Squaber. Według wielu najlepsza aplikacja do zarządzania portfelem akcji
Aplikacja wspomagająca indywidualnego inwestora w analizie sygnałów docierających z rynku Giełdy Papierów Wartościowych poprzez ekspresowe przekazanie skomplikowanych danych giełdowych i automatyczną analizę finansową wszystkich spółek.
Branże
Finanse
Rozwiązanie
Dedykowane aplikacje internetowe
PWA / Headless (Progressive Web Apps)
Aplikacje mobile Android/iOS
Usługi
Projektowanie UX/UI
Integracje e-commerce
Firebase TradingView
Zadań zrealizowanych
przed uruchomieniem
500+
Commitów w
repozytorium GIT
1000+
Roboczogodzin
2000+
O kliencie
Squaber to aplikacja, która wspiera inwestora indywidualnego w inwestowaniu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Wsparcie jest realizowane poprzez powiadamianie użytkownika o wartych uwagi informacjach dotyczących spółek, w jakie inwestuje. Aplikacja dokonuje również automatycznej analizy finansowej wszystkich spółek poprzez porównywanie i sprawdzanie ich dynamiki.
Cel projektu
Klient miał wcześniej aplikację webową oraz mobilną, jednak były one stworzone przy użyciu przestarzałej technologii, która w pewnym momencie uniemożliwiła dalsze utrzymanie i przede wszystkim rozwój serwisu. Naszym celem było umożliwienie szerokiego rozwoju, skalowalności i wysokiego poziomu dostępności platformy sprzedażowej.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Wyzwania projektowe
W jaki sposób przekazać i zaprezentować odbiorcy bardzo dużą ilość skomplikowanych danych związanych z Giełdą Papierów Wartościowych tak, aby były one zrozumiałe? Złożone dane najlepiej odzwierciedlić w czytelnej formie graficznej, poprzedzonej realizacją wielu iteracji projektowania UX i elementów UI. To właśnie przejrzystość i prostota w przekazywaniu licznych, bardzo skomplikowanych informacji stanowiły dla nas największe wyzwanie.
Strategia i zakres prac
Stworzenie aplikacji webowej i natywnych aplikacji dostępnych w App Store dla iOS i Google Play na Android.
- Frontend Development
- Audyt wydajności
- Bieżące utrzymanie i rozwój platformy
- Projektowanie UX/UI
Analiza przedwdrożeniowa
Zanim rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem, zebraliśmy szereg informacji, dzięki którym mogliśmy określić potrzeby i wymagania klienta, a także specyficznej grupy docelowej. Analiza przedwdrożeniowa umożliwiła wskazanie najważniejszego celu działań, jakim było odświeżenie wyglądu w przyswajalnej formie z nastawieniem na ogólne usprawnienie działania całego systemu. Należy wspomnieć o specyficznej grupie docelowej aplikacji – użytkownikiem serwisu jest osoba, która zna rynek giełdowy, a korzystanie ze Squabera ma prezentować mu konkretną, skondensowaną wiedzę.
Analiza UX
Badanie grupy docelowej, a także potrzeb klienta umożliwiło nam wskazanie kluczowych wymagań: stworzenia designu aplikacji dostosowanego do najnowszych trendów, usprawnienia komunikacji użytkownika z systemem, a także dostarczenia odbiorcy możliwie najprostszego i najbardziej efektywnego sposobu pozyskiwania informacji.
Realizacja
Określony z góry termin był paliwem napędowym do działania. Realizacja założeń przebiegała pod sporą presją czasu i nie było mowy o dłuższym wahaniu. Dzięki odpowiednim działaniom, sprawnym decyzjom i pracy zespołowej wdrożyliśmy wszystkie wymagania klienta, m.in. zrealizowaliśmy widok portfeli, które umożliwiają prowadzenie dziennika działalności inwestycyjnej, w przejrzysty sposób zaprezentowaliśmy liczne informacje, jak dane spółek, zmiany procentowe, inne wartości i dodatkowe informacje.
Efekty
- Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
- Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
- Integracja z systemami: Firebase, TradingView.
Klient dysponuje aplikacją korzystającą z najnowszych dostępnych rozwiązań oraz stworzoną w sposób, który umożliwia stały rozwój (który dzieje się na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).
Co dalej? Rozwój i utrzymanie
Etap utrzymania i rozwoju opiera się na usprawnianiu istniejących już funkcjonalności oraz – wraz z potrzebami klienta i użytkowników – dodawaniem nowych opcji. Zapewnienie rozszerzalności stanowiło jeden z wymogów klienta po to, aby w przyszłości możliwe było dodawanie nowych funkcjonalności do aplikacji.
Podsumowanie
- Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
- Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
- Integracja z systemami: Firebase, TradingView.
Przed
Przestarzała aplikacja, która ze względu na technologię blokowała rozwój oferowanych usług.
Po
Aplikacja, która korzysta z najnowszych dostępnych rozwiązań i jest stworzona tak, aby umożliwiać stały rozwój (który postępuje na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.