E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Generator ofert B2B jako narzędzie wspierające dział handlowy

Generator ofert handlowych to nowoczesne narzędzie, które zyskuje coraz większą popularność w działach sprzedaży. W erze cyfryzacji i automatyzacji firmy szukają rozwiązań, które nie tylko zwiększą ich efektywność, ale także poprawią jakość obsługi klienta. Generator ofert handlowych jest odpowiedzią na te potrzeby. Jak działa i co potrafi generator ofert B2B?

Czytaj więcej

Jak opinie o produktach wpływają na decyzje zakupowe?

Opinie o produktach pozostawiane przez klientów były, są i (prawdopodobnie) będą jednym z głównych czynników wpływających na decyzje zakupowe innych użytkowników. Nie tylko pomagają one zrozumieć wartość produktu, ale także zwiększają zaufanie do konkretnej marki. Dlaczego opinie o sklepie czy produkcie są tak ważne? Odpowiedzi na najważniejsze pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

E-commerce w branży zoologicznej – jakie są szanse, wyzwania i perspektywy?

Branża zoologiczna od kilku lat notuje stabilne wzrosty w zakresie sprzedaży stacjonarnej, jednak to w internecie trwa prawdziwy bój o portfele Klientów. Niskie ceny, rozbudowana oferta czy atrakcyjne programy lojalnościowe skutecznie przyciągają właścicieli psów i kotów, którzy chcą zatroszczyć się o swoich pupili. Przyszłość branży pets to niewątpliwie rynek e-commerce. Jakie możliwości otwierają się przed sklepami zoologicznymi online? Sprawdź najciekawsze informacje i dane.

Czytaj więcej

Jak wygląda rozwój Project Managera (koordynatora projektu)?

Project Manager, czyli kierownik projektu, jest koordynatorem wszelkich procesów zachodzących w projekcie oraz „łącznikiem" między Klientem a firmą podczas prowadzenia wspólnych działań. Rola PM-a to nie bycie samym „koordynatorem”, tylko liderem dostarczającym wartość, odpowiedzialnym za efekt końcowy.

Czytaj więcej

Tworzenie prywatnych notatek – jak organizować wiedzę metodą Zettelkasten?

Metoda tworzenia notatek, która pomaga budować osobistą bazę wiedzy złożoną z powiązanych ze sobą informacji.

Czytaj więcej

Jak tworzyć procedury w firmie?

Procedura to uporządkowany zbiór kroków lub działań, które należy wykonać w określonej kolejności, aby osiągnąć zamierzony cel. Procedury są stosowane w różnych dziedzinach, aby zapewnić efektywność, powtarzalność i zgodność z określonymi standardami wewnętrznymi.

Czytaj więcej

Jak prowadzić spotkania?

Dobre praktyki w zakresie realizacji spotkań. Krótki poradnik, jak sprawnie przygotować się i przeprowadzić telekonferencję online lub spotkanie na żywo.

Czytaj więcej

Jak utrzymać Inbox Zero w skrzynce e-mail?

Kiedy otrzymujemy listy, które przyniósł listonosz, to nie zostawiamy ich w skrzynce pocztowej. To nie miałoby sensu, prawda? Ważną korespondencję chowamy do szuflady, nieważną, po prostu wyrzucamy. To właśnie Inbox zero!

Czytaj więcej

Jak uniknąć nieporozumień w projektach IT? Time & Materials vs. Fixed Price oraz Agile vs. Waterfall

Jak nie mylić Agile z Waterfall, a Time and Materials z Fixed Price. Jak uniknąć nieporozumień w projektach informatycznych?

Czytaj więcej

Jak definiujemy wymagania w projektach?

Uspójnienie wizji produktu i ujednolicenie języka komunikacji pomiędzy właścicielem produktu, a zespołem to cel, do jakiego należy zawsze dążyć. Jak opisywać zadania, aby minimalizować wątpliwości?

Czytaj więcej