Mock-up sklepu internetowego Fitanu na smartfonie

Fitanu. Bezkompromisowa jakość: kompletna platforma e-commerce dla B2C klasy premium

Dedykowana kompletna platforma e-commerce odpowiadająca na potrzeby klienta premium, zrealizowana dla lidera branży sportowej z grupy kapitałowej Martes Sport.

Klient

Fitanu

Współpraca z Ageno

Od 2012 roku

Technologie
Magento 2 PIM

Zobacz online

Branże

Sport    Moda

Usługi

Optymalizacja e-commerce
Konsulting e-commerce
Projektowanie UX/UI
Integracje e-commerce
Migracje e-commerce
Wdrożenia e-commerce
Utrzymanie i rozwój e-commerce

Rozwiązanie

E-commerce B2C
Pimcore

Integracje e-commerce

ERP    FK    Wewnętrzne systemy firmy

Powiązane projekty

Martes Sport

zrealizowanych
zadań

800+

commitów w
repozytorium GIT

3500+

największa
baza danych

5000+

warsztatów projektowych

38

wersji językowych

7

O kliencie

Fitanu to sklep internetowy, który oferuje klientom renomowane, znane na całym świecie marki premium takie jak: Calvin Klein, Coqui, Dynafit, EA7 Emporio Armani, Fila, Karl Lagerfeld, Lacoste czy Save The Duck. Jego właścicielem jest grupa Martes Sport, największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej. Koncept projektu opiera się na unikalnym połączeniu mody i sportu – podążaniu za trendami, ale z zachowaniem najwyższej funkcjonalności. Sukces sklepu internetowego sprawił, że Fitanu rozszerzyło swoje działania poza digital – prowadzi obecnie kilka showroomów w największych miastach Polski.

Order Dobra Marka 2019

Fitanu zostało wyróżnione prestiżowym orderem Dobra Marka 2019 – Jakość, Zaufanie, Renoma, przyznawanym markom, które cieszą się największym zaufaniem i sympatią konsumentów. O wyróżnieniu decyduje m.in. siła marketingowa marki, jakość prezentowana przez daną usługę oraz wyniki badań konsumenckich.

Cel projektu

Odpowiedź na potrzeby klienta premium

Celem projektu było zaprojektowanie i wdrożenie od podstaw kompletnej platformy e-commerce B2C. Fitanu.com miało korzystać z dotychczasowych doświadczeń grupy Martes Sport, ale jednocześnie będąc zupełnie odrębnym projektem, skierowanym do klienta premium, który oczekuje unikalnych doświadczeń, wysokiej jakości i braku kompromisów.

Dedykowane wdrożenie Magento 2

Fitanu to koncept od początku nastawiony na spełnianie wysokich standardów i dynamiczny rozwój – dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie platformy sprzedażowej Magento 2. To elastyczny, wydajny i skalowalny system, który umożliwia szeroką personalizację i wdrażanie najbardziej złożonych funkcjonalności.

Design oddający istotę marki

Design Fitanu.com miał w pełni oddawać istotę marki – celem było zaprojektowanie interfejsu nowoczesnego i wyprzedzającego trendy, ale jednocześnie minimalistycznego i w pełni funkcjonalnego.

Analiza przedwdrożeniowa

Od samego początku nasza współpraca z zespołem Fitanu opierała się na rozmowie. Ustalenia, przemyślenia i burze mózgów. Przed przystąpieniem do pracy nad projektem spędziliśmy wiele godzin na analizie potrzeb klienta oraz oczekiwań jego grupy docelowej. W tym czasie pewne koncepcje upadły, a niektóre ewoluowały. Podczas warsztatów projektowych zebraliśmy szereg danych, które pozwoliły nam na doprecyzowanie wymagań, stworzenie listy założeń oraz określenie technologii i prac koniecznych do realizacji wdrożenia.

Sklep internetowy Fitanu na ekranach smartfonów

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

4,9 z 62 opinii

Autorzy opinii na temat firmy Ageno
+58
Krzysztof Kowalik

Wyzwania projektowe

Złożone wymagania

Wdrożenie platformy e-commerce Fitanu.com wiązało się z wyzwaniami na wielu polach:

  • designu: prezentacja markowego produktu renomowanej marki, tak, aby zainteresować wymagającego klienta zarówno z polski, jak i zagranicy;
  • wielomagazynowości: połączenie wielu magazynów;
  • mnogości integracji: połączenie wielu narzędzi działających w dojrzałej organizacji oraz integracje ze zróżnicowanymi metodami płatności i dostawy tak, by działanie sklepu było intuicyjne zarówno dla użytkownika, jak i administratorów.

Presja czasu

Wdrożenie projektu odbywało się pod dużą presją czasu. Już na etapie pierwszych rozmów stało się jasne, że koncepcja designu sklepu będzie ulegała rozwojowi. Dzięki pracy zespołowej i jasno określonym priorytetom uruchomiliśmy projekt zgodnie z harmonogramem.

artykuł na blogu

Branża sportowa w e-commerce – nasycona czy perspektywiczna?

Przejdź do artykułu

Realizacja projektu

  • Pełna integracja z systemem ERP
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
  • Projekt UX/UI
  • Wdrożenie sklepu internetowego na Magento
  • Audyt wydajności
  • Wdrożenie Pimcore

W pierwszej kolejności uruchomiliśmy polską wersję sklepu. Następnie skupiliśmy się na realizacji kolejnych wersji językowych: niemieckiej, czeskiej, słowackiej, austriackiej, węgierskiej i rumuńskiej. Wersje międzynarodowe sklepu różnią się wieloma elementami, m.in. językiem, metodami dostawy, płatności, walutami, dostępnością produktów, istnieją również różnice kulturowe i związane z integracjami. Każda z wersji językowych charakteryzuje się licznymi automatyzacjami i optymalizacjami zaprojektowanymi pod wymagania konkretnych rynków.

Połączenie z aplikacją klubowicza

Sklep jest połączony z aplikacją klubowicza, która daje dostęp do specjalnych obniżonych cen na wybrane produkty, dopasowane do aktualnego sezonu lub okazji. Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie i założeniu konta klienci mogą korzystać z obniżek i wyjątkowych ofert w sklepie internetowym i sklepach stacjonarnych.

Sklep internetowy Fitanu na ekranie laptopa
Maksymilian Śleziak

Dzięki dokładnej analizie oczekiwań klienta oraz jego grupy docelowej mogliśmy określić, że najistotniejszą wartością Fitanu.pl będzie prostota, a zarazem innowacyjność. Obie te cechy powinny zawierać się w intuicyjnym interfejsie, nastawionym na użyteczność i podkreślającym wysoką jakość oferowanych produktów.

Maksymilian Śleziak

Ageno

Co dalej? Rozwój i utrzymanie

Uruchomienie nowego sklepu wraz ze wszystkimi koniecznymi integracjami zakończyliśmy pełnym sukcesem. Po tym etapie płynnie zajęliśmy się utrzymaniem i rozwojem sklepu, kładąc nacisk na usprawnienia oraz optymalizację procesów, a także systematyczne aktualizacje oprogramowania. Dbamy o bieżące utrzymanie i rozwój platformy – przeprowadziliśmy m.in. szeroką ekspansję międzynarodową. Klient może liczyć na opiekę i pełne wsparcie związane z zarządzaniem e-commerce, a także doradztwo i otwartość na rozwijanie projektu zgodnie z najnowszymi trendami.

Efekty projektu

Fitanu to koncept nastawiony na dostarczanie zupełnie nowej jakości i spełnianie wymagań klientów premium. Wdrożenie e-commerce wiązało się z wyzwaniami na wielu polach: technologii, użyteczności, designu. Zaprojektowaliśmy i uruchomiliśmy kompletną platformę sprzedażową opartą o Magento 2, która umożliwia nowoczesną prezentację produktów premium, płynnie przeprowadza użytkownika przez proces zakupowy i ułatwia zarządzanie digitalowym obliczem marki, również na rynkach zagranicznych.

  • Wdrożenie platformy e-commerce Magento.
  • Integracja z systemem ERP, finansowo-księgowym i innymi pracującymi wewnątrz rozwiniętej organizacji.
  • Implementacja systemu zarządzającego wieloma magazynami według specyficznych reguł.
  • Wdrożenie licznych zindywidualizowanych rozwiązań dopasowanych do potrzeb projektu.
  • Szybkie uruchomienie wersji międzynarodowych.
Sklep internetowy Fitanu na ekranie monitora

Podsumowanie

  1. Migracja rozwiniętej platformy e-commerce z PrestaShop na Magento 2.
  2. Przygotowanie bazy wdrożeniowej przyspieszającej uruchomienie kolejnych projektów marki Martes Sport.
  3. Wdrożenie systemu PIM ułatwiającego zarządzanie informacją produktową.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Umów bezpłatną konsultacjęUmów konsultację

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji