Spis treści
Schemat metodologii nazywania wydarzeń
{Organizator} – {Firma} – {FirmaN} – {Prosta, jasna nazwa wydarzenia}.
- Organizator — Organizacja, która organizuje i u której odbywa się spotkanie.
- Firma — Organizacja lub organizacje, które są zapraszane na spotkanie. Jeśli spotkanie jest wewnętrzne, niezwiązane z inną firmą, to ten parametr jest opcjonalny.
- Prosta, jasna nazwa wydarzenia — Klarowna nazwa zadania. Wymyślając nazwę, zadaj sobie pytanie: co wpiszę w wyszukiwarkę, jeśli będę szukać tego wydarzenia w przyszłości?
Przykład wydarzenia
Ageno – Coca-Cola – Pierwsze warsztaty projektowe w sprawie systemu PIM
Przykład jak nazywać wydarzenia
Przykład jak nie nazywać wydarzeń
Lista kontrolna
- Czy tytuł wydarzenia jest sformatowany według schematu?
- Czy określone jest miejsce spotkania?
- Czy określony jest termin wydarzenia?
- Czy zaproszeni są uczestnicy?
- Czy stworzona została Agenda spotkania w opisie wydarzenia?
Podobny schemat stosujemy do nazywania plików.