E-commerce dla branży jubilerskiej

E-commerce dla branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej to naturalny etap rozwoju wielu brandów. Klienci kupują dziś online: szukają biżuterii i zegarków przez visual search, porównują referencje modeli, oczekują personalizacji i płynnego doświadczenia omnichannel. Sprawdź, jak przenieść unikalny charakter swojej marki do świata cyfrowego.

Branża odzieżowa w e-commerce
Branża odzieżowa w e-commerce

Schemat wdrożenia e-commerce w branży jubilerskiej i zegarkowej

Sprzedając biżuterię czy zegarki, sprzedajesz coś więcej niż przedmiot. Sprzedajesz emocje, wspomnienia, historie. E-commerce dla branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej musi to uwzględniać – oferować nie tylko funkcje sprzedażowe, ale też pozwalać na kreowanie całościowego doświadczenia marki. W takim ujęciu e-commerce nie jest tylko i wyłącznie sklepem internetowym. Staje się całym ekosystemem połączonych ze sobą narzędzi.

Schemat wdrożenia e-commerce
Schemat wdrożenia e-commerce

Twoja marka tworzy wyjątkowe przedmioty – a my stworzymy miejsce, gdzie można je odkryć

Umów bezpłatną konsultację

Branża jubilerska w e-commerce. Sprzedaż online rośnie – i to szybko

Wartość globalnego rynku jubilerskiego online rośnie z roku na rok. Według danych Statista, do 2026 roku przekroczy 100 miliardów dolarów. W Polsce, mimo dużego przywiązania do zakupów w salonach stacjonarnych, coraz więcej klientów kupuje naszyjniki czy pierścionki w sieci. Jak podaje raport „E-commerce w Polsce 2024”, 34% internautów zamawia biżuterię online.

Firmy takie jak Apart, YES czy W.Kruk już teraz generują znaczną część przychodów z kanałów cyfrowych. Dla mniejszych graczy i marek autorskich oznacza to jedno: rynek się zmienia. E-commerce dla branży jubilerskiej przestaje być dodatkiem, a staje się ważnym kanałem sprzedaży.

Social commerce dla biżuterii i zegarków

Jak zdobyć młodych klientów w branży jubilerskiej i zegarkowej? Dzisiejszy konsument nie zawsze ma czas, by odwiedzić salon stacjonarny. Ale ma konto na Instagramie, przegląda TikToka, zapisuje inspiracje na Pintereście. To właśnie tam zaczyna się ścieżka zakupowa, szczególnie w sektorze biżuterii modowej – od nagłego impulsu, rekomendacji influencera czy zdjęcia przyciągającego wzrok. Profesjonalny sklep internetowy marki jubilerskiej odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, również młodszego pokolenia (generacji Z, a już wkrótce także Alfa), które kupuje szybciej i bardziej impulsywnie.

Platforma e-commerce dla branży zegarkowej i zegarmistrzowskiej

Digitalizacja branży jubilerskiej pociąga za sobą zmiany również w innym, bliskim sektorze – w branży zegarkowej i zegarmistrzowskiej. Znaczenie sprzedaży online rośnie zarówno w segmencie zegarków modowych, jak i tych klasy premium – luksusowych czy kolekcjonerskich.

Dla producentów i dystrybutorów to moment przełomowy. E-commerce otwiera drogę dotarcia do młodszych odbiorców, pozwala równolegle rozwijać sprzedaż B2C i B2B, integrować ofertę z salonom stacjonarnym czy automatyzować obsługę kolekcji sezonowych. Warto zbudować kanał, który odzwierciedla jakość i charakter Twojej marki – w formie wdrożenia sklepu internetowego z zegarkami, aplikacji mobilnej czy platformy B2B dla dystrybutora zegarków.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu sklepu internetowego z biżuterią?

Uruchomienie e-commerce w branży jubilerskiej czy złotniczej to nie tylko nowy kanał sprzedaży – to zupełnie nowe możliwości rozwoju marki. Oto, co możesz zyskać, inwestując w profesjonalny sklep internetowy z biżuterią lub zegarkami:

Ikona globus

Większy zasięg

E-commerce dla branży jubilerskiej poszerza zasięg działalności. Prowadząc salon stacjonarny, docierasz do lokalnych klientów. Prowadząc e-commerce – możesz przyciągać odbiorców z najróżniejszych części Polski, Europy czy świata.

Ikona Open

Sprzedaż 24/7

Twój sklep pracuje dla Ciebie nieustannie. Klienci mogą kupować biżuterię i zegarki o dowolnej porze dnia i nocy, w święta i weekendy. To szansa na realny wzrost sprzedaży – i to bez inwestowania dodatkowych kosztów w wynajem lub zatrudnienie.

Ikona rakieta

Silna marka

Sklep internetowy pozwala sprzedawać biżuterię czy zegarki na terenie całej Polski, a nawet za granicą, dając Ci szansę dotarcia do osób, które nigdy wcześniej nie słyszały o Twojej marce. Dzięki e-commerce budujesz silny, rozpoznawalny brand.

Ikona agility

Automatyzacja

System e-commerce automatyzuje zarządzanie zamówieniami, stanami magazynowymi czy płatnościami. Mniej czasu poświęcasz na obsługę powtarzalnych procesów, a więcej na strategiczne rozwijanie biznesu i relacje z klientami.

Ikona network

Marketing

Walentynki, Dzień Matki, święta – e-commerce w branży zegarkowej i jubilerskiej pozwala lepiej wykorzystać sezonowe peaki sprzedaży. Dobrze zaplanowana kampania online potrafi w kilka tygodni wygenerować wyniki porównywalne z całym sezonem offline.

Ikona żarówka

Wiedza

Wdrożenie sklepu internetowego z biżuterią i zegarkami to szansa na lepsze poznanie grupy docelowej. Sprzedając online, zbierasz szczegółowe dane, które pomagają ulepszać ofertę, planować skuteczniejsze działania i precyzyjniej docierać do klientów.

Sklep odzieżowy
Sklep odzieżowy

Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce

W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się 
trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?

 

Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.

Zobacz naszą ofertę

Platforma e-commerce dla branży jubilerskiej i zegarkowej

Wejście do świata e-commerce to więcej niż założenie sklepu internetowego z biżuterią lub zegarkami – to stworzenie cyfrowej przestrzeni, która odda wyjątkowość projektów Twojej marki, a jednocześnie uprości i usprawni proces sprzedaży. Oto kluczowe elementy, które muszą się znaleźć w Twoim e‑commerce, aby spełniać oczekiwania klientów i skutecznie konkurować na rynku:

Prezentacja biżuterii w sklepie internetowym

Biżuteria to detale, emocje, subtelny błysk. Dlatego w e-commerce dla branży jubilerskiej niezbędne są zdjęcia wysokiej jakości (najlepiej z różnych kątów i w zbliżeniach) oraz dobrze przygotowane, oddziałujące na wyobraźnię opisy produktów. To właśnie one pomagają klientowi „doświadczyć” piękna biżuterii przez ekran monitora czy smartfona.

E-commerce dla jubilerów z obsługą wariantów

Jubilerstwo to branża, w której precyzja ma znaczenie. Platforma e-commerce z biżuterią i zegarkami powinna oferować zaawansowaną obsługę wariantów produktów – aby użytkownicy mogli wygodnie wybrać odpowiedni kruszec, próbę złota czy rozmiar. Ważne jest także zaawansowane filtrowanie oraz skuteczna, dobrze odpowiadająca na intencję kupującego wyszukiwarka.

Konfigurator biżuterii, watch configurator, grawer online

Biżuteria i zegarki to często prezenty z osobistym przesłaniem, dlatego e-commerce w branży jubilerskiej powinno oferować opcję grawerowania czy wyboru kamieni szlachetnych. Wdrożenie intuicyjnego konfiguratora na stronie to nie tylko poprawa consumer experience. To też sposób na budowanie trwalszej relacji z klientem – według badań 91% konsumentów czuje większe przywiązanie do marek, które oferują personalizację swojej oferty.

Integracja e-commerce z salonem jubilerskim

Dla firmy, która prowadzi zarówno salon stacjonarny, jak i sprzedaż online – a to częsty model w branży jubilerskiej i złotniczej – kluczowe jest zintegrowanie obu kanałów. Dzięki temu unika się sytuacji, w której produkt zostanie fizycznie wyprzedany, a pozostanie w ofercie online. Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych przyśpiesza realizację zamówień i usprawnia kontrolę nad zapasami, a to przekłada się na oszczędności.

artykuł na blogu

Wybrali Magento, bo są wielcy, czy są wielcy, bo wybrali Magento?
43 największe polskie sklepy Magento

Przejdź do artykułu

Agencja e-commerce dla jubilerów i zegarmistrzów

Jesteśmy agencją e-commerce z ponad 15-letnim doświadczeniem w dużych i bardzo dużych wdrożeniach. Wspieramy organizacje na wielu polach: w cyfrowej transformacji biznesu i rozpoczęciu sprzedaży online, migracji z innej platformy, uruchomieniu nowych kanałów dotarcia oraz w utrzymaniu i rozwoju.

 

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Ikona B2C

E-commerce B2C

Projektujemy i wdrażamy nowoczesne sklepy internetowe B2C, które pięknie wyglądają – i świetnie sprzedają. Tworzymy rozwiązania dopasowane do klientów detalicznych: intuicyjne, szybkie i gotowe na kampanie marketingowe o dużym zasięgu.

 

Ikona B2B

E-commerce B2B

Pomagamy firmom usprawniać sprzedaż hurtową online. Budujemy platformy e-commerce B2B odpowiadające na potrzeby klienta biznesowego: z uwzględnieniem cenników indywidualnych, wieloma poziomami dostępu czy szybkimi zamówieniami.

 

Ikona rakieta

Wdrożenie Magento

Specjalizujemy się we wdrożeniach Magento. To platforma stworzona do ambitnych projektów e-commerce – doskonałe rozwiązanie dla firm, które potrzebują pełnej elastyczności, zaawansowanych funkcji i stabilności przy dużym ruchu.

 

Ikona agility

Migracja e-commerce

Czas na zmianę? Przenosimy istniejące rozwiązania e-commerce na nowoczesne platformy, realizując m.in. migracje Magento. Dbamy o płynność migracji, SEO, historię zamówień i komfort klientów. Twój biznes przechodzi na wyższy poziom – bez ryzyka.

Ikona responsywność

Aplikacja mobilna

Tworzymy lekkie, szybkie i estetyczne aplikacje mobilne, które stają się ważnym kanałem sprzedaży i sposobem na zatrzymanie klientów na dłużej niż jedną transakcję. Oferujemy natywne aplikacje na iOS i Android, z płynnym UX i pełną synchronizacją ze sklepem online.

Ikona to do list

Wdrożenie PIM

Wdrażamy systemy PIM, które pozwalają zarządzać informacją o produktach z jednego miejsca i automatycznie dla wszystkich kanałów sprzedaży. Opisy, zdjęcia, warianty, parametry gemmologiczne, numery referencyjne – z PIM dane są spójne, uporządkowane i zawsze aktualne.

 

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Jak wygląda proces wdrożenia e-commerce dla branży jubilerskiej?

Wdrożenie sklepu internetowego to nie tylko wdrożenie technologii. To przemyślany proces, który prowadzi od pierwszej idei do kompletnego, działającego i skutecznego biznesu online. Pracujemy w uporządkowany, transparentny sposób, krok po kroku:

1. Analiza przedwdrożeniowa

Zaczynamy od poznania Twojej marki, klientów i celów. Analizujemy procesy sprzedażowe, potrzeby biznesowe i techniczne, strukturę oferty oraz oczekiwania dotyczące designu i funkcji. Dzięki temu planujemy wykonanie e-sklepu jubilerskiego i rozwiązanie, które naprawdę działa – a nie tylko dobrze wygląda.

 

💡 Efekt: jasna, zrozumiała roadmapa działań i projekt dopasowany do realiów branży jubilerskiej lub zegarmistrzowskiej.

2. Projektowanie UI/UX

Tworzymy przejrzystą, nowoczesną i responsywną architekturę sklepu, która sprawnie prowadzi klienta od pierwszego kliknięcia aż do zakupu. Zadbamy o UX, ale też design, visual merchandasing biżuterii i oddanie charakteru marki – w tym np. wizualny brand storytelling, częsty w marketingu zegarków. Bo wiemy, że w branży jubilerskiej i zegarkowej częściej niż w jakiejkolwiek innej kupuje się emocjami.

 

🖌️ Efekt: intuicyjny, piękny sklep internetowy z biżuterią lub zegarkami, który buduje zaufanie i zwiększa konwersję.

 

3. Development – wdrożenie sklepu

Programujemy platformę w wybranej technologii, wdrażamy niezbędne dla e-commerce w branży jubilerskiej funkcje, integrujemy system z ERP, płatnościami i innymi narzędziami. Całym procesem wdrożenia zarządza przypisany do projektu Project Manager. Możesz na bieżąco śledzić postępy (dzięki regularnym spotkaniom, raportom i codziennej komunikacji), a także wprowadzać zmiany – działamy elastycznie i ze zorientowaniem na cel.

 

🧑‍💻 Efekt: w pełni funkcjonalny e-commerce gotowy do przyjęcia pierwszych zamówień.

4. Testy i uruchomienie

Przed uruchomieniem dokładnie testujemy zaprojektowane rozwiązania – technicznie i funkcjonalnie. Sprawdzamy wydajność, działanie koszyka, płatności, wersji mobilnej, integracji. Udostępniamy środowisko testowe do testów akceptacyjnych, aby Twój zespół mógł zweryfikować każdy element.

 

🛒 Efekt: bezpieczny, sprawdzony sklep z biżuterią lub zegarkami, który możesz ze spokojem (i dumą) zaprezentować klientom.

5. Rozwój i utrzymanie

Po starcie oferujemy usługi utrzymania i rozwoju. Monitorujemy działanie platformy e-commerce, wprowadzamy usprawnienia i rozwijamy funkcje wraz ze wzrostem Twojego biznesu. Możemy też wspierać pozycjonowanie i optymalizację pod kątem SEO, aby wykorzystać potencjał ruchu organicznego.

 

🚀 Efekt: sklep, który rośnie razem z Twoim biznesem i jest gotowy na rynkowe zmiany.

Pozwól, by Twoja biżuteria opowiadała swoją historię także online

Umów bezpłatną konsultację

Dlaczego warto z nami współpracować?

Ikona wspinaczka górska

Doświadczenie

Jesteśmy zespołem specjalistów z 15-letnim doświadczeniem w e-commerce. Zrealizowaliśmy projekty dla takich marek, jak Martes Sport czy Eurofirany. Mamy wiedzę, własne know-how i uporządkowane procesy – sprawnie przeprowadzimy Twoją markę przez proces cyfrowej transformacji.

Ikona otwarta dłoń ze spływającym na nią dolarem

Skuteczność

Celem e-commerce jest sprzedaż. Pomagamy w analizie potrzeb, doradzamy przy wyborze technologii, integrujemy platformę z niezbędnymi systemami, a po uruchomieniu wspieramy w optymalizacji. Wchodzisz do świata online z partnerem, który wie, jak zamienić kliknięcia w realne zyski.

Ikona żarówka

Zrozumienie

To technologia powinna wspierać biznes – a nie odwrotnie. Niezależnie od tego, czy prowadzisz butik jubilerski, sieć salonów, czy sprzedaż B2B, zbudujemy e-commerce, który pasuje do Twojego modelu biznesowego i wiernie oddaje charakter oraz oryginalność Twojej marki.

Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci

Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji