Mock-up aplikacji Squaber na smartfonie

Squaber. Według wielu najlepsza aplikacja do zarządzania portfelem akcji

Aplikacja wspomagająca indywidualnego inwestora w analizie sygnałów docierających z rynku Giełdy Papierów Wartościowych poprzez ekspresowe przekazanie skomplikowanych danych giełdowych i automatyczną analizę finansową wszystkich spółek.

Klient

Squaber

Współpraca z Ageno

Od 2019 roku

Technologie
PWA WordPress
ReactJS
React Native

Zobacz online

Branże

Finanse

Usługi

Projektowanie UX/UI

Integracje e-commerce

Firebase TradingView

Zadań zrealizowanych
przed uruchomieniem

500+

Commitów w
repozytorium GIT

1000+

Roboczogodzin

2000+

O kliencie

Squaber to aplikacja, która wspiera inwestora indywidualnego w inwestowaniu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Wsparcie jest realizowane poprzez powiadamianie użytkownika o wartych uwagi informacjach dotyczących spółek, w jakie inwestuje. Aplikacja dokonuje również automatycznej analizy finansowej wszystkich spółek poprzez porównywanie i sprawdzanie ich dynamiki.

Aplikacja Squaber na ekranie smartfona

Cel projektu

Klient miał wcześniej aplikację webową oraz mobilną, jednak były one stworzone przy użyciu przestarzałej technologii, która w pewnym momencie uniemożliwiła dalsze utrzymanie i przede wszystkim rozwój serwisu. Naszym celem było umożliwienie szerokiego rozwoju, skalowalności i wysokiego poziomu dostępności platformy sprzedażowej.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Wyzwania projektowe

W jaki sposób przekazać i zaprezentować odbiorcy bardzo dużą ilość skomplikowanych danych związanych z Giełdą Papierów Wartościowych tak, aby były one zrozumiałe? Złożone dane najlepiej odzwierciedlić w czytelnej formie graficznej, poprzedzonej realizacją wielu iteracji projektowania UX i elementów UI. To właśnie przejrzystość i prostota w przekazywaniu licznych, bardzo skomplikowanych informacji stanowiły dla nas największe wyzwanie.

artykuł na blogu

PWA czy aplikacja natywna w e-commerce

Przejdź do artykułu

Strategia i zakres prac

Stworzenie aplikacji webowej i natywnych aplikacji dostępnych w App Store dla iOS i Google Play na Android.

  • Frontend Development
  • Audyt wydajności
  • Bieżące utrzymanie i rozwój platformy
  • Projektowanie UX/UI

Analiza przedwdrożeniowa

Zanim rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem, zebraliśmy szereg informacji, dzięki którym mogliśmy określić potrzeby i wymagania klienta, a także specyficznej grupy docelowej. Analiza przedwdrożeniowa umożliwiła wskazanie najważniejszego celu działań, jakim było odświeżenie wyglądu w przyswajalnej formie z nastawieniem na ogólne usprawnienie działania całego systemu. Należy wspomnieć o specyficznej grupie docelowej aplikacji – użytkownikiem serwisu jest osoba, która zna rynek giełdowy, a korzystanie ze Squabera ma prezentować mu konkretną, skondensowaną wiedzę.

Analiza UX

Badanie grupy docelowej, a także potrzeb klienta umożliwiło nam wskazanie kluczowych wymagań: stworzenia designu aplikacji dostosowanego do najnowszych trendów, usprawnienia komunikacji użytkownika z systemem, a także dostarczenia odbiorcy możliwie najprostszego i najbardziej efektywnego sposobu pozyskiwania informacji.

Realizacja

Określony z góry termin był paliwem napędowym do działania. Realizacja założeń przebiegała pod sporą presją czasu i nie było mowy o dłuższym wahaniu. Dzięki odpowiednim działaniom, sprawnym decyzjom i pracy zespołowej wdrożyliśmy wszystkie wymagania klienta, m.in. zrealizowaliśmy widok portfeli, które umożliwiają prowadzenie dziennika działalności inwestycyjnej, w przejrzysty sposób zaprezentowaliśmy liczne informacje, jak dane spółek, zmiany procentowe, inne wartości i dodatkowe informacje.

Proces projektowania aplikacji Squaber

Efekty

  • Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
  • Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
  • Integracja z systemami: Firebase, TradingView.

Klient dysponuje aplikacją korzystającą z najnowszych dostępnych rozwiązań oraz stworzoną w sposób, który umożliwia stały rozwój (który dzieje się na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).

Co dalej? Rozwój i utrzymanie

Etap utrzymania i rozwoju opiera się na usprawnianiu istniejących już funkcjonalności oraz – wraz z potrzebami klienta i użytkowników – dodawaniem nowych opcji. Zapewnienie rozszerzalności stanowiło jeden z wymogów klienta po to, aby w przyszłości możliwe było dodawanie nowych funkcjonalności do aplikacji.

Podsumowanie

  1. Dostarczenie wydajnej i przejrzystej aplikacji, prezentującej szereg istotnych danych.
  2. Stworzenie aplikacji webowej oraz dwóch natywnych aplikacji mobilnych (Android oraz iOS), korzystających w zdecydowanej większości ze wspólnego kodu.
  3. Integracja z systemami: Firebase, TradingView.

Przed

Przestarzała aplikacja, która ze względu na technologię blokowała rozwój oferowanych usług.

Po

Aplikacja, która korzysta z najnowszych dostępnych rozwiązań i jest stworzona tak, aby umożliwiać stały rozwój (który postępuje na bieżąco od momentu oddania pierwszej wersji projektu).

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji


    Współpracując z nami, pomagasz!

    Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne.