Ageno logo
  • O nas
  • Oferta
    • Usługi
      • Wdrożenia e-commerce
      • Migracje e-commerce
      • Optymalizacja e-commerce
      • Integracje e-commerce
      • Audyty wydajności
      • Techniczna optymalizacja SEO e-commerce
    • Technologie
      • Magento 2
      • Pimcore
      • PWA
      • WordPress
    • Rozwiązania
      • Blanc – Błyskawiczne wdrożenie Magento
      • E-commerce B2B
      • E-commerce B2C
      • PIM (Product Information Management)
      • E-commerce PWA / Headless
      • E-procurement i PunchOut
      • Dedykowane aplikacje internetowe
      • Katalogi produktów online
      • Korporacyjne strony internetowe
    • Zobacz pełną ofertę
  • Realizacje
    • Martes Sport
    • Eurofirany PIM
    • Safety First
    • Avionaut B2C
    • PRO
    • Iguana B2B
    • Squaber
    • Fitanu
    • CampRest
    • Avioly B2B
    • Karel2 B2C
    • Gres
    • Henry Schein Dental
    • Moto
    • Nobile
    • Iguana PWA
    • Join The Crew
    • Kulig B2B
    • Prisjakt
    • IBB
  • Branże
    • Moda
    • Sport
    • Budownictwo
    • Home & decor
    • Medycyna
    • Przemysł
    • Kosmetyka
    • Motoryzacja
    • Elektrotechnika
    • BHP
    • Producenci
  • Blog
    • WCAG – Europejski Akt o Dostępności
    • Time & Materials vs. Fixed Price
    • Procedury
    • Spotkania
    • Definicja wymagań
    • Definition of Done
    • Rejestr Ryzyk
  • Kontakt
  • Umów konsultację
  • Wyszukiwanie
Web development, Porady

Lista artykułów UX/UI/Design, które warto przeczytać

Maksymilian Śleziak

Wyselekcjonowane, artykuły związane z użytecznością, interfejsem i designem, które warto przeczytać.

  • Jak prezentować dane w tabelach?
    https://coyleandrew.medium.com/design-better-data-tables-4ecc99d23356
  • 3 trendy w designie w 2017 roku
    https://medium.muz.li/3-trends-in-landing-page-design-5cf900f2c90f
  • 18 trendów w designie w 2017 roku
    https://irrfan.medium.com/18-web-design-trends-for-2017-13e1a95db442
  • Tworzenie palet kolorów
    https://coolors.co/e76547-8cb369-fcca46-343330-2d2d2a
  • Idealny date picker
    https://www.smashingmagazine.com/2017/07/designing-perfect-date-time-picker/

Lista będzie na bieżąco rozwijana.

Sprawdź: Wpływ dobrego designu i UX na wzrost biznesu

Umów się na bezpłatną
konsultację

Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.

FAQ

O co mogę zapytać?

Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:

  • Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
  • Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?

Z kim najczęściej pracujemy?

Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.

Kto będzie odpowiadał na te pytania?

Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.

Co zyskam dzięki konsultacji?

Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.

Co się wydarzy, gdy wypełnię formularz?

Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.

Zadaj nam dowolne pytanie

Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji

    Czytaj także

    Porady

    Jak napisać dobry tytuł artykułu i nagłówki pod SEO? Przykłady tematów

    Cykliczne publikowanie wpisów na blogach w branży e-commerce stało się dziś standardem. Rozrastający się blog potrafi jednak zabić kreatywność w wymyślaniu tematyki kolejnych tekstów. Z tego wpisu dowiesz się, jak napisać dobry tytuł artykułu, śródtytuły i nagłówki, które stanowią bardzo ważny element optymalizacji treści pod kątem SEO.

    Czytaj więcej

    Porady,Zarządzanie Projektem

    Dobre praktyki przy komunikacji na firmowym czacie IM

    Pisz krótko, jasno, ale z sensem. Oznaczaj, reaguj, zamykaj tematy. Dobra komunikacja na czacie firmowym to mniej chaosu i więcej roboty zrobionej.

    Czytaj więcej

    E-commerce

    Rynek e-commerce na Słowacji

    Snując plany o ekspansji zagranicznej sklepu internetowego, w pierwszej kolejności raczej nie myśli się o Słowacji. Czechy, Niemcy, może Węgry – owszem, ale Słowacja? Taki niewielki kraj? Tymczasem tamtejszy handel internetowy ma przed sobą świetne perspektywy – z roku na rok rozwija się coraz intensywniej. Sprawdź, co trzeba wiedzieć o e-commerce na Słowacji, zanim zaplanuje się rozszerzenie działalności sklepu internetowego o ten nieoczywisty kierunek.

    Czytaj więcej

    Usługi

    • Wdrożenia e-commerce
    • Migracje e-commerce
    • Optymalizacja e-commerce
    • Integracje e-commerce
    • Audyty wydajności
    • Techniczna optymalizacja SEO e-commerce

    Technologie

    • Magento 2
    • Pimcore
    • PWA
    • WordPress

    Rozwiązania

    • Blanc – Błyskawiczne wdrożenie Magento
    • E-commerce B2B
    • E-commerce B2C
    • PIM (Product Information Management)
    • E-commerce PWA / Headless
    • E-procurement i PunchOut
    • Dedykowane aplikacje internetowe
    • Katalogi produktów online
    • Korporacyjne strony internetowe
    Ageno logo

    Znajdź nas

    Opinie

    Clutch

    4,9/5

    Google

    4,9/5

    Kontakt

    info@ageno.pl

    Ageno Sp. z o.o.

    Sobieskiego 105
    43-300 Bielsko-Biała

    NIP: 547 222 11 42
    REGON: 387247150
    KRS: 0000864149

    Polityka prywatności

    Mapa strony

    Kariera

    Partnerzy

    Technologie

    Opinie

    CSR

    Logo

    Kontakt

    With ❤️ from Bielsko-Biała © 2025 Ageno.pl

    Cenimy prywatność użytkowników
    Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku "Zaakceptuj wszystkie" oznacza zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookie.
    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Dostosuj
    {title} {title} {title}