E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

WCAG – Górska panorama

Europejski Akt o Dostępności – Co musisz wiedzieć o dostosowaniu Twojego e-commerce do wytycznych WCAG 2.1?

Już 28 czerwca 2024 każdy sklep internetowy będzie musiał być dostosowany do Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA). Sprawdź, co musisz zrobić.

Czytaj więcej

Pimcore vs Akeneo. Jaki system PIM dla dużego e-commerce wybrać?

Zastanawiasz się, który system PIM będzie najlepszym rozwiązaniem dla Twojej firmy? Na rynku znajdziesz dziś kilkanaście interesujących platform. W przypadku średniej i dużej organizacji wybór ogranicza się jednak do dwóch: Pimcore oraz Akeneo. Która z nich sprawdzi się lepiej? Przedstawiamy porównanie Pimcore vs Akeneo.

Czytaj więcej

CosmicString

Bezpieczeństwo Magento – Jak zabezpieczyć Magento przed podatnością CosmicString?

W związku z rosnącą popularnością platformy Magento, coraz częściej jest ona celem cyberprzestępców, co wymusza stałą kontrolę i dbanie o jej zabezpieczenia. W ostatnim czasie głośno zrobiło się o podatności CosmicString, która stanowi realne zagrożenie dla witryn opartych na Magento. Na czym polega ten atak, kto jest najbardziej narażony i jak skutecznie się przed nim zabezpieczyć? Wyjaśniamy!

Czytaj więcej

Optymalizacja koszyka zakupowego. Jak zapobiegać porzucaniu zamówień?

Statystyki porzucania koszyków mogą być dla sprzedawców druzgocące – nawet 70% użytkowników nie decyduje się na przejście z koszyka do finalizacji transakcji. Powody bywają różne, dlatego warto działać kompleksowo: zarówno od strony technologicznej, jak i sprzedażowej. Optymalizacja koszyka w sklepie internetowym to pierwszy krok do tego, aby zatrzymać klienta w procesie zakupowym aż do sakramentalnego „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

Czytaj więcej

Jak rozwijać sprzedaż w e-commerce poprzez up-selling i cross-selling?

Jak rozwijać sprzedaż w e-commerce poprzez up-selling i cross-selling?

Celem działalności e-commerce jest zysk. A mówiąc ściślej – duża sprzedaż i notowanie coraz wyższych zysków. W tym kontekście pomóc mogą strategie up-selling oraz cross-selling, które (o ile są dobrze wykorzystane) będą w stanie podkręcić wyniki. Czym jest upselling i crossselling? Jak wdrożyć te praktyki w swoim sklepie internetowym? Sprawdź odpowiedzi na najważniejsze pytania.

Czytaj więcej

5 powodów, dla których Magento to najlepsza platforma e-commerce do sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)

We współczesnym e-commerce omnichannel nie jest już wyłącznie modnym buzz-wordem – jest podstawową strategią rozwoju wielu organizacji. Klienci chcą kupować wielokanałowo: inspirować się social mediami, zamawiać w sieci i odbierać stacjonarnie, oglądać stacjonarnie i zamawiać w sieci. Daj im tę możliwość – poznaj potencjał Magento omnichannel i stwórz platformę e-commerce, która na każdym froncie walki o konsumenta oferuje mu najlepsze doświadczenia zakupowe.

Czytaj więcej

Jak utrzymać klienta w e-commerce? Buduj relacje, których będzie zazdrościć Ci konkurencja

Stara prawda sprzedażowa głosi: zdobycie nowego klienta jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie obecnego. Ta zależność sprawdza się również w e-commerce – a może przede wszystkim w e-commerce, bo przecież technologia daje nam mnóstwo sposobów na przyciąganie i lojalizowanie użytkowników. Sprawdź, jak utrzymać klientów sklepu internetowego i budować z nimi długofalowe relacje, które zaowocują zaangażowaniem i wartościowymi powrotami.

Czytaj więcej

Pokolenie Z w e-commerce. Jak kupuje pokolenie Z?

Nie potrafią funkcjonować bez dostępu do sieci, są niecierpliwi i roszczeniowi, a ich umiejętność skupienia uwagi to poziom mniej więcej muszki owocówki. Właśnie tak prezentuje się stereotypowy obraz młodych ludzi z generacji Z. Ile w nim prawdy i czy pokolenie Z w e-commerce ma szansę wywołać znaczącą rewolucję? Przedstawiamy kompleksową charakterystykę „zetek” – ze szczególnym uwzględnieniem zwyczajów zakupowych.

Czytaj więcej

Zalety headless w e-commerce. Czy i Ty stracisz głowę dla headless?

Czy e-commerce straciło głowę dla headless? Wygląda na to, że tak! Architektura headless nie jest już trendem – powoli staje się standardem. Dowiedz się, na czym polega i jaką przewagę możesz zyskać dzięki wdrożeniu sklepu internetowego w tej technologii.

Czytaj więcej

WooCommerce vs Magento – która platforma e-commerce dla Twojej firmy?

Uwaga, spoiler: z porównaniem „WooCommerce vs Magento” to jest tak, że właściwie nie ma czego porównywać – bo to dwa całkiem inne systemy, przeznaczone dla zupełnie innych organizacji. Poznaj różnice między WooCommerce a Magento, a także ich słabe i mocne strony, i przekonaj się, która z platform będzie lepszym wyborem dla Twojego biznesu.

Czytaj więcej