E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Metoda MoSCoW – jak określać priorytety w projektach e-commerce

MoSCoW to technika priorytetyzacji wykorzystywana podczas zarządzania projektami oraz przy tworzeniu analiz biznesowych projektów informatycznych. Metoda MoSCoW pozwala wypracować wzajemne zrozumienie pomiędzy wszystkimi uczestnikami  (interesariuszami) projektu i taki też jest jej cel.

Czytaj więcej

Jak tworzyć opisy produktów?

Sprzedawców dzieli się na dwa typy. Jedni traktują swój zawód jako misję, drudzy jako przykry obowiązek. Jedni sprzedają, drudzy tylko stoją za ladą. Tak samo jest z opisami produktów w e-commerce – to właśnie one są Twoimi wirtualnymi sprzedawcami. Mogą sprawić, że klienci będą zostawiać u Ciebie grube miliony. Mogą też sprawić, że na Twojej stronie nie będzie żadnego ruchu. Co wybierasz? Dowiedz się, jak tworzyć opisy produktów, aby wzbudzać zainteresowanie i zwiększać sprzedaż!

Czytaj więcej

System PIM  –  właściwe przechowywanie informacji produktowej

Tysiące zdjęć, filmów, tytułów, opisów, nagłówków, do tego wciąż pojawiające się nowe produkty w ofercie i zmieniające się wymagania SEO – zarządzanie taką ilością danych często przysparza wiele problemów. Z rozwiązaniem przychodzą systemy PIM.

Czytaj więcej

Jak formatować wpisy na blogach firmowych?

Atrakcyjność wpisów na blogach firmowych ma duży wpływ na decyzję, czy artykuł zostanie przeczytany czy nie.

Czytaj więcej

Jak tworzyć wpisy na blogu firmowym?

Content marketing to strategia pozyskiwania Klientów poprzez tworzenie interesujących, przydatnych treści. Dobrze zrealizowana potrafi być skuteczna. Zobacz, jak pisać, by zainteresować i zatrzymać potencjalnych Klientów na dłużej.

Czytaj więcej

Jak w 11 krokach tworzymy serwer staging na potrzeby testów w Ageno?

Serwer staging to środowisko testowe, które zazwyczaj jest kopią lustrzaną produkcyjnego. Jako specjaliści od Magento, przeprowadzamy na nim testy obciążeniowe i inne testy wprowadzanych nowych wersji rozwiązań e-commerce. Po pomyślnym przejściu weryfikacji, zmiany publikowane są na serwerze produkcyjnym.

Czytaj więcej

Kim jest project manager?

Co powinien robić, jaki powinien być i jak powinien komunikować się z Klientem project manager w Ageno?

Czytaj więcej

Jak korzystać z Trello – łatwe i wydajne zarządzanie projektami

Instrukcja obsługi Trello – aplikacji do zarządzania projektami informatycznymi w Ageno.pl .

Czytaj więcej

Lista artykułów UX/UI/Design, które warto przeczytać

Wyselekcjonowane, artykuły związane z użytecznością, interfejsem i designem, które warto przeczytać.

Czytaj więcej

Z jakich materiałów uczyć się Magento 2?

Jak podaje Senuto w raporcie „E-commerce w Polsce 2021”, ponad 2 tysiące polskich sklepów działa na Magento. Wśród nich znaleźli się najwięksi z największych – m. in. Martes Sport, Castorama, 4F czy Super-Pharm – co dobitnie pokazuje, że Magento ma przyszłość i warto doszkalać się w jego tworzeniu i obsłudze. Z jakich materiałów uczyć się Magento 2 i jak zabrać się za naukę? Podrzucamy kilka tipów!

Czytaj więcej