Lista kontrolna prezentacji projektu e-commerce
Prezentacja dużego projektu e-commerce (często dla zarządu), to stresująca kategoria spotkania dla Project Managera (PM) lub Proxy Project Managera (PPO). W tym celu stworzyliśmy prostą, podstawową listę kontrolną prezentacji frontendu projektu e-commerce.
- Przygotowanie sali – Sala do prezentacji jest przygotowana (laptop, rzutnik, HDMI, adaptery, klimatyzacja, napoje).
- Osoba prezentująca – Osoba prezentująca jest przygotowana do prezentacji.
- Scenariusz – Osoba prezentująca ma przygotowany dokładny scenariusz prezentacji (np. strona główna -> lista A -> Filtrowanie -> Produkt B -> Koszyk -> Kasa).
- Pytania FAQ – Osoba prezentująca jest przygotowana do pytań, które mogą się pojawić (np. harmonogram, daty, terminy, postęp projektu).
- Offline – Osoba prezentująca posiada prezentację rezerwową w formie offline (np. PDF).
- Info dla zespołu – Zespół developerski jest powiadomiony o dacie prezentacji z minimum tygodniowym wyprzedzeniem.
- Cache – Sklep posiada wygenerowany cache.
- Produkty – Wybrane są do prezentacji produkty reprezentatywne i posiadające swój cache w e-commerce.
- Ceny – Ceny prezentowanych produktów są prawidłowe.
- Stany magazynowe – Stany magazynowe prezentowanych produktów są prawidłowe.
- Opisy i tytuły – Opisy i tytuły prezentowanych produktów są prawidłowe.
- Kategorie – Kategorie prezentowanych produktów są prawidłowe.
- Zdjęcia – Zdjęcia prezentowanych produktów są prawidłowe.
- Dane firmowe – Na całej stronie dane firmowe, numery telefonów, e-maile, adresy są prawidłowe.
- Materiały marketingowe – Na całej stronie materiały marketingowe są prawidłowe (np. banery, polecane produkty).
Więcej na temat dobrych praktyk podczas spotkań dowiesz się z tego wpisu: https://ageno.pl/blog/spotkania/