Wdrożenie e-commerce dla marki fotelików samochodowych premium Avionaut – nowe rynki, większy zasięg, lepsze wyniki sprzedaży
Transformacja cyfrowa od podstaw wprost do zaawansowanej platformy e-commerce B2C Magento 2. Od podstawowej koncepcji po zaawansowane rozwiązanie i stałą obsługę 24/7.
roboczogodzin
3000+
wersje językowe
2
dni od 1. kontaktu do podpisania umowy
10
O kliencie
Avionaut to polska marka premium fotelików samochodowych dla dzieci, która słynie z najwyższej jakości, topowego poziomu bezpieczeństwa i komfortu oraz nowoczesnego wzornictwa swoich projektów. Takie modele, jak Pixel czy MaxSpace, znane są nie tylko w Polsce, ale i za granicą – a rozgłos zawdzięczają m.in. doskonałym wynikom w testach bezpieczeństwa ADAC i Test Plus.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Wyzwania projektowe
- Kompleksowa transformacja cyfrowa dobrze znanej w obszarze offline marki dziecięcej.
- Digitalizacja, czyli zaprojektowanie cyfrowego oblicza marki i przepływu procesów biznesowych w organizacji.
- Dobór odpowiedniej technologii i rozwiązań architektury informatycznej.
- Analiza niesprecyzowanych wymagań biznesowych i stworzenie dokumentacji przedwdrożeniowej.
- Projekt integracji między platformami o różnym stopniu zaawansowania technologicznego.
Z przyjemnością polecam firmę Ageno jako partnera w dziedzinie e-commerce. Pracujemy z nimi od lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z ich usług. Ageno wyróżnia się nie tylko wysokiej jakości usługami, ale także otwartością i profesjonalnym doradztwem. Zawsze możemy liczyć na ich wsparcie i dobry kontakt. Ich oferta jest zróżnicowana i zawsze dostosowana do naszych potrzeb. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować i polecamy ich jako solidnego i godnego zaufania partnera w dziedzinie e-commerce.
Izabela Cyprych
E-commerce Manager, Avionaut
artykuł na blogu
Najważniejsze zalety Magento. Dlaczego warto wybrać ten system e-commerce?
Strategia i zakres prac
Firma nie działała wcześniej online, dlatego konieczne było zaprojektowanie wszystkich procesów związanych z e-handlem.
- Analiza przedwdrożeniowa – Rozpoznanie indywidualnych potrzeb grupy docelowej w branży dziecięcej.
- Wdrożenie platformy sprzedażowej – Zbudowanie e-commerce na solidnych i sprawdzonych fundamentach platformy Magento 2 przeznaczonej do obsługi klienta detalicznego.
- Optymalizacja e-commerce – Zapewnienie użytkownikom przyjemnych doświadczeń zakupowych poprzez wprowadzanie usprawnień w zakresie łatwej nawigacji, szybkich procesów zakupowych i atrakcyjnej prezentacji produktów.
- Utrzymanie infrastruktury e-commerce – Obsługa i rozwój sklepu internetowego 24h/7.
Wskazówka
Często mówi się, że Magento jest idealnym systemem dla dużych sklepów internetowych. To nie do końca prawda, bo nawet małe biznesy z powodzeniem będą na nim działać. Na początku może nie wykorzystają w pełni jego potencjału, jednak wraz z poszerzaniem oferty i obsługą coraz większej liczby klientów będą uruchamiać kolejne funkcje i czerpać z ich możliwości. Skalowalność platformy daje olbrzymie pole do rozwoju. Wchodząc do e-commerce z Magento, nie trzeba myśleć o konieczności przeniesienia sklepu na bardziej zaawansowany system w przyszłości – a taki transfer bywa niekiedy bardziej skomplikowany niż wdrożenie nowego rozwiązania od podstaw.
Efekty
Projekt został wdrożony zgodnie z harmonogramem i przewyższając oczekiwania. Powstała wydajna, nowoczesna platforma oparta o Magento 2 wraz z funkcjonalnościami dopasowanymi do potrzeb klienta poszukującego fotelików samochodowych dla dzieci.
- Platforma e-commerce B2C – Wdrożenie sklepu internetowego przeznaczonego dla klientów detalicznych.
- Dopasowane funkcje – Zaprojektowanie funkcjonalności ściśle dopasowanych do potrzeb, wymagań i oczekiwań użytkowników końcowych branży dziecięcej.
- Stała współpraca – Bieżące wsparcie, utrzymanie oraz rozwój projektu e-commerce, w tym gotowość do uruchomienia kolejnych wersji językowych i otwarcia na nowe rynki.
- Rozszerzenie rynku – Sklep internetowy bez barier geograficznych pozwala docierać do nowych klientów, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.
- Większy zasięg – Optymalizacja pod kątem SEO zwiększyła widoczność marki w wynikach wyszukiwania online, przyciągając na stronę nowych użytkowników.
- Zwiększenie sprzedaży – Otwarcie na nowy kanał sprzedaży, zwiększenie zasięgu i optymalizacja strony internetowej bezpośrednio przełożyły się na lepsze wyniki sprzedaży.
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.