E-commerce blog

Aby rosnąć, musisz wiedzieć: jakie rozwiązania wdrożyli najwięksi, co jest na topie, jak kupują użytkownicy. Na blogu e-commerce Ageno znajdziesz artykuły eksperckie, analizy, porady techniczne i newsy ze świata e-handlu oraz nowoczesnych technologii webowych. Skorzystaj z naszej wiedzy, by skalować swój biznes.

Kategorie

Refaktoryzacja kodu – co to jest i kiedy jej potrzebujesz?

W marzeniach każdego developera kod, nad którym pracuje, zawsze jest perfekcyjnie napisany, zrozumiały i tak przejrzysty, że nowe funkcjonalności można dodawać z zamkniętymi oczami. Niestety w realnym świecie, w którym terminy gonią, a budżety się nie domykają, taki perfekcjonizm położyłby każdy projekt. Właśnie dlatego w pracy nad aplikacjami czy rozwiązaniami e-commerce konieczna jest regularna refaktoryzacja kodu.

Czytaj więcej

Magento Multistore – funkcja, która czyni Magento numerem 1 wśród dużych graczy 

W konkursie na najlepszą platformę e-commerce Magento zgarnęłoby punkty w wielu kategoriach. Istnieje jednak jedna cecha, dzięki której deklasuje konkurencję. Mowa o Magento Multistore – funkcjonalności pozwalającej zarządzać wieloma sklepami internetowymi z poziomu tego samego panelu administracyjnego.

Czytaj więcej

WCAG – Górska panorama

Europejski Akt o Dostępności – Co musisz wiedzieć o dostosowaniu Twojego e-commerce do wytycznych WCAG 2.1?

Już 28 czerwca 2025 każdy sklep internetowy będzie musiał być dostosowany do Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA). Sprawdź, co musisz zrobić, aby spełnić ten obowiązek. To nie tylko kwestia zgodności z przepisami – to także szansa na poprawę customer experience szerokiej grupy użytkowników.

Czytaj więcej

Czy Twoja firma powinna rozważyć wdrożenie katalogu PunchOut?

W dzisiejszych czasach klient biznesowy chce robić zakupy firmowe dokładnie tak, jak robi te prywatne. Szybko, łatwo i intuicyjnie – bez szukania numerów katalogowych, bez arkuszy Excel, bez nieustannego przepisywania, kopiowania i sprawdzania danych. I w dzisiejszym biznesie istnieją już rozwiązania, które to umożliwiają – takie, jak PunchOut. Dla jakiej firmy jego wdrożenie będzie najbardziej opłacalne? Może właśnie dla Twojej?

Czytaj więcej

Co to jest PunchOut i e-Procurement w procesie zakupowym B2B?

PunchOut – to termin, o którym w sprzedaży B2B robi się coraz głośniej. Jeszcze do niedawna systemy odpowiadające za realizację procesów zaopatrzenia B2B (e-Procurement) były po prostu prostymi formularzami zamówień. Dziś coraz częściej korzystają z rozwiązań charakterystycznych dla e-commerce B2C, sprawiając, że zakupy biznesowe stają się tak proste, wygodne i intuicyjne jak te konsumenckie. Jedną z technologii, która przenosi e-Procurement B2B na zupełnie nowy poziom, jest właśnie PunchOut.

Czytaj więcej

Generator ofert B2B jako narzędzie wspierające dział handlowy

Generator ofert handlowych to nowoczesne narzędzie, które zyskuje coraz większą popularność w działach sprzedaży. W erze cyfryzacji i automatyzacji firmy szukają rozwiązań, które nie tylko zwiększą ich efektywność, ale także poprawią jakość obsługi klienta. Generator ofert handlowych jest odpowiedzią na te potrzeby. Jak działa i co potrafi generator ofert B2B?

Czytaj więcej

Jak opinie o produktach wpływają na decyzje zakupowe?

Opinie o produktach pozostawiane przez klientów były, są i (prawdopodobnie) będą jednym z głównych czynników wpływających na decyzje zakupowe innych użytkowników. Nie tylko pomagają one zrozumieć wartość produktu, ale także zwiększają zaufanie do konkretnej marki. Dlaczego opinie o sklepie czy produkcie są tak ważne? Odpowiedzi na najważniejsze pytania znajdziesz poniżej.

Czytaj więcej

E-commerce w branży zoologicznej – jakie są szanse, wyzwania i perspektywy?

Branża zoologiczna od kilku lat notuje stabilne wzrosty w zakresie sprzedaży stacjonarnej, jednak to w internecie trwa prawdziwy bój o portfele Klientów. Niskie ceny, rozbudowana oferta czy atrakcyjne programy lojalnościowe skutecznie przyciągają właścicieli psów i kotów, którzy chcą zatroszczyć się o swoich pupili. Przyszłość branży pets to niewątpliwie rynek e-commerce. Jakie możliwości otwierają się przed sklepami zoologicznymi online? Sprawdź najciekawsze informacje i dane.

Czytaj więcej

Jak wygląda rozwój Project Managera (koordynatora projektu)?

Project Manager, czyli kierownik projektu, jest koordynatorem wszelkich procesów zachodzących w projekcie oraz „łącznikiem" między Klientem a firmą podczas prowadzenia wspólnych działań. Rola PM-a to nie bycie samym „koordynatorem”, tylko liderem dostarczającym wartość, odpowiedzialnym za efekt końcowy.

Czytaj więcej

Tworzenie prywatnych notatek – jak organizować wiedzę metodą Zettelkasten?

Metoda tworzenia notatek, która pomaga budować osobistą bazę wiedzy złożoną z powiązanych ze sobą informacji.

Czytaj więcej