Techniczna SEO optymalizacja e-commerce

W e-commerce (prawie) wszystkie drogi prowadzą z Google. 26% użytkowników znajduje sklepy internetowe dzięki reklamom PPC, a 43% – za pośrednictwem organicznych wyników wyszukiwania. Nie zmarnuj tego potencjału. Zleć nam audyt SEO swojego e-commerce, aby zidentyfikować niedociągnięcia optymalizacji i poprawić pozycjonowanie.

Audyt SEO e-commerce: onsite i offsite

Audyt SEO sklep internetowego to weryfikacja serwisu pod kątem wymagań stawianych przez czynniki rankingowe Google. Jego rezultatem jest raport przedstawiający mocne i słabe strony witryny, analizę konkurencji oraz rekomendacje zmian, które warto wdrożyć, aby poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Korzyści z audytu SEO

Ikona rakieta

Lepsza wydajność sklepu internetowego

Audyt SEO w e-commerce pozwala zidentyfikować przyczyny wolnego działania witryny i podaje gotowe rekomendacje zmian.

Ikona agility

Długofalowe efekty

Korzyści z wysokich pozycji sklepu w Google możesz czerpać przez lata. Reklamy PPC działają tylko wówczas, kiedy je opłacasz.

Ikona wzrost

Zwiększenie ruchu organicznego

Wysoka widoczność w Google to najlepsza i najtańsza reklama sklepu internetowego. Poprzez wyszukiwarkę docierają do Ciebie klienci realnie zainteresowani ofertą, więc nawet na początku ścieżki zakupowej są bardziej zmotywowani do zakupu.

Kiedy przeprowadzić audyt SEO sklepu internetowego?

Audyt SEO sklepu internetowego warto wykonywać regularnie, mniej więcej co 1,5 roku. Technologie nieustannie się zmieniają i w e-commerce po prostu trzeba być na bieżąco. Oprócz tego warto zlecić wykonanie takie audytu, gdy:

  • uruchamiasz nowy sklep internetowy i chcesz mieć pewność, że dostawca dobrze wykonał wszystkie prace związane z SEO,
  • zauważasz duży wzrost współczynnika odrzuceń lub spadek sprzedaży, 
  • przeprowadzasz migrację sklepu na inną platformę e-commerce,
  • chcesz zweryfikować efekty strategii SEO.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Jakie elementy obejmuje analiza serwisu w ramach audytu SEO?

  • Struktura i architektura informacji.
  • Baza wykorzystywanych słów kluczowych.
  • Nawigacja w obrębie strony oraz linkowanie wewnętrzne.
  • Wypełnienie kluczowych meta tagów oraz nagłówków.
  • Nasycenie serwisu treścią, jej jakość i optymalizacja pod frazy kluczowe.
  • Optymalizacja grafiki.
  • Responsywność strony – dostosowanie jej do wyświetlania się na urządzeniach mobilnych.
  • Czas ładowania się witryny.
  • Zastosowane przekierowania.
  • Link building.
  • Elementy związane z indeksacją.

Wykorzystaj potencjał SEO w pełni

Porozmawiajmy o audycie SEO

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji