E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Aplikacje mobilne cross-platform w e-commerce: czym są i kiedy warto je wybrać? Kompletny przewodnik dla managerów

Myślisz o wdrożeniu aplikacji mobilnej dla swojego e-commerce? Poznaj rozwiązania cross-platform – jedna baza kodu obniża koszty i przyspiesza uruchomienie, a jednocześnie pozwala skutecznie wykorzystać potencjał ruchu z kanału mobile. W tym przewodniku wyjaśniamy, czym są aplikacje mobilne cross-platform (hybrydowe) i kiedy przynoszą największe korzyści biznesowe.

Czytaj więcej

Ile kosztuje stworzenie aplikacji mobilnej dla e-commerce?

Ile kosztuje stworzenie aplikacji mobilnej? Odpowiedź może być tylko jedna: to zależy. Ceny potrafią różnić się diametralnie – w zależności od zakresu, złożoności i technologii. Sprawdź, jakie elementy składają się na wycenę aplikacji mobilnej i jak zaplanować budżet na rozwój mobilnego kanału sprzedaży.

Czytaj więcej

Jak zachęcić klientów B2B do zakupów online? Sprawdzone strategie B2B

Wdrażasz platformę e-commerce B2B, ale wciąż się martwisz, że Twoi klienci nie będą chcieli z niej korzystać? Wiadomo, zmiany bywają trudne – większość z nas woli trzymać się znanych sposobów działania, nawet jeśli nowe są wygodniejsze. Na szczęście dobrze zaprojektowana platforma B2B daje tak wiele korzyści, że szybko przekonuje do siebie nieprzekonanych. W tym artykule pokażemy, jak zachęcić klientów B2B do zakupów online i sprawić, aby polubili nowy sposób zamawiania.

Czytaj więcej

MVP w e-commerce – co to jest i dlaczego warto zacząć od minimalnej wersji sklepu?

Każdy wielki biznes zaczynał się od małego, ale przemyślanego kroku – niezbędnego minimum, które pozwala ruszyć. W e-commerce to niezbędne minimum nazywa się MVP i jest sposobem, aby wystartować z pomysłem, zanim wykorzysta go konkurencja. Nie potrzebujesz setek funkcji – wystarczą podstawy, które pozwolą Ci zdobyć pierwszych klientów i sprawdzić, co działa. Zbuduj wersję „light” swojego sklepu i przekonaj się, jak szybko możesz ruszyć z MVP w e-commerce.

Czytaj więcej

Ile kosztuje wdrożenie Magento?

O Magento mówi się, że jest jak luksusowy samochód – daje ogromne możliwości, ale jego koszt sprawia, że pozwolić mogą sobie na niego tylko nieliczni. Czy faktycznie? Jak to zwykle bywa: to zależy – od potrzeb, oczekiwań i celów organizacji. Spróbujemy jednak szacunkowo odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje wdrożenie Magento, przedstawiając elementy, które składają się na całościową cenę.

Czytaj więcej

Jak wygląda proces wdrożenia e-commerce w Ageno? Etapy, narzędzia, komunikacja

Wdrożenie e-commerce jest trochę jak górska ekspedycja. Niby wiesz, gdzie chcesz dotrzeć, ale obawiasz się, co czeka Cię po drodze i czy sobie poradzisz. W tym artykule dokładnie i krok po kroku pokażemy Ci, jak wygląda wdrożenie sklepu internetowego – opisujemy każdy etap, proces prowadzenia projektu, narzędzia i komunikację. Zostań z nami do końca, a zobaczysz, jak wygląda droga na szczyt z doświadczonym przewodnikiem, który zna każdy zakręt i bezpiecznie doprowadzi Cię do celu.

Czytaj więcej

Headless Magento – kompletny przewodnik dla e-commerce 2025

Co to jest headless Magento i dlaczego w ostatnim czasie tak dużo się o nim mówi? Headless to koncepcja tworzenia oprogramowania, która zakłada rozdzielenie warstwy frontendu od backendu. Dzięki temu platforma e-commerce zyskuje na elastyczności i może jeszcze lepiej dopasować się do nowych potrzeb i wymagań użytkowników. Chcesz zobaczyć, jak taka zmiana może rozpędzić Twój sklep internetowy w 2025 roku? Czytaj dalej i dowiedz się wszystkiego o headless Magento.

Czytaj więcej

PunchOut dla dostawców B2B – jak integracja z ERP klienta zwiększa sprzedaż?

Katalog PunchOut dla dostawców B2B jest jak wejściówka VIP na koncert. Kupując zwykły bilet, możesz w pełni cieszyć się muzyką. Pakiet VIP daje Ci jednak benefity: brak kolejek, lepsze miejsce, bonusy tylko dla wybranych. Podobnie w B2B. Zakupy można robić w Twoim e-commerce tradycyjnie, ale integracja PunchOut z ERP czy systemem e-Procurement gwarantuje kupującym wygodę i automatyzację, które przyczyniają się do zwiększenia Twojej sprzedaży. Sprawdź, jak ta „VIP-przepustka” do Twojego sklepu online może odmienić współpracę z klientami biznesowymi.

Czytaj więcej

Co to jest platforma e-commerce B2B, jakie ma funkcje i zalety?

Co to jest platforma B2B i dlaczego dziś mówi się o niej jako o „nowym standardzie” w sprzedaży między firmami? To nie tylko sklep internetowy dla klientów biznesowych, ale narzędzie, które automatyzuje sprzedaż, skraca czas obsługi i otwiera drzwi do rynków znajdujących się dotychczas poza zasięgiem. W naszym poradniku pokazujemy, jak działają platformy e-commerce B2B, jakie mają funkcje i jakie korzyści przynoszą organizacjom. Jeśli poważnie myślisz o rozwoju swojego biznesu, zostań z nami – w kilka minut zrozumiesz wszystko, co trzeba wiedzieć o wdrożeniu systemu e-commerce dla firm.

Czytaj więcej

Jaka platforma e-commerce dla dużej firmy? Poradnik dla przedsiębiorców

Źle dobrana platforma e-commerce jest jak statek bez steru – niby płynie, ale nie do końca tam, gdzie chcesz. Na małych wodach jakoś dotrzesz do celu. Ale na oceanie… na oceanie lepiej szykuj szalupę ratunkową. Jak zatem wybrać system sklepu internetowego, aby nie żałować? Jaka platforma e-commerce będzie odpowiednia dla dużej firmy? Czy dedykowane rozwiązania zawsze są najlepsze? Rozsiądź się wygodnie – wszystkie odpowiedzi znajdziesz tutaj.

Czytaj więcej