E-commerce dla branży medycznej
Zadbaj o obecność swojej organizacji w przestrzeni cyfrowej dzięki platformie e-commerce, która odpowiada na potrzeby branży medycznej z aptekarską precyzją. Poprawa wydajności operacyjnej, lepsza obsługa klienta, skuteczniejsza sprzedaż – to zaledwie kilka z długiej listy korzyści, jakie daje digitalizacja.
Schemat wdrożenia e-commerce w branży medycznej
Profesjonalna, nowoczesna, niezawodna. Taka jest branża medyczna i taka powinna być platforma e-commerce dla producenta lub dystrybutora artykułów medycznych. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak Magento, pozwala na tworzenie maksymalnie wydajnych sklepów internetowych, które skutecznie odpowiadają na potrzeby tak potężnego rynku, jak healthcare.
Wykorzystaj pełen potencjał digitalizacji branży medycznej
Platforma e-commerce dla sektora wyrobów medycznych
Globalny przemysł artykułów medycznych rośnie w tempie 4% rocznie. Jego wzrost napędza e-commerce – zarówno sprzedający, jak i kupujący coraz częściej obecni są w sieci. Sprzedaż obejmuje różne typy wyrobów medycznych: zarówno produkty i sprzęty diagnostyczne oraz laboratoryjne, jak i operacyjne, proceduralne i terapeutyczne. Dużą grupę tworzą także nieinwazyjne wyroby medyczne, takie jak artykuły umożliwiające rehabilitację i wspomagające jakość życia chorego oraz stosowane w branży healthcare środki ochrony osobistej.
Digital first!
Pacjenci – przyzwyczajeni do wygody, jaką daje e-commerce – coraz częściej kupują w internecie także usługi medyczne. Trend digital first jest silnie widoczny. Google czy social media dla wielu użytkowników stają się początkiem drogi zakupowej, a w platformy sprzedażowe inwestują takie marki, jak Luxmed czy Medicover.
Możliwości e-commerce dla branży wyrobów medycznych
Większy zasięg działalności
Rozwijaj bazę klientów i rozszerzaj sprzedaż o nowe rynki, również zagraniczne, dzięki elastycznej, skalowalnej platformie e-commerce, która rośnie wraz z Twoją organizacją.
Optymalizacja procesów biznesowych
Zmodernizuj i przyspiesz procesy biznesowe, zarządzanie zamówieniami i obsługę klienta, automatyzując żmudne, powtarzalne zadania poprzez integrację e-commerce z firmowymi systemami.
Skalowanie sprzedaży
Dzięki medycznej platformie e-commerce, która automatyzuje codzienne zadania, możesz w pełni odblokować potencjał swojej organizacji i skupić się na tym, co najważniejsze: sprzedaży i rozwoju.
Przyszłość handlu B2B i B2C to
e-commerce
W ciągu 10 lat udział handlu internetowego w całościowym handlu detalicznym zwiększył się trzykrotnie. W niektórych kategoriach produktowych e-commerce generuje już co piątą złotówkę ze sprzedaży. Co dalej?
Wygląda na to, że przyszłość handlu zdefiniuje się w e-commerce.
artykuł na blogu
Czy to już czas na zmianę platformy e-commerce
(replatforming)?
Rozwiązania e-commerce dla sektora wyrobów medycznych
Profesjonalna, nowoczesna, niezawodna. Taka jest branża healthcare i taka powinna być platforma e-commerce dla producenta lub dystrybutora artykułów medycznych.
Klient B2B i B2C
Sektor wyrobów medycznych odpowiada na potrzeby różnych grup klientów: pacjentów, managerów szpitali, klinik, przychodni, lekarzy prowadzących własną praktykę. Wybierz platformę e-commerce, która wspiera sprzedaż B2B oraz B2C, oferując najlepsze doświadczenia zakupowe zarówno profesjonalistom, jak i klientom indywidualnym.
Elastyczne zarządzanie zapasami i zamówieniami
W branży medycznej jak w żadnej innej liczy się błyskawiczna realizacja zamówienia. Nowoczesna, wydajna platforma e-commerce synchronizuje dane z wielu narzędzi, aby prezentować klientom rzeczywiste ceny i stany magazynowe. Dzięki możliwościom omnichannel możesz łatwo przetwarzać zamówienia z różnych kanałów.
Zaawansowane funkcje B2B
Zaoferuj swoim klientom funkcje B2B, które sprawią, że nie będą chcieli kupować u nikogo innego: zarządzanie kontami korporacyjnymi o różnych uprawnieniach, zaawansowane opcje rozliczenia, dostęp do dokumentacji i indywidualnych cenników, możliwość szybkiego wprowadzania zamówień czy powtarzania koszyka.
Najwyższa wygoda zakupów
Usuń wszystkie przeszkody ze ścieżki zakupowej swojego klienta – dobrze zaprojektowana platforma e-commerce dla branży medycznej prowadzi użytkownika jak po sznurku, prosto do finalizacji transakcji, sprawiając, że nawet zakupy korporacyjne stają się proste i wygodne.
Wielowalutowość i wielojęzyczność
Według GUS polscy producenci sprzętu medycznego w 2019 roku wyeksportowali wyroby o wartości niemal 2,5 mld euro – a od tamtego czasu ta liczba tylko rośnie. Wybierz platformę handlową zaprogramowaną na rozwój: elastyczną i skalowalną, która umożliwi Twojej organizacji szeroką ekspansję zagraniczną.
Spójne, zawsze poprawne dane
Połącz e-commerce z systemem PIM i jeszcze skuteczniej zarządzaj informacją produktową: specyfikacją, zdjęciami, opisami, certyfikatami. Poprawne i spójne dane to w branży wyrobów medycznych podstawa. Dzięki PIM utrzymasz ich wysoką jakość i łatwo wyeksportujesz je do różnych kanałów sprzedaży.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Platforma sprzedażowa dla sektora usług medycznych
Funkcje platformy e-commerce dla branży usług medycznych będą się różnić w zależności od profilu działalności, ale zazwyczaj obejmują takie rozwiązania, jak:
- rejestracja wizyt online z uwzględnieniem dostępności terminów,
- wyszukiwanie specjalistów, placówek czy usług na podstawie lokalizacji, dostępności czy opinii innych korzystających,
- wirtualna karta pacjenta przechowująca informacje o historii wizyt czy wynikach badań,
- system powiadomień i przypomnień o umówionej wizycie,
- integracje z zewnętrznymi systemami tworzącymi technologiczny ekosystem organizacji,
- baza wiedzy gromadząca materiały informacyjne i edukacyjne dla użytkowników.
Jeśli masz pytania lub wątpliwości, czy e-handel to dobra droga dla Twojej organizacji, skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z ekspertem e-commerce.
Poznaj pozostałe branże, z którymi współpracujemy
Nasze realizacje – pracujemy dla liderów
w swoich branżach
4,9 z 62 opinii
Referencje – sprawdź, co mówią o nas klienci
Ponad 90% naszych nowych projektów pochodzi z rekomendacji obecnych klientów. Ta statystyka niezmiennie napawa nas dumą. Sprawdź, co mówią o nas właściciele i managerowie e-commerce’ów, które mieliśmy szansę i przyjemność współtworzyć.
4,9 z 62 opinii
Ageno zasługuje na szczególne wyróżnienie na rynku ze względu na ich profesjonalne podejście, elastyczność oraz zaangażowanie. Podczas naszej kilkuletniej współpracy mieliśmy okazję zrealizować wiele interesujących projektów. Chciałbym podkreślić ich doskonałą komunikację, wysoki poziom profesjonalizmu oraz szybkość reakcji.
Paweł Danel
Firma Ageno pracuje szybko i terminowo, a co najważniejsze — iteracyjnie, dzięki czemu zlecając im projekt, cały czas mogliśmy śledzić, czy Ageno realizuje go zgodnie z naszą wizją. Kiedy tylko mieliśmy uwagi do projektu, ludzie z Ageno od razu potrafili skorygować go zgodnie z naszymi oczekiwaniami, co zaoszczędziło obu stronom wiele czasu. Polecam współpracę z Ageno!
Julia Krzysztofiak-Szopa
I recommend Ageno because of its professional approach, flexibility and attention to customer satisfaction. This company is also distinguished by good relations with customers, precise approach to details, excellent communication, comprehensive advice, high quality of services, reliability, efficiency and quick response to changes. In addition, Ageno has the ability to solve problems and ensure speed.
Jiři Gawel
W ciągu ponad 10 lat mojej kariery nigdy nie uczestniczyłem we wdrożeniu e-commerce, z którym było tak mało problemów i które przebiegło tak płynnie. Wdrożyliśmy Magento 2 w ciągu 4 miesięcy, a nie był to start od zera, ale dynamiczna przesiadka do pędzącego pociągu.
Przemysław Golba
Rekomenduję firmę Ageno, z którą współpracujemy od wielu lat, od samego początku pracy nad naszym systemem e-commerce. Z powodzeniem wdrożyli, utrzymują i rozwijają nasze systemy e-commerce. Zespół Ageno jest elastyczny jeśli chodzi o współpracę, przed wdrażaniem nowych funkcjonalności upewnia się, że to co buduje jest zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Obsługuje nas stały zespół, z którym mamy bardzo dobre relacje. Polecam Ageno, jako partnera kompetentnego i godnego zaufania w dziedzinie systemów e-commerce opartych o Magento, PIM, integracji itp.
Alicja Ptaszkiewicz
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.