Audyt sklepu internetowego
Potencjalny klient Twojego sklepu internetowego jest bezlitośnie niecierpliwy. Masz zaledwie 3 sekundy, aby przekonać go, że warto u Ciebie zostać. Dlatego zadbaj o maksymalną wydajność swojego e-commerce – zleć nam audyt sklepu internetowego, by zidentyfikować słabsze strony platformy i maksymalnie podkręcić jej możliwości.
Audyt sklepu internetowego: małe zmiany, które dają duże zmiany
Czy sekunda to dużo? W e-commerce tak. Swego czasu Amazon obliczył, że każde opóźnienie strony o sekundę kosztowałoby ich 1,6 biliona dolarów rocznie. W przypadku Walmarta, amerykańskiej sieci supermarketów, każda sekunda mniej na wczytywaniu się ich platformy oznacza wzrost konwersji o 2%. Mozilla Firefox, przyspieszając ładowanie swojej witryny, zdobyła w skali roku o 60 milionów użytkowników więcej.
- Małe liczby dają duże liczby.
- Małe zmiany dają duże zmiany.
A przecież skuteczność Twojego e-commerce zależy nie tylko od jego szybkości, ale też wydajności, bezpieczeństwa czy użyteczności. Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować wszystkie „wąskie gardła” oraz słabe strony i daje gotowy przepis na zmiany, które poprawią działanie witryny.
Korzyści z audytu e-commerce
Potencjał do rozwoju
Znając słabe punkty platformy, wiesz, co musisz poprawić, aby rozwijać swój e-commerce. To otwiera pole do dalszego wzrostu – pozwala lepiej zaplanować zmiany i zmniejsza ryzyko nietrafionych inwestycji.
Wzrost sprzedaży
Nawet połowa potencjalnych klientów opuści Twój sklep internetowy, jeśli witryna nie załaduje się w ciągu 3 sekund. Audyt e-commerce nie tylko wskaże miejsca wypływające na spadki wydajność, ale też pozwoli prześledzić ścieżkę użytkownika i zidentyfikować przeszkody w procesie zakupowym, które obniżają konwersję.
Wyższa wydajność platformy
e-commerce
Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować „wąskie gardła” serwisu – miejsca, które spowalniają jego działanie i wpływają na spadki konwersji. Dzięki wdrożeniu zalecanych w analizie zmian i usunięciu błędów w kodzie można zoptymalizować infrastrukturę, poprawić szybkość i zwiększyć wydajność.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Kiedy przeprowadzić audyt sklepu internetowego?
- Raz na 2–3 lata.
- Kiedy sklep długo nie był aktualizowany, często ulega awariom lub ma przestarzały design.
- Gdy statystyki wykazują duży współczynnik odrzuceń, a sklep nie zarabia.
- Kiedy odnotowujesz wzrost ruchu, ale większa liczba odwiedzających nie przekłada się na konwersję.
- Przed rozpoczęciem dużej kampanii promocyjnej.
- Gdy planujesz modernizację rozwiązania e-commerce lub migrację na inną platformę.
Co składa się na audyt sklepu internetowego Magento?
- Ocena architektury systemowej (konfiguracji systemu, integracji, produktów, poprawności wdrożenia danych strukturalnych).
- Ocena konfiguracji środowiska serwerowego.
- Monitoring wydajności i kodu.
- Test ścieżki użytkownika oraz analiza UX/UI.
- Kontrola szybkości ładowania się sklepu oraz zasobów.
- Analiza contentu.
- Analiza widoczności w sieci oraz elementów możliwych do zoptymalizowania pod względem SEO.
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów w swoich branżach
4,9 z 62 opinii
Sprawdźmy, czy Twój e-commerce może działać lepiej
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii
Ageno zasługuje na szczególne wyróżnienie na rynku ze względu na ich profesjonalne podejście, elastyczność oraz zaangażowanie. Podczas naszej kilkuletniej współpracy mieliśmy okazję zrealizować wiele interesujących projektów. Chciałbym podkreślić ich doskonałą komunikację, wysoki poziom profesjonalizmu oraz szybkość reakcji.
Paweł Danel
Firma Ageno pracuje szybko i terminowo, a co najważniejsze — iteracyjnie, dzięki czemu zlecając im projekt, cały czas mogliśmy śledzić, czy Ageno realizuje go zgodnie z naszą wizją. Kiedy tylko mieliśmy uwagi do projektu, ludzie z Ageno od razu potrafili skorygować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co zaoszczędziło obu stronom wiele czasu. Polecam współpracę z Ageno!
Julia Krzysztofiak-Szopa
I recommend Ageno because of its professional approach, flexibility and attention to customer satisfaction. This company is also distinguished by good relations with customers, precise approach to details, excellent communication, comprehensive advice, high quality of services, reliability, efficiency and quick response to changes. In addition, Ageno has the ability to solve problems and ensure speed.
Jiři Gawel
W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.
Przemysław Golba
Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Alicja Ptaszkiewicz
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.