Jak wsparliśmy czeski oddział Henry Schein w cyfrowej transformacji? B2B e-commerce na Magento 2 dla branży medycznej (stomatologia)
Medyczna zintegrowana platforma zakupowa dla stomatologów e-commerce B2B oparta o Magento 2 i autorskie rozwiązania dla Henry Schein Dental Czechy.
cen produktowych
100tys.+
miesięcy – czas wdrożenia
12
klientów z indywidualnymi cenami
3000+
O kliencie
Henry Schein Dental jest wiodącym dystrybutorem produktów z branży stomatologicznej dla gabinetów i laboratoriów dentystycznych. W ofercie sklepu internetowego znajduje się ponad 33 tys. produktów zarówno marki własnej, jak również najbardziej znanych i cenionych światowych producentów.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie! W ciągu 15-minutowej rozmowy możesz skonsultować dowolny temat związany z e-commerce.
4,9 z 62 opinii
Wyzwania projektowe
- Jak wykonać migrację w sposób optymalny z przestarzałego systemu sprzedażowego?
- Jak zoptymalizować funkcje platformy, aby nie migrować wszystkich funkcjonalności, które często nie były wykorzystywane?
- Jak dostosować projekt do specyfiki branży medycznej?
I recommend Ageno because of its professional approach, flexibility and attention to customer satisfaction. This company is also distinguished by good relations with customers, precise approach to details, excellent communication, comprehensive advice, high quality of services, reliability, efficiency and quick response to changes. In addition, Ageno has the ability to solve problems and ensure speed.
Jiři Gawel
Division CFO, Henry Schein
artykuł na blogu
Mity o e-commerce B2B, które być może powstrzymują Cię przed działaniem
Strategia i zakres prac
Wdrożyliśmy kompletną platformę e-commerce opartą o zaawansowany system Magento 2. Wykonaliśmy integrację z zewnętrznym systemem do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa ERP. Prace były kompleksowe – obejmowały zaprojektowanie procesu bezpiecznej migracji, integracji, wdrożenia i optymalizacji systemu, a także implementację niestandardowych funkcji po wdrożeniu wersji MVP.
- Produkty wirtualne – Rozwiązanie dla produktów dostarczanych klientowi np. jako pliki do pobrania.
- Zabezpieczenie dokumentów medycznych – Jednym z istotnych wymagań było dodanie funkcji ograniczającej dostęp do dokumentacji produktów medycznych. Wgląd do wybranych zasobów mają wyłącznie zarejestrowani użytkownicy posiadający odpowiednie uprawnienia.
- Indywidualne cenniki – W zależności od potrzeb możliwe jest ustalenie odrębnych cenników dla każdego klienta.
- Synchronizacja danych – Ceny i stany magazynowe są aktualizowane w czasie rzeczywistym.
- Indywidualne sortowanie produktów – Możliwość dostosowania sposobu sortowania produktów po niestandardowych parametrach.
- Dokumenty klienta – Indywidualny panel z fakturami, drukami wysyłkowymi i rozrachunkami zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do swoich finansów, bez konieczności kontaktowania się z obsługą klienta czy przeszukiwania skrzynki mailowej. Dzięki temu odciążony został dział obsługi klienta.
- Program lojalnościowy – Punkty lojalnościowe za dokonane transakcje, które następnie mogą być wykorzystane do opłacania kolejnych zamówień, a także promocje typu 2+1, które są przeliczane w koszyku automatycznie.
- Zapytanie o dostępność – Możliwość ukrywania cen i dostępności wybranych produktów z jednoczesną opcją wysłania przez klienta zapytania o produkty podlegające indywidualnej wycenie.
Wskazówka
Globalny przemysł artykułów medycznych rośnie w tempie 4% rocznie. Jego wzrost napędza e-commerce – zarówno sprzedający, jak i kupujący coraz częściej obecni są w sieci. Sprzedaż obejmuje różne typy wyrobów medycznych: zarówno produkty i sprzęty diagnostyczne oraz laboratoryjne, jak i operacyjne, proceduralne i terapeutyczne. Dużą grupę tworzą także nieinwazyjne wyroby medyczne, takie jak artykuły umożliwiające rehabilitację i wspomagające jakość życia chorego oraz stosowane w branży healthcare środki ochrony osobistej.
Efekty
- Wdrożenie kompletnej platformy e-commerce B2B opartej na Magento 2.
- Pełna integracja z systemem ERP.
- Implementacja niestandardowych funkcjonalności i dopasowanie platformy do specyficznych wymagań klienta końcowego.
- Poprawa doświadczenia i satysfakcji klientów branży stomatologicznej.
- Znaczące odciążenie handlowców i działu obsługi klienta.
Zobacz, jak pomogliśmy naszym pozostałym klientom
4,9 z 62 opinii
Umów się na bezpłatną
konsultację
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie dowolnego tematu związanego z e-commerce. Zawsze dopasowujemy termin spotkania dogodny dla obu stron dbając o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi.
FAQ
Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu e-commerce. Na przykład:
- Reprezentuję branżę X. Posiadam system ERP marki Y. Jak podejść do integracji z platformą e-commerce B2B?
- Jakie rozwiązania rekomendujecie, jeśli chcę usprawnić pracę działu produktowego w mojej firmie?
Najczęściej realizujemy projekty dla średnich i dużych organizacji B2C, B2B i D2C. Współpracujemy z firmami z różnych branż: od mody i sportu, przez motoryzację, aż po przemysł, healthcare czy branżę budowlaną.
Konsultację przeprowadzają specjaliści ds. e-commerce, którzy łączą kompetencje technologiczne i biznesowe. Dzięki temu są w stanie doradzić właściwe rozwiązanie.
Wiedzę ekspercką popartą naszym wieloletnim doświadczeniem. Dowiesz się, jakie rozwiązanie będzie najwłaściwsze dla Twojej sytuacji.
Specjalista ds. e-commerce przeanalizuje Twoją wiadomość, a następnie skontaktuje się z Tobą.
Zadaj nam dowolne pytanie
Opisz zagadnienie, które chciałbyś omówić podczas konsultacji
Współpracując z nami, pomagasz!
Wspieramy organizacje pożytku publicznego, fundacje i akcje charytatywne. Wierzymy w społeczną odpowiedzialność biznesu.