E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

RODO i e-commerce w 8 krokach

Krótki, nieformalny przewodnik, pozwalający zorientować się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy oparty o Magento do RODO. Artykuł ma charakter ogólny, podaje podstawowe informacje na temat nowych wymagań w kontekście branży e-commerce.

Czytaj więcej

Wstępna analiza przedwdrożeniowa – warsztaty projektowe

Tworzenie projektu produktu to złożony, skomplikowany proces z wieloma niewiadomymi. W celu minimalizacji ryzyka związanego z tworzeniem produktu organizuje się discovery workshop. W Ageno nazywamy tę usługę wstępną analizą przedwdrożeniową. Czym jest analiza przedwdrożeniowa? Co to są warsztaty projektowe? Jak wygląda product discovery czy discovery workshop? Jaka jest agenda? Odpowiedzi na te pytania uzyskasz w tym artykule.

Czytaj więcej

Jak przygotowywać raport? Wzór raportu projektowego

Do listy zadań kierownika projektu często należy tworzenie raportów tygodniowych, notatek służbowych, różnego rodzaju zestawień, sprawozdań i protokołów. W tym artykule postaram się możliwie krótko opisać, jak powinien wyglądać taki dokument.

Czytaj więcej

Narzędzia dla copywriterów pomocne w codziennej pracy

Lista narzędzi internetowych przydatnych w pracy copywritera i pisarza.

Czytaj więcej

Jak napisać dobry tytuł artykułu i nagłówki pod SEO? Przykłady tematów

Cykliczne publikowanie wpisów na blogach w branży e-commerce stało się dziś standardem. Rozrastający się blog potrafi jednak zabić kreatywność w wymyślaniu tematyki kolejnych tekstów. Z tego wpisu dowiesz się, jak napisać dobry tytuł artykułu, śródtytuły i nagłówki, które stanowią bardzo ważny element optymalizacji treści pod kątem SEO.

Czytaj więcej

Lista wykluczeń stron odsyłających w Google Analytics dla polskich sklepów internetowych

Utrata źródła transakcji w Google Analytics to dość powszechny błąd w konfiguracji Google Analytics. Jego rozwiązaniem jest lista wykluczeń stron odsyłających.

Czytaj więcej

Jak tworzyć opisy kategorii i tytuły w sklepie internetowym?

Opisy i tytuły kategorii w sklepach internetowych są często zaniedbywanym elementem, a mają wpływ na poziom optymalizacji witryny pod kątem SEO. Jak tworzyć opisy kategorii, aby przemycić w nich wartość dla Klienta i zadowolić Googleboty?

Czytaj więcej

Jak nazywać pliki? Metodyka właściwego nazywania plików i folderów

Brak spójnej, semantycznej metodyki (nie metodologii) nazywania plików (nomenklatury) i folderów powoduje bałagan oraz częste nieporozumienia w organizacji. Jak nazywać pliki, aby lepiej zorganizować pracę, uporządkować dane i ułatwić sobie życie? Zapoznaj się z metodyką nazywania plików w Ageno.

Czytaj więcej

bezpieczenstwo-danych

Jak zwiększyć bezpieczeństwo informacji w firmie? 5+ podstawowych zaleceń

Bezpieczeństwo w firmach często traktowane jest jako poboczny temat, którego się nie podejmuje, dopóki nie wystąpi awaria lub wyciek danych. W tym artykule, na bardzo podstawowym poziomie, przedstawię podstawy bezpieczeństwa informacji w małej i średniej firmie.

Czytaj więcej

Kickoff meeting. Jak zorganizować spotkanie startowe projektu?

Kickoff meeting, czyli  warsztaty startowe, to pierwsze spotkanie zespołu projektowego z Klientem, mające na celu podsumować wcześniejsze ustalenia oraz wzbudzić entuzjazm po obu stronach projektu.

Czytaj więcej