często traktowane jest jako poboczny temat, którego się nie podejmuje, dopóki nie wystąpi awaria lub wyciek danych. W tym artykule, na bardzo podstawowym poziomie, przedstawię podstawy bezpieczeństwa informacji w małej i średniej firmie.