Audyt sklepu internetowego

Potencjalny klient Twojego sklepu internetowego jest bezlitośnie niecierpliwy. Masz zaledwie 3 sekundy, aby przekonać go, że warto u Ciebie zostać. Dlatego zadbaj o maksymalną wydajność swojego e-commerce – zleć nam audyt sklepu internetowego, by zidentyfikować słabsze strony platformy i maksymalnie podkręcić jej możliwości.

Audyt sklepu internetowego: małe zmiany, które dają duże zmiany

Czy sekunda to dużo? W e-commerce tak. Swego czasu Amazon obliczył, że każde opóźnienie strony o sekundę kosztowałoby ich 1,6 biliona dolarów rocznie. W przypadku Walmarta, amerykańskiej sieci supermarketów, każda sekunda mniej na wczytywaniu się ich platformy oznacza wzrost konwersji o 2%. Mozilla Firefox, przyspieszając ładowanie swojej witryny, zdobyła w skali roku o 60 milionów użytkowników więcej.

  • Małe liczby dają duże liczby.
  • Małe zmiany dają duże zmiany.

A przecież skuteczność Twojego e-commerce zależy nie tylko od jego szybkości, ale też wydajności, bezpieczeństwa czy użyteczności. Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować wszystkie „wąskie gardła” oraz słabe strony i daje gotowy przepis na zmiany, które poprawią działanie witryny.

Korzyści z audytu e-commerce

Ikona network

Potencjał do rozwoju

Znając słabe punkty platformy, wiesz, co musisz poprawić, aby rozwijać swój e-commerce. To otwiera pole do dalszego wzrostu – pozwala lepiej zaplanować zmiany i zmniejsza ryzyko nietrafionych inwestycji.

Ikona wzrost

Wzrost sprzedaży

Nawet połowa potencjalnych klientów opuści Twój sklep internetowy, jeśli witryna nie załaduje się w ciągu 3 sekund. Audyt e-commerce nie tylko wskaże miejsca wypływające na spadki wydajność, ale też pozwoli prześledzić ścieżkę użytkownika i zidentyfikować przeszkody w procesie zakupowym, które obniżają konwersję.

Ikona rakieta

Wyższa wydajność platformy
e-commerce

Audyt sklepu internetowego pozwala zidentyfikować „wąskie gardła” serwisu – miejsca, które spowalniają jego działanie i wpływają na spadki konwersji. Dzięki wdrożeniu zalecanych w analizie zmian i usunięciu błędów w kodzie można zoptymalizować infrastrukturę, poprawić szybkość i zwiększyć wydajność.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Kiedy przeprowadzić audyt sklepu internetowego?

  • Raz na 2–3 lata.
  • Kiedy sklep długo nie był aktualizowany, często ulega awariom lub ma przestarzały design.
  • Gdy statystyki wykazują duży współczynnik odrzuceń, a sklep nie zarabia.
  • Kiedy odnotowujesz wzrost ruchu, ale większa liczba odwiedzających nie przekłada się na konwersję.
  • Przed rozpoczęciem dużej kampanii promocyjnej.
  • Gdy planujesz modernizację rozwiązania e-commerce lub migrację na inną platformę.

Co składa się na audyt sklepu internetowego Magento?

  • Ocena architektury systemowej (konfiguracji systemu, integracji, produktów, poprawności wdrożenia danych strukturalnych).
  • Ocena konfiguracji środowiska serwerowego.
  • Monitoring wydajności i kodu.
  • Test ścieżki użytkownika oraz analiza UX/UI.
  • Kontrola szybkości ładowania się sklepu oraz zasobów.
  • Analiza contentu.
  • Analiza widoczności w sieci oraz elementów możliwych do zoptymalizowania pod względem SEO.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
 w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Sprawdźmy, czy Twój e-commerce może działać lepiej

Porozmawiajmy o audycie

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji