Techniczna SEO optymalizacja e-commerce
W e-commerce (prawie) wszystkie drogi prowadzą z Google. 26% użytkowników znajduje sklepy internetowe dzięki reklamom PPC, a 43% – za pośrednictwem organicznych wyników wyszukiwania. Nie zmarnuj tego potencjału. Zleć nam audyt SEO swojego e-commerce, aby zidentyfikować niedociągnięcia optymalizacji i poprawić pozycjonowanie.
Audyt SEO e-commerce: onsite i offsite
Audyt SEO sklep internetowego to weryfikacja serwisu pod kątem wymagań stawianych przez czynniki rankingowe Google. Jego rezultatem jest raport przedstawiający mocne i słabe strony witryny, analizę konkurencji oraz rekomendacje zmian, które warto wdrożyć, aby poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
Korzyści z audytu SEO
Lepsza wydajność sklepu internetowego
Audyt SEO w e-commerce pozwala zidentyfikować przyczyny wolnego działania witryny i podaje gotowe rekomendacje zmian.
Długofalowe efekty
Korzyści z wysokich pozycji sklepu w Google możesz czerpać przez lata. Reklamy PPC działają tylko wówczas, kiedy je opłacasz.
Zwiększenie ruchu organicznego
Wysoka widoczność w Google to najlepsza i najtańsza reklama sklepu internetowego. Poprzez wyszukiwarkę docierają do Ciebie klienci realnie zainteresowani ofertą, więc nawet na początku ścieżki zakupowej są bardziej zmotywowani do zakupu.
Kiedy przeprowadzić audyt SEO sklepu internetowego?
Audyt SEO sklepu internetowego warto wykonywać regularnie, mniej więcej co 1,5 roku. Technologie nieustannie się zmieniają i w e-commerce po prostu trzeba być na bieżąco. Oprócz tego warto zlecić wykonanie takie audytu, gdy:
- uruchamiasz nowy sklep internetowy i chcesz mieć pewność, że dostawca dobrze wykonał wszystkie prace związane z SEO,
- zauważasz duży wzrost współczynnika odrzuceń lub spadek sprzedaży,
- przeprowadzasz migrację sklepu na inną platformę e-commerce,
- chcesz zweryfikować efekty strategii SEO.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Jakie elementy obejmuje analiza serwisu w ramach audytu SEO?
- Struktura i architektura informacji.
- Baza wykorzystywanych słów kluczowych.
- Nawigacja w obrębie strony oraz linkowanie wewnętrzne.
- Wypełnienie kluczowych meta tagów oraz nagłówków.
- Nasycenie serwisu treścią, jej jakość i optymalizacja pod frazy kluczowe.
- Optymalizacja grafiki.
- Responsywność strony – dostosowanie jej do wyświetlania się na urządzeniach mobilnych.
- Czas ładowania się witryny.
- Zastosowane przekierowania.
- Link building.
- Elementy związane z indeksacją.
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów w swoich branżach
4,9 z 62 opinii
Wykorzystaj potencjał SEO w pełni
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii
Ageno zasługuje na szczególne wyróżnienie na rynku ze względu na ich profesjonalne podejście, elastyczność oraz zaangażowanie. Podczas naszej kilkuletniej współpracy mieliśmy okazję zrealizować wiele interesujących projektów. Chciałbym podkreślić ich doskonałą komunikację, wysoki poziom profesjonalizmu oraz szybkość reakcji.
Paweł Danel
Firma Ageno pracuje szybko i terminowo, a co najważniejsze — iteracyjnie, dzięki czemu zlecając im projekt, cały czas mogliśmy śledzić, czy Ageno realizuje go zgodnie z naszą wizją. Kiedy tylko mieliśmy uwagi do projektu, ludzie z Ageno od razu potrafili skorygować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co zaoszczędziło obu stronom wiele czasu. Polecam współpracę z Ageno!
Julia Krzysztofiak-Szopa
I recommend Ageno because of its professional approach, flexibility and attention to customer satisfaction. This company is also distinguished by good relations with customers, precise approach to details, excellent communication, comprehensive advice, high quality of services, reliability, efficiency and quick response to changes. In addition, Ageno has the ability to solve problems and ensure speed.
Jiři Gawel
W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.
Przemysław Golba
Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Alicja Ptaszkiewicz
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.