Wdrożenie platformy e-commerce na Magento 2 dla branży wykończeniowych materiałów budowlanych – gres, płytki ceramiczne
Sklep internetowy MVP na Magento 2 dla renomowanej firmy z branży płytek ceramicznych wzbogacony o zestaw dedykowanych narzędzi i rozwiązań dla jeszcze lepszej obsługi zamówień.
Projekt
Wdrożenie MVP e-commerce B2C
Integracje e-commerce
ERP
osoby w zespole
4
miesięcy do wdrożenia MVP
6
modułów w Magento
10+
O kliencie
Lider na rynku branży wykończeniowych materiałów budowlanych o wieloletniej tradycji w specjalizacji płytek ceramicznych i gresów. Oferuje najmodniejsze produkty w najniższych cenach wynikających z bezpośredniego importu. Firma słynie z bezkonkurencyjnej jakości swoich produktów oraz profesjonalnego doradztwa. Klienci mogą liczyć na wsparcie w wyborze kolorystyki, listew, odpowiedniego kleju i innych detali związanych z aranżacją wnętrz.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Wyzwania projektowe
Nowy projekt e-commerce B2C dla firmy z sektora glazury – płytek ceramicznych i gresu oparty o sprawdzony system Magento 2 w wersji Open Source.
- Specyfika produktów – Zróżnicowany asortyment produktów, który wymaga specjalnego sposobu wyświetlania, przeliczania jednostek, transportu itp.
- Walidacja oczekiwań użytkowników – Aby zapewnić użytkownikom intuicyjną nawigację, przeprowadziliśmy analizę potrzeb użytkowników w zakresie wykończeniowych materiałów budowlanych.
- Synergia zespołów – Kluczowym aspektem była synergia zespołów zamawiającego i wdrożeniowego. Regularne spotkania warsztatowe umożliwiły wypracowanie optymalnych rozwiązań technologicznych.
- Dynamiczne ceny – Jednym z wczesnych wymagań biznesowych było dynamiczne wyliczanie cen na podstawie aktualnych uwarunkowań rynkowych w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem różnych czynników, takich jak zmiany kosztów produkcji, konkurencyjność rynkowa, popyt i podaż.
- Złożona logistyka – Płytki ceramiczne to produkt wymagający szczególnego rodzaju logistyki.
- Zmiana nawyków klientów – Klienci dotychczas preferowali składanie zamówień offline poprzez kontakt z handlowcami. Celem było przekonanie ich do korzystania z zakupów online przez e-commerce.
Strategia i zakres prac
- Wstępna analiza przedwdrożeniowa.
- Podstawowe wdrożenie Magento MVP.
- Integracja z ERP – Comarch ERP XL.
- Modyfikacja karty produktu.
Wskazówka
Czy wiesz, że 89% firm budowlanych twierdzi, że technologie cyfrowe zmieniają to, jak działa ich biznes, 84% firm z branży budowlanej przewiduje, że będą sprzedawać w 100% online, a 75% firm planuje zwiększenie inwestycji w transformację cyfrową (źródło)?
Rewolucja cyfrowa w branży budowlanej jest nieunikniona. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności wykorzystania nowych technologii w celu zapewnienia sobie konkurencyjności w dynamicznie rozwijającym się świecie.
Kierunek: e-commerce dla branży budowlanej?
E-commerce to dla wielu przedsiębiorców branży budowlanej nieoczywisty kierunek rozwoju. Pokutuje przekonanie, że artykułów budowlanych nie da się sprzedawać online. Tymczasem klienci chcą kupować online! Wszechobecna digitalizacja sprawia, że proces zakupowy coraz częściej rozpoczyna się w sieci. Wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak system e-commerce Magento, pozwala na optymalizację powtarzalnych działań oraz procesów logistycznych i handlowych, a także otwiera drzwi na nowe rynki i grupy odbiorców.
Rezultat
Zintegrowany sklep internetowy oparty o Magento 2 w wersji MVP, wraz z dedykowanymi narzędziami i rozwiązaniami wspierającymi decyzje zakupowe klientów z branży budowlanej.
- Dynamiczne wdrożenie – Szybkie wdrożenie Magento 2 MVP do dalszego rozwoju.
- Konfigurator produktów – Przeprowadziliśmy wstępną analizę możliwości stworzenia konfiguratora produktów.
- Personalizacja – Wdrożenie mechanizmów umożliwiających personalizację wyboru oferty pod indywidualnie potrzeby klienta.
- Przeliczanie jednostek – Dedykowany kalkulator przeliczający jednostki (m², sztuki i paczki) na karcie produktu.
- Kalkulator dostawy – Koncepcja algorytmu do automatycznego wyliczania kosztów dostawy.
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.